Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Εξέταση - Παρακολούθηση καταγγελιών και επιβολή διοικητικών και ποινικών κυρώσεων"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Διαδικασίες)
(Διαδικασίες)
Γραμμή 56: Γραμμή 56:
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|
+
|Διενέργεια ελέγχου
|
+
|ΥΑ Α2 718/2014
|
+
|οριζόμενοι υπάλληλοι
|
+
|1 ημέρα
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
 +
|Διαπίστωση (ή μή ) παράβασης
 
|
 
|
|
+
|οριζόμενοι υπάληλλοι
|
+
|άμεσα
|
 
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
|
+
|Σύνταξη Έκθεσης Βεβαίωσης Παράβασης
|
+
|ΥΑ  Α2 718/2014
|
+
|οριζόμενο υπάλληλοι
|
+
|άμεσα
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
 +
|Κατάθεση του αντιγράφου της Έκθεσης στην υπηρεσία και λήψη πρωτοκόλλου
 
|
 
|
|
+
|οριζόμενοι υπάλληλοι / υπάλληλος γραμματειακής υποστήριξης
|
+
|1 ημέρα
|
 
 
|-
 
|-
 
|8
 
|8
|
+
|Σύνταξη πρόσκλησης για τη διατύπωση απόψεων από τον καταγγελλόμενο
|
+
|ΚΔΔ
|
+
|αρμόδιος υπάλληλος
|
+
|1-5 ημέρες
 
|-
 
|-
 
|9
 
|9
|
+
|Επίδοση της πρόσκλησης σε ακρόαση
|
+
|ΚΔΔ
|
+
|αρμόδιος υπάλληλος
|
+
|1 ημέρα
 
|-
 
|-
 
|10
 
|10
 +
|Παραλαβή και πρωτοκόλληση, του εγγράφου των απόψεων του καταγγελόμενου
 
|
 
|
|
+
|γραμματειακή υποστήριξη
|
+
|1 ημέρα
|
 
 
|-
 
|-
 
|11
 
|11
|
+
|Έκδοση απόφασης επιβολής προστίμου
|
+
|αναφερόμενη νομοθεσία
|
+
|αρμόδιος υπάλληλος
|
+
|1 ημέρα
 
|-
 
|-
 
|12
 
|12
|
+
|Υπογραφή απόφασης επιβολής προστίμου
|
+
|ανφερόμενη νομοθεσία
|
+
|προιστάμενος Διεύθυνσης
|
+
|1-5 ημέρες
 
|-
 
|-
 
|13
 
|13

Αναθεώρηση της 13:11, 27 Δεκεμβρίου 2016


Εξέταση - Παρακολούθηση καταγγελιών και επιβολή διοικητικών και ποινικών κυρώσεων
Από ποιους παρέχεται Υπηρεσία
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

ΑΠΟΣΤΟΛΗ του τμήματος είναι η διασφάλιση της προστασίας του καταναλωτή από αθέμιτες πρακτικές και η ευημερία των καταναλωτών σε ότι αφορά την ποιότητα και την ασφάλεια των προϊόντων και υπηρεσιών που επιλέγουν. Είναι  υπεύθυνο για την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς, μέσω των ελέγχων για την εφαρμογή των κανονιστικών πλαισίων διασφάλισης του υγιούς ανταγωνισμού.

Σχετική Νομοθεσία

Εδώ παραθέτουμε τους Νόμους, Υπουργικές Αποφάσεις και Εγκυκλίους που διέπουν την Υπηρεσία με σύνδεσμο στα αντίστοιχα αρχεία που έχουν καταχωρηθεί στο "Ανέβασμα Αρχείου".

Τρόπος διεκπεραίωσης

Χειρόγραφα ή/και ηλεκτρονικά

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.

  • Δεν απαιτείται

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Παραλαβή και πρωτοκόλληση της καταγγελίας υπάλληλος γραμματειακής υποστήριξης 1 ημέρα
2 Χρέωση του εισερχομένου στο τμήμα Προιστάμενος της Διεύθυνσης 1 ημέρα
3 Έκδοση εντολής ελέγχου ΥΑ Α2 718/2014 Προιστάμενος Διεύθυνσης 1 ημέρα
4 Διενέργεια ελέγχου ΥΑ Α2 718/2014 οριζόμενοι υπάλληλοι 1 ημέρα
5 Διαπίστωση (ή μή ) παράβασης οριζόμενοι υπάληλλοι άμεσα
6 Σύνταξη Έκθεσης Βεβαίωσης Παράβασης ΥΑ Α2 718/2014 οριζόμενο υπάλληλοι άμεσα
7 Κατάθεση του αντιγράφου της Έκθεσης στην υπηρεσία και λήψη πρωτοκόλλου οριζόμενοι υπάλληλοι / υπάλληλος γραμματειακής υποστήριξης 1 ημέρα
8 Σύνταξη πρόσκλησης για τη διατύπωση απόψεων από τον καταγγελλόμενο ΚΔΔ αρμόδιος υπάλληλος 1-5 ημέρες
9 Επίδοση της πρόσκλησης σε ακρόαση ΚΔΔ αρμόδιος υπάλληλος 1 ημέρα
10 Παραλαβή και πρωτοκόλληση, του εγγράφου των απόψεων του καταγγελόμενου γραμματειακή υποστήριξη 1 ημέρα
11 Έκδοση απόφασης επιβολής προστίμου αναφερόμενη νομοθεσία αρμόδιος υπάλληλος 1 ημέρα
12 Υπογραφή απόφασης επιβολής προστίμου ανφερόμενη νομοθεσία προιστάμενος Διεύθυνσης 1-5 ημέρες
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.