Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΠΟΧΡΕΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΣΕ ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ, ΑΡΘΡΟ 1 ΠΑΡ. 3 Ν.3213/2003"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Νέα σελίδα με '{{Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας |Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας |χρώμα = background:#C1D8FF; |εικ...')
 
Γραμμή 15: Γραμμή 15:
 
}}
 
}}
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
Διεύθυνση Δημοτικών Προσόδων και Πόρων.
 
  
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===

Αναθεώρηση της 16:33, 6 Ιανουαρίου 2017

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΠΟΧΡΕΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΣΕ ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ, ΑΡΘΡΟ 1 ΠΑΡ. 3 Ν.3213/2003
Από ποιους παρέχεται Υπηρεσία
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Σχετική Νομοθεσία

Άρθρο 94 παρ.2 του Ν. 3852/2010.

Τρόπος διεκπεραίωσης

Καταγγελία δημότη-τηλεφωνική επικοινωνία με καταγγελόμενο για εξεύρεση λύσης προς ικανοποίηση του καταναλωτή.

Διαφορετικά σύγκλιση της επιτροπής-επίδοση προσκλήσεων-συνεδρίαση-πρακτικό

Έντυπο που χρησιμοποιείται

  • Έντυπο καταγγελίας

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Απόδειξη αγοράς Κατάθεση από τον αιτούντα
2 Πιθανό συμβόλαιο Κατάθεση από τον αιτούντα

Διαδικασίες

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Καταγγελία δημότη Ν.3852/2010
2 Πρωτόκολλο Ν.3852/2010 Διοικητικός υπάλληλος
3 Τηλεφωνική επικοινωνία με καταγγελόμενο Γραμματέας επιτροπής
4 Σύγκλιση επιτροπής
5 Αναζήτηση αίθουσας Γενικός Γραμματέας
6 Προσκλήσεις στα μέλη Τμήμα ελεγκτών-επιδοτών
7 Προσκλήσεις στους καταγγέλοντες Τμήμα ελεγκτών-επιδοτών
8 Προσκλήσεις στους καταγγελόμενους Τμήμα ελεγκτών-επιδοτών
9 Σύγκλιση επιτροπής ν.3852/2010
10 Πρακτικό με θετική ή αρνητική έκβαση

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συνήγορος του καταναλωτή

Βιομηχανικό επιμελητήριο

Βιοτεχνικό επιμελητήριο

ΚΕΠΑ.