Συζήτηση:Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Αναθεώρηση ως προς 20:59, 18 Ιουνίου 2018 από τον Glavkos (Συζήτηση | συνεισφορές)
(διαφορά) ← Παλαιότερη αναθεώρηση | Τελευταία αναθεώρηση (διαφορά) | Νεότερη αναθεώρηση → (διαφορά)
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση

Το πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης εκδίδεται από τα Δημοτολόγια ή από τους φορείς εκείνους που έχουν πρόσβαση στο Εθνικό δημοτολόγιο (ΚΕΠ, Αστυνομία, Διευθυντές Σχολείων κλπ). Εντάσσεται δε στα πιστοποιητικά που αναζητούνται υποχρεωτικά αυτεπάγγελτα. Εν όψει της πλήρους λειτουργίας του Μητρώου Πολιτών ελπίζουμε να καταργηθεί οριστικά, καθώς 2 εκατομμύρια πιστοποιητικά οικοκ. κατάστασης περίπου ανά έτος εκδίδονται μόνο από τα ΚΕΠ, δείγμα ότι η αυτεπάγγελτη δεν λειτουργεί μετά από αλλεπάλληλους νόμους και χάνονται αμέτρητες εργατοώρες σε μετακινήσεις για ένα πιστοποιητικό που υποτίθεται ότι οι υπηρεσίες - ακόμα κι αν δεν έχουν πρόσβαση σε Εθνικό Δημοτολόγιο - θα πρέπει να το αναζητούν μόνες τους...

Η Αστυνομία αυτό που κάνει έχοντας πρόσβαση στο Εθνικό Δημοτολόγιο είναι να τραβάει από εκεί τα στοιχεία για την έκδοση Ταυτοτήτων και Διαβατηρίων των πολιτών. Επομένως αυτά τα πιστοποιητικά δεν χρειάζονται για την Αστυνομία (και καλό είναι να μην αναφέρεται καθόλου γιατί δημιουργείται σύγχυση), ενώ ο κατεξοχήν φορέας διαχείρισης της αστικής κατάστασης των πολιτών και αρμόδιος για την έκδοσή των σχετικών πιστοποιητικών είναι τα Δημοτολόγια των Δήμων. Glavkos (συζήτηση) 22:59, 14 Ιουνίου 2018 (EEST)