Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Μαθητικός Διαγωνισμός με Θέμα το Ολοκαύτωμα"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Από ποιούς παρέχεται: Εισαγωγή Τμήματος)
(Διαδικασίες)
Γραμμή 215: Γραμμή 215:
  
 
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
 
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
 
[[Κατηγορία:Τμήμα Θρησκευτικών Ελευθεριών και Διαθρησκευτικών Σχέσεων (ΥΠΠΕΘ)]]
 
 
[[Κατηγορία:Υπηρεσίες Λυκείων (ΥΠΠΕΘ)]]
 
[[Κατηγορία:Υπηρεσίες Λυκείων (ΥΠΠΕΘ)]]
 
[[Κατηγορία:Απαιτείται εισαγωγή διαδικασιών (ΥΠΠΕΘ)]]
 
[[Κατηγορία:Απαιτείται εισαγωγή διαδικασιών (ΥΠΠΕΘ)]]
 +
[[Κατηγορία:Διεύθυνση Θρησκευτικής Εκπαίδευσης]]
 +
[[Κατηγορία:Τμήμα Θρησκευτικών Ελευθεριών και Διαθρησκευτικών Σχέσεων (ΥΠΠΕΘ)]]

Αναθεώρηση της 08:36, 27 Οκτωβρίου 2017

Μαθητικός Διαγωνισμός με Θέμα το Ολοκαύτωμα
Από ποιους παρέχεται Τμήμα Θρησκευτικών Ελευθεριών και Διαθρησκευτικών Σχέσεων
Σε ποιους παρέχεται Μαθητές Α' και Β' Λυκείου
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση 0
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Η Γενική Γραμματεία Θρησκευμάτων του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και το Εβραϊκό Μουσείο της Ελλάδος διοργανώνουν μαθητικό διαγωνισμό δημιουργίας βίντεο με θέμα το οποίο αφορά στο Ολοκαύτωμα. Στον διαγωνισμό μπορούν να συμμετάσχουν μαθητές Α΄ και Β΄ τάξεων Λυκείου καθορισμένων Δ/νσεων Δ/θμιας Εκπ/σης, σύμφωνα με την κατ' έτος εκδοθείσα πρόσκληση του διαγωνισμού. Οι διακριθέντες συμμετέχουν σε ειδικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Εβραϊκού Μουσείου Ελλάδας, που, μεταξύ των άλλων, περιλαμβάνει εκπαιδευτική επίσκεψη στο Κρατικό Μνημείο και Μουσείο του Άουσβιτς στην Πολωνία.

Οι μαθητές μέσα από τα έργα τους καλούνται να εκφράσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους για το Ολοκαύτωμα, καθώς και να προβληματιστούν σχετικά με τη σημασία και την επικαιρότητά του στη σύγχρονη ζωή, ενώ εξοικειώνονται με την επιστημονική και ιστορική έρευνα και γίνονται οι ίδιοι ερευνητές του παρελθόντος μέσα από την αναδίφηση και μελέτη πρωτογενών και δευτερογενών ιστορικών πηγών. Ανάλογα με την ιδιαίτερη θεματική του ετησίου διαγωνισμού, οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να συνδέσουν τις δημιουργίες τους με την τοπική ιστορία και να μελετήσουν σε βάθος πτυχές της Ιστορίας του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.

Σχετική Νομοθεσία

Πρόσκληση συμμετοχής στο μαθητικό διαγωνισμό για το σχ. έτος 2016-2017

Τρόπος διεκπεραίωσης

Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό

Έντυπο που χρησιμοποιείται

'Εντυπο Συμμετοχής

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Έντυπο συμμετοχής Μαθητής/επιβλέπων εκπαιδευτικός
2 Υπεύθυνη Δήλωση συναίνεσης συμμετοχής γονέα/κηδεμόνα Γονέας/κηδεμόνας συμμετέχοντος
3 Βίντεο συμμετοχής σύμφωνα με τους όρους και τις τεχνικές προδιαγραφές που ορίζονται στην ετήσια Πρόσκληση Μαθητής-τές/επιβλέπων εκπαιδευτικός
4
5
6
7
8
9
10

Διαδικασίες

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.