Παλαιός Πίνακας υπηρεσιών

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
  • Ανοίξτε ένα νέο παράθυρο στον browser του wiki.ellak.gr και γράψτε τον τίτλο της υπηρεσίας που θέλετε να εισάγετε. Πατήστε στον κόκκινο σύνδεσμο που θα εμφανιστεί με τον τίτλο της υπηρεσίας. Κάντε αντιγραφή - επικόλληση (copy-paste) τo παρακάτω κείμενο στη νέα σελίδα που θα σας προτείνει στο νέο παράθυρο. Πατήστε αποθήκευση και μετά επεξεργασία. Είστε έτοιμοι να καταχωρίσετε τη νέα υπηρεσία.
  • Δείτε στη σελίδα συζήτησης του παρόντος λήμματος οδηγίες συμπλήρωσης μιας υπηρεσίας


Παλαιός Πίνακας υπηρεσιών
Από ποιους παρέχεται Υπηρεσία
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Διεύθυνση Δημοτικών Προσόδων και Πόρων.

Σχετική Νομοθεσία

Άρθρο 94 παρ.2 του Ν. 3852/2010.

Τρόπος διεκπεραίωσης

Καταγγελία δημότη-τηλεφωνική επικοινωνία με καταγγελόμενο για εξεύρεση λύσης προς ικανοποίηση του καταναλωτή.

Διαφορετικά σύγκλιση της επιτροπής-επίδοση προσκλήσεων-συνεδρίαση-πρακτικό

Έντυπο που χρησιμοποιείται

  • Έντυπο καταγγελίας

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Απόδειξη αγοράς Κατάθεση από τον αιτούντα
2 Πιθανό συμβόλαιο Κατάθεση από τον αιτούντα

Διαδικασίες

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Καταγγελία δημότη Ν.3852/2010
2 Πρωτόκολλο Ν.3852/2010 Διοικητικός υπάλληλος
3 Τηλεφωνική επικοινωνία με καταγγελόμενο Γραμματέας επιτροπής
4 Σύγκλιση επιτροπής
5 Αναζήτηση αίθουσας Γενικός Γραμματέας
6 Προσκλήσεις στα μέλη Τμήμα ελεγκτών-επιδοτών
7 Προσκλήσεις στους καταγγέλοντες Τμήμα ελεγκτών-επιδοτών
8 Προσκλήσεις στους καταγγελόμενους Τμήμα ελεγκτών-επιδοτών
9 Σύγκλιση επιτροπής ν.3852/2010
10 Πρακτικό με θετική ή αρνητική έκβαση

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συνήγορος του καταναλωτή

Βιομηχανικό επιμελητήριο

Βιοτεχνικό επιμελητήριο

ΚΕΠΑ.