Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Διενέργεια Εσωτερικού Ελέγχου επί περιεχομένου ειδικής διοικητικής προσφυγής"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 205: Γραμμή 205:
  
 
== Άλλη υπηρεσία του φορέα μας ==
 
== Άλλη υπηρεσία του φορέα μας ==
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
+
Η εκάστοτε καταγγελλόμενη υπηρεσία της ΠΚΜ
 
 
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
 
 
 
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
 

Αναθεώρηση της 15:08, 1 Δεκεμβρίου 2015

Διενέργεια Εσωτερικού Ελέγχου επί περιεχομένου ειδικής διοικητικής προσφυγής
Από ποιους παρέχεται Υπαλλήλους Εσωτερικού Ελέγχου ΠΚΜ
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες, Υπηρεσία
Νομοθετικό πλαίσιο Καλλικράτης
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση 5
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Αυτοτελές Τμήμα Εσωτερικού Ελέγχου Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

Σχετική Νομοθεσία

Εδώ παραθέτουμε τους Νόμους, Υπουργικές Αποφάσεις και Εγκυκλίους που διέπουν την Υπηρεσία με σύνδεσμο στα αντίστοιχα αρχεία που έχουν καταχωρηθεί στο "Ανέβασμα Αρχείου".

Τρόπος διεκπεραίωσης

Ηλεκτρονικά ή και σε έντυπη μορφή

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Μη ύπαρξη συγκεκριμένου εντύπου καταγγελίας. Το πλήθος των υφισταμένων διοικητικών διαδικασιών και παράλληλα η διαφοροποίηση του είδους των υποβαλλομένων αντιρρήσεων των πολιτών για την ακολουθητέα διαδικασία, δεν παρέχει τη δυνατότητα σύνταξης ενιαίου εντύπου για την υποβολή της καταγγελίας.

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Έγγραφο καταγγελίας Αιτούντα
2 Καταγγελλόμενη διοικητική πράξη Αυτεπάγγελτη αναζήτηση/κατάθεση από αιτούντα
3 Σχετικά έγγραφα που δεν υφίστανται στην υπηρεσία Αιτούντα
4
5
6
7
8
9
10

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Εξέταση περιεχομένου καταγγελίας
2 Εξέταση θεσμικού πλαισίου διαδικασίας
3 Επικοινωνία με αρμόδια υπηρεσία
4 Σύνταξη έκθεσης ελέγχου
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Η εκάστοτε καταγγελλόμενη υπηρεσία της ΠΚΜ