Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Διαχείριση Εισερχομένων -Εξερχομένων Εγγράφων (Δήμοι)"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Περιγραφή Υπηρεσίας)
 
(19 ενδιάμεσες αναθεωρήσεις από τον ίδιο χρήστη δεν εμφανίζεται)
Γραμμή 6: Γραμμή 6:
 
|λεζάντα        = λογότυπο
 
|λεζάντα        = λογότυπο
 
|τίτλος          =  
 
|τίτλος          =  
|Από ποιους παρέχεται =   
+
|Από ποιους παρέχεται =Δήμος Θεσσαλονίκης    
|Σε ποιους παρέχεται =  
+
|Σε ποιους παρέχεται =ΟΤΑ, Δημότες, Υπουργεία
|Νομοθετικό πλαίσιο =     
+
|Νομοθετικό πλαίσιο =Νέος ΟΕΥ (ΦΕΚ 3360/2012 και 190/2013)
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =   
+
Νόμος 3230/2004 (ΦΕΚ 44/Α/11.02.2004)
 +
Nόμος 2690/1999 (ΦΕΚ 45/Α/9.3.1999)
 +
Νόμος 2672/1998 (ΦΕΚ 290/Α/28.12.1998) ,άρθρο 14,παρ.1
 +
Εγκύκλιος 8 Δημάρχου Θεσσαλονίκης 9032/729/06.02.2014
 +
Εγκύκλιος 44 Γενικού Γραμματέα Δήμου Θεσσαλονίκης 63766/2011
 +
Εγκύκλιος 14 Υπουργείου Εσωτερικών Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης 5267/31.1.2011
 +
Εγκύκλιος 5267/2011 Υπουργείου Εσωτερικών Αποκέντρωσης & & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
 +
Εγκύκλιος ΔΙΑΔΠ/3753/19-2-2001
 +
Εγκύκλιος ΔΙΣΚΠΟ/Φ19/12241/9-6-1999
 +
ΚΕΔΥ (Κανονισμός Επικοινωνίας Δημοσίων Υπηρεσιών)
 +
Έγγραφο Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας 1341/Α.Ε 6/15.1.2008 ‘‘Περί του ορθού τρόπου σύνταξης των αποφάσεων του Δημοτικού και Κοινοτικού Συμβουλίου - Έγκαιρη αποστολή στοιχείων’’      
 +
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =1 ημέρα  
 
|Κόστος σε ευρώ =           
 
|Κόστος σε ευρώ =           
 
|Ταυτότητα υπηρεσίας2 =  
 
|Ταυτότητα υπηρεσίας2 =  
Γραμμή 16: Γραμμή 27:
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
Σκοπός της παρούσας διαδικασίας είναι να διασφαλίσει τον τρόπο εφαρμογής
 
Σκοπός της παρούσας διαδικασίας είναι να διασφαλίσει τον τρόπο εφαρμογής
των καθορισμένων δραστηριοτήτων του ΤΔΥ της Διεύθυνσης Επιχειρησιακού Προγραμματισμού & ΣΤΠΕ''' (ΔΕΠΣΤΠΕ) '''που
+
των καθορισμένων δραστηριοτήτων του ΤΔΥ της Διεύθυνσης Επιχειρησιακού Προγραμματισμού & ΣΤΠΕ''' '''(ΔΕΠΣΤΠΕ)''' '''που
 
προβλέπονται από τον Ο.Ε.Υ. για την εύρυθμη λειτουργία της Διεύθυνσης, με
 
προβλέπονται από τον Ο.Ε.Υ. για την εύρυθμη λειτουργία της Διεύθυνσης, με
 
αντικειμενικό στόχο τη διεκπεραίωση και τη διαχείριση εισερχομένων και
 
αντικειμενικό στόχο τη διεκπεραίωση και τη διαχείριση εισερχομένων και
Γραμμή 22: Γραμμή 33:
  
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
Εδώ παραθέτουμε τους Νόμους, Υπουργικές Αποφάσεις και Εγκυκλίους που διέπουν την Υπηρεσία με σύνδεσμο στα αντίστοιχα αρχεία που έχουν καταχωρηθεί στο "Ανέβασμα Αρχείου".
+
Νέος ΟΕΥ [https://diadikasies.gr/images/0/0a/%CE%9F%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82_%CE%95%CF%83%CF%89%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82_%CE%A5%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82_%CF%84%CE%BF%CF%85_%CE%94%CE%AE%CE%BC%CE%BF%CF%85_%CE%98%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%B7%CF%82.pdf (ΦΕΚ 3360/2012 και 190/2013)]
 +
 
 +
Νόμος 3230/2004 [https://diadikasies.gr/images/d/db/2004.pdf (ΦΕΚ 44/Α/11.02.2004)]
 +
 
 +
Nόμος 2690/1999 ([https://diadikasies.gr/images/2/27/1999.pdf ΦΕΚ 45/Α/9.3.1999])
 +
 
 +
Νόμος 2672/1998 ([https://diadikasies.gr/images/4/4a/%CE%A6%CE%95%CE%9A.290.%CE%91.28.12.1998.pdf ΦΕΚ 290/Α/28.12.1998]) ,άρθρο 14,παρ.1 
 +
 
 +
Εγκύκλιος 8 Δημάρχου Θεσσαλονίκης 9032/729/06.02.2014
 +
 
 +
Εγκύκλιος 44 Γενικού Γραμματέα Δήμου Θεσσαλονίκης 63766/2011
 +
 
 +
Εγκύκλιος 14 Υπουργείου Εσωτερικών Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής
 +
Διακυβέρνησης 5267/31.1.2011
 +
 
 +
Εγκύκλιος 5267/2011 Υπουργείου Εσωτερικών Αποκέντρωσης & & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
 +
 
 +
Εγκύκλιος ΔΙΑΔΠ/3753/19-2-2001
 +
 
 +
Εγκύκλιος ΔΙΣΚΠΟ/Φ19/12241/9-6-1999 
 +
 
 +
ΚΕΔΥ (Κανονισμός Επικοινωνίας Δημοσίων Υπηρεσιών)
 +
 
 +
Έγγραφο Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας 1341/Α.Ε 6/15.1.2008 ‘‘Περί του ορθού τρόπου σύνταξης των αποφάσεων του Δημοτικού και Κοινοτικού Συμβουλίου - Έγκαιρη αποστολή στοιχείων’’
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο  υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό
+
Χειρόγραφος και ηλεκτρονικός.
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===
+
Τα είδη των εγγράφων που διακινούνται από το ΤΔΥ μπορεί να είναι:
*Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου http://is.gd/2CZ1ht
+
 
 +
• εισηγήσεις προς συλλογικά όργανα
 +
 
 +
• διαβιβαστικά, υπηρεσιακά έγγραφα -ενημερωτικά σημειώματα με τα οποία μεταβιβάζονται υπηρεσιακές εντολές, ζητούνται πληροφορίες, δίνονται διευκρινίσεις, οδηγίες και εκφράζονται απόψεις για υπηρεσιακά ζητήματα μεταξύ των υπηρεσιών διαφόρων επιπέδων και μεταξύ Υπηρεσιών και ιδιωτών ή διαβιβάζονται στον αποδέκτη άλλα έγγραφα για δικές του ενέργειες
 +
 
 +
• αιτήσεις ή αναφορές πολιτών
 +
 
 +
• αιτήματα ανάληψης υποχρέωσης
  
 
== Δικαιολογητικά ==
 
== Δικαιολογητικά ==
Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
+
Δεν απαιτούνται δικαιολογητικά.
{| class="wikitable"
 
!Α/Α
 
!Απαραίτητα Δικαιολογητικά
 
!Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
 
|-
 
|1
 
|
 
|
 
|-
 
|2
 
|
 
|
 
|-
 
|3
 
|
 
|
 
|-
 
|4
 
|
 
|
 
|-
 
|5
 
|
 
|
 
|-
 
|6
 
|
 
|
 
|-
 
|7
 
|
 
|
 
|-
 
|8
 
|
 
|
 
|-
 
|9
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
|-
 
|}
 
  
 
==Διαδικασίες==
 
==Διαδικασίες==
Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
 
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
 
!Α/Α
 
!Α/Α
Γραμμή 89: Γραμμή 83:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|
+
|Εισερχόμενα Έγγραφα (με κλητήρα, fax, e-mail, courier ή ταχυδρομείο, αυτοπροσώπως από τον ενδιαφερόμενο)
|
 
|
 
|
 
|-
 
|2
 
|
 
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|3
+
|1.1
|
+
|Παραλαβή εγγράφων
|
 
 
|
 
|
 +
|Υπεύθυνος Πρωτοκόλλου
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|4
+
|1.2
|
+
| Πρωτοκόλληση εγγράφων
|
 
 
|
 
|
 +
|Υπεύθυνος Πρωτοκόλλου
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|5
+
|1.3
|
+
|Ενδεικτική Χρέωση εγγράφων
|
 
 
|
 
|
 +
|Προϊστάμενος Διεύθυνσης ή του Αυτοτελούς Τμήματος
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|6
+
|1.4
|
+
|Διανομή Εγγράφων στα Τμήματα
|
 
 
|
 
|
 +
|Υπεύθυνος Πρωτοκόλλου
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|7
+
|1.5
|
+
|Παραλαβή Εγγράφων από τα Τμήματα
|
 
 
|
 
|
 +
|Αρμόδιος Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|8
+
|1.6
|
+
|Ενημέρωση Πρωτοκόλλου
|
 
 
|
 
|
 +
|Υπεύθυνος Πρωτοκόλλου
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|9
+
|2
|
+
|Εξερχόμενα Έγγραφα (με κλητήρα, fax, email, courier ή ταχυδρομείο)
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|10
+
|2.1
|
+
|Παραλαβή ή Σύνταξη Εγγράφων
|
 
 
|
 
|
 +
|Υπεύθυνος Πρωτοκόλλου
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|11
+
|2.2
|
+
|Έλεγχος Εγγράφων
|
 
 
|
 
|
 +
|Υπεύθυνος Πρωτοκόλλου
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|12
+
|2.3
|
+
|Υπογραφές από τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης
|
 
 
|
 
|
 +
|Προϊστάμενος Διεύθυνσης
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|13
+
|2.4
|
+
|Πρωτοκόλληση Εγγράφων
|
 
 
|
 
|
 +
|Υπεύθυνος Πρωτοκόλλου
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|14
+
|2.5
|
+
|Υπογραφές
|
 
|
 
|
 
|-
 
|15
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|16
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|17
 
|
 
|
 
 
|
 
|
 +
|Δήμαρχος, Αντιδήμαρχος, Γενικός Γραμματέας, Γενικοί Διευθυντές
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|18
+
|2.6
|
+
|Αποστολή Εγγράφων (με Γενικό Πρωτόκολλο ή με Πρωτόκολλο Διεύθυνσης)
|
 
 
|
 
|
 +
|Υπεύθυνος Πρωτοκόλλου
 
|
 
|
 
|-
 
|-
|19
+
|2.7
|
+
|Διανομή Αντιγράφων
|
 
|
 
|
 
|-
 
|20
 
|
 
|
 
 
|
 
|
 +
|Υπεύθυνος Πρωτοκόλλου
 
|
 
|
 
|-
 
|-
Γραμμή 211: Γραμμή 175:
  
 
== Άλλη υπηρεσία του φορέα μας ==
 
== Άλλη υπηρεσία του φορέα μας ==
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
+
Τμήμα Γενικού Πρωτοκόλλου και Διοικητικής Υποστήριξης.  
  
 
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
 
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
 
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
 
 
==Μητρώα που τηρούνται==
 
==Μητρώα που τηρούνται==
Συμπληρώνετε στον πίνακα τα μητρώα που τηρούνται για την παροχή της υπηρεσίας, για κάθε μητρώο καταχωρείτε τον τίτλο του, εάν είναι χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων που περιέχει και εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος.
+
Τηρείται φυσικό και ηλεκτρονικό αρχείο.
  
 +
Το ΤΔΥ στα πλαίσια της γραμματειακής υποστήριξης που παρέχει στη ΔΕΠΣΤΠΕ έχει ως υποχρέωση την τήρηση αρχείων των εγγράφων – αρχειοθέτηση.
 +
* Τα εισερχόμενα στη Διεύθυνση έγγραφα αφού χρεωθούν και πρωτοκολληθούν με τις διαδικασίες που προαναφέρθηκαν, αρχειοθετούνται σε ερμάρια του ΤΔΥ. Εάν το εισερχόμενο έγγραφο αφορά ενημέρωση  ή ενέργειες μεμονωμένου Τμήματος της Διεύθυνσης, στο ΤΔΥ αρχειοθετείται αντίγραφο του πρωτότυπου εγγράφου. Εάν όμως το έγγραφο αφορά ενέργειες του ΤΔΥ και συνολικά της Διεύθυνσης τότε το πρωτότυπο παραμένει στο αρχείο του ΤΔΥ.
 +
* Τα εξερχόμενα έγγραφα αφού επιστρέψουν, ως εσωτερική διανομή, καταχωρούνται επίσης σύμφωνα με το θέμα τους.
 
[[Κατηγορία:Αυτοτελές Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημάρχου]]
 
[[Κατηγορία:Αυτοτελές Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημάρχου]]
[[Κατηγορία:Χωρίς περιεχόμενο (Δήμοι)]]
 
 
[[Κατηγορία:Διαχείριση (Δήμοι)]]
 
[[Κατηγορία:Διαχείριση (Δήμοι)]]
 
[[Κατηγορία:Αυτοτελές Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Προέδρου Δημοτικού Συμβουλίου]]
 
[[Κατηγορία:Αυτοτελές Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Προέδρου Δημοτικού Συμβουλίου]]

Τελευταία αναθεώρηση της 09:41, 18 Οκτωβρίου 2017

Διαχείριση Εισερχομένων -Εξερχομένων Εγγράφων (Δήμοι)
Από ποιους παρέχεται Δήμος Θεσσαλονίκης
Σε ποιους παρέχεται ΟΤΑ, Δημότες, Υπουργεία
Νομοθετικό πλαίσιο

Νέος ΟΕΥ (ΦΕΚ 3360/2012 και 190/2013) Νόμος 3230/2004 (ΦΕΚ 44/Α/11.02.2004) Nόμος 2690/1999 (ΦΕΚ 45/Α/9.3.1999) Νόμος 2672/1998 (ΦΕΚ 290/Α/28.12.1998) ,άρθρο 14,παρ.1 Εγκύκλιος 8 Δημάρχου Θεσσαλονίκης 9032/729/06.02.2014 Εγκύκλιος 44 Γενικού Γραμματέα Δήμου Θεσσαλονίκης 63766/2011 Εγκύκλιος 14 Υπουργείου Εσωτερικών Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης 5267/31.1.2011 Εγκύκλιος 5267/2011 Υπουργείου Εσωτερικών Αποκέντρωσης & & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Εγκύκλιος ΔΙΑΔΠ/3753/19-2-2001 Εγκύκλιος ΔΙΣΚΠΟ/Φ19/12241/9-6-1999 ΚΕΔΥ (Κανονισμός Επικοινωνίας Δημοσίων Υπηρεσιών)

Έγγραφο Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας 1341/Α.Ε 6/15.1.2008 ‘‘Περί του ορθού τρόπου σύνταξης των αποφάσεων του Δημοτικού και Κοινοτικού Συμβουλίου - Έγκαιρη αποστολή στοιχείων’’
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση 1 ημέρα

Περιγραφή Υπηρεσίας

Σκοπός της παρούσας διαδικασίας είναι να διασφαλίσει τον τρόπο εφαρμογής των καθορισμένων δραστηριοτήτων του ΤΔΥ της Διεύθυνσης Επιχειρησιακού Προγραμματισμού & ΣΤΠΕ (ΔΕΠΣΤΠΕ) που προβλέπονται από τον Ο.Ε.Υ. για την εύρυθμη λειτουργία της Διεύθυνσης, με αντικειμενικό στόχο τη διεκπεραίωση και τη διαχείριση εισερχομένων και εξερχομένων εγγράφων καθώς και την πιο αξιόπιστη τήρηση των αρχείων.

Σχετική Νομοθεσία

Νέος ΟΕΥ (ΦΕΚ 3360/2012 και 190/2013)

Νόμος 3230/2004 (ΦΕΚ 44/Α/11.02.2004)

Nόμος 2690/1999 (ΦΕΚ 45/Α/9.3.1999)

Νόμος 2672/1998 (ΦΕΚ 290/Α/28.12.1998) ,άρθρο 14,παρ.1 

Εγκύκλιος 8 Δημάρχου Θεσσαλονίκης 9032/729/06.02.2014

Εγκύκλιος 44 Γενικού Γραμματέα Δήμου Θεσσαλονίκης 63766/2011

Εγκύκλιος 14 Υπουργείου Εσωτερικών Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης 5267/31.1.2011

Εγκύκλιος 5267/2011 Υπουργείου Εσωτερικών Αποκέντρωσης & & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

Εγκύκλιος ΔΙΑΔΠ/3753/19-2-2001

Εγκύκλιος ΔΙΣΚΠΟ/Φ19/12241/9-6-1999 

ΚΕΔΥ (Κανονισμός Επικοινωνίας Δημοσίων Υπηρεσιών)

Έγγραφο Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας 1341/Α.Ε 6/15.1.2008 ‘‘Περί του ορθού τρόπου σύνταξης των αποφάσεων του Δημοτικού και Κοινοτικού Συμβουλίου - Έγκαιρη αποστολή στοιχείων’’

Τρόπος διεκπεραίωσης

Χειρόγραφος και ηλεκτρονικός.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Τα είδη των εγγράφων που διακινούνται από το ΤΔΥ μπορεί να είναι:

• εισηγήσεις προς συλλογικά όργανα

• διαβιβαστικά, υπηρεσιακά έγγραφα -ενημερωτικά σημειώματα με τα οποία μεταβιβάζονται υπηρεσιακές εντολές, ζητούνται πληροφορίες, δίνονται διευκρινίσεις, οδηγίες και εκφράζονται απόψεις για υπηρεσιακά ζητήματα μεταξύ των υπηρεσιών διαφόρων επιπέδων και μεταξύ Υπηρεσιών και ιδιωτών ή διαβιβάζονται στον αποδέκτη άλλα έγγραφα για δικές του ενέργειες

• αιτήσεις ή αναφορές πολιτών

• αιτήματα ανάληψης υποχρέωσης

Δικαιολογητικά

Δεν απαιτούνται δικαιολογητικά.

Διαδικασίες

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1 Εισερχόμενα Έγγραφα (με κλητήρα, fax, e-mail, courier ή ταχυδρομείο, αυτοπροσώπως από τον ενδιαφερόμενο)
1.1 Παραλαβή εγγράφων Υπεύθυνος Πρωτοκόλλου
1.2 Πρωτοκόλληση εγγράφων Υπεύθυνος Πρωτοκόλλου
1.3 Ενδεικτική Χρέωση εγγράφων Προϊστάμενος Διεύθυνσης ή του Αυτοτελούς Τμήματος
1.4 Διανομή Εγγράφων στα Τμήματα Υπεύθυνος Πρωτοκόλλου
1.5 Παραλαβή Εγγράφων από τα Τμήματα Αρμόδιος Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης
1.6 Ενημέρωση Πρωτοκόλλου Υπεύθυνος Πρωτοκόλλου
2 Εξερχόμενα Έγγραφα (με κλητήρα, fax, email, courier ή ταχυδρομείο)
2.1 Παραλαβή ή Σύνταξη Εγγράφων Υπεύθυνος Πρωτοκόλλου
2.2 Έλεγχος Εγγράφων Υπεύθυνος Πρωτοκόλλου
2.3 Υπογραφές από τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης Προϊστάμενος Διεύθυνσης
2.4 Πρωτοκόλληση Εγγράφων Υπεύθυνος Πρωτοκόλλου
2.5 Υπογραφές Δήμαρχος, Αντιδήμαρχος, Γενικός Γραμματέας, Γενικοί Διευθυντές
2.6 Αποστολή Εγγράφων (με Γενικό Πρωτόκολλο ή με Πρωτόκολλο Διεύθυνσης) Υπεύθυνος Πρωτοκόλλου
2.7 Διανομή Αντιγράφων Υπεύθυνος Πρωτοκόλλου

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Τμήμα Γενικού Πρωτοκόλλου και Διοικητικής Υποστήριξης.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Μητρώα που τηρούνται

Τηρείται φυσικό και ηλεκτρονικό αρχείο.

Το ΤΔΥ στα πλαίσια της γραμματειακής υποστήριξης που παρέχει στη ΔΕΠΣΤΠΕ έχει ως υποχρέωση την τήρηση αρχείων των εγγράφων – αρχειοθέτηση.

  • Τα εισερχόμενα στη Διεύθυνση έγγραφα αφού χρεωθούν και πρωτοκολληθούν με τις διαδικασίες που προαναφέρθηκαν, αρχειοθετούνται σε ερμάρια του ΤΔΥ. Εάν το εισερχόμενο έγγραφο αφορά ενημέρωση ή ενέργειες μεμονωμένου Τμήματος της Διεύθυνσης, στο ΤΔΥ αρχειοθετείται αντίγραφο του πρωτότυπου εγγράφου. Εάν όμως το έγγραφο αφορά ενέργειες του ΤΔΥ και συνολικά της Διεύθυνσης τότε το πρωτότυπο παραμένει στο αρχείο του ΤΔΥ.
  • Τα εξερχόμενα έγγραφα αφού επιστρέψουν, ως εσωτερική διανομή, καταχωρούνται επίσης σύμφωνα με το θέμα τους.