Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Διαχείριση Εισερχομένων -Εξερχομένων Εγγράφων (Δήμοι)"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 76: Γραμμή 76:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|
+
|Εισερχόμενα Έγγραφα (με κλητήρα, fax, e-mail, courier ή ταχυδρομείο, αυτοπροσώπως από τον ενδιαφερόμενο)
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|2
+
|1.1
|
+
|Παραλαβή εγγράφων
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|3
+
|1.2
|  
+
| Πρωτοκόλληση εγγράφων
 
|
 
|
 
|
 
|

Αναθεώρηση της 08:51, 17 Οκτωβρίου 2017

Διαχείριση Εισερχομένων -Εξερχομένων Εγγράφων (Δήμοι)

Περιγραφή Υπηρεσίας

Σκοπός της παρούσας διαδικασίας είναι να διασφαλίσει τον τρόπο εφαρμογής των καθορισμένων δραστηριοτήτων του ΤΔΥ της Διεύθυνσης Επιχειρησιακού Προγραμματισμού & ΣΤΠΕ (ΔΕΠΣΤΠΕ) που προβλέπονται από τον Ο.Ε.Υ. για την εύρυθμη λειτουργία της Διεύθυνσης, με αντικειμενικό στόχο τη διεκπεραίωση και τη διαχείριση εισερχομένων και εξερχομένων εγγράφων καθώς και την πιο αξιόπιστη τήρηση των αρχείων.

Σχετική Νομοθεσία

Νέος ΟΕΥ (ΦΕΚ 3360/2012 και 190/2013)

Νόμος 3230/2004 (ΦΕΚ 44/Α/11.02.2004)

Nόμος 2690/1999 (ΦΕΚ 45/Α/9.3.1999)

Νόμος 2672/1998 (ΦΕΚ 290/Α/28.12.1998) ,άρθρο 14,παρ.1 

Εγκύκλιος 8 Δημάρχου Θεσσαλονίκης 9032/729/06.02.2014

Εγκύκλιος 44 Γενικού Γραμματέα Δήμου Θεσσαλονίκης 63766/2011

Εγκύκλιος 14 Υπουργείου Εσωτερικών Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης 5267/31.1.2011

Εγκύκλιος 5267/2011 Υπουργείου Εσωτερικών Αποκέντρωσης & & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

Εγκύκλιος ΔΙΑΔΠ/3753/19-2-2001

Εγκύκλιος ΔΙΣΚΠΟ/Φ19/12241/9-6-1999 

ΚΕΔΥ (Κανονισμός Επικοινωνίας Δημοσίων Υπηρεσιών)

Έγγραφο Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας 1341/Α.Ε 6/15.1.2008 ‘‘Περί του ορθού τρόπου σύνταξης των αποφάσεων του Δημοτικού και Κοινοτικού Συμβουλίου - Έγκαιρη αποστολή στοιχείων’’

Τρόπος διεκπεραίωσης

Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Τα είδη των εγγράφων που διακινούνται από το ΤΔΥ μπορεί να είναι:

• εισηγήσεις προς συλλογικά όργανα

• διαβιβαστικά, υπηρεσιακά έγγραφα -ενημερωτικά σημειώματα με τα οποία μεταβιβάζονται υπηρεσιακές εντολές, ζητούνται πληροφορίες, δίνονται διευκρινίσεις, οδηγίες και εκφράζονται απόψεις για υπηρεσιακά ζητήματα μεταξύ των υπηρεσιών διαφόρων επιπέδων και μεταξύ Υπηρεσιών και ιδιωτών ή διαβιβάζονται στον αποδέκτη άλλα έγγραφα για δικές του ενέργειες

• αιτήσεις ή αναφορές πολιτών

• αιτήματα ανάληψης υποχρέωσης

Δικαιολογητικά

Δεν απαιτούνται δικαιολογητικά.

Διαδικασίες

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1 Εισερχόμενα Έγγραφα (με κλητήρα, fax, e-mail, courier ή ταχυδρομείο, αυτοπροσώπως από τον ενδιαφερόμενο)
1.1 Παραλαβή εγγράφων
1.2 Πρωτοκόλληση εγγράφων
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Μητρώα που τηρούνται

Συμπληρώνετε στον πίνακα τα μητρώα που τηρούνται για την παροχή της υπηρεσίας, για κάθε μητρώο καταχωρείτε τον τίτλο του, εάν είναι χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων που περιέχει και εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος.