Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Υποβολή Αιτημάτων Δημοτών προς ΟΠΑΝΔΑ"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Σχετική Νομοθεσία)
(Διαδικασίες)
Γραμμή 30: Γραμμή 30:
  
 
==Τρόπος διεκπεραίωσης ==
 
==Τρόπος διεκπεραίωσης ==
 +
Τα αιτήματα των δημοτών (που αφορούν καταγγελίες, παράπονα, προτάσεις ή πληροφόρηση) υποβάλλονται είτε μέσω της τηλεφωνικής Γραμμής Εξυπηρέτησης Πολιτών 1595, είτε μέσω του Ηλεκτρονικού Κέντρου Εξυπηρέτησης του site του Δήμου Αθηναίων και καταχωρούνατι ανάλογα. Τα αιτήματα διαχωρίζονται, και όσα αφορόυν τις υπηρεσίες του ΟΠΑΝΔΑ αποστέλλονται μέσω του Συστήματος διαχείρησης CRM στο Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Οργάνωσης και Αξιοποίησης Πόρων του ΟΠΑΝΔΑ. Ο αρμόδιος υπάλληλος τα εκτυπώνει και τα διαβιβάζει στο ανάλογο τμήμα του Οργανισμού (π.χ. Τμήμα Ανοιχτών Χώρων Αθλησης και Παιχνιδιού, Τμήμα Γυμναστηρίων κα). Τα αιτήματα επεξεργάζονται κατάλληλα από το εκάστοτε Τμήμα του Οργανσμού, το οποίο πληροφορείι σχετικά το Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών. Η αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου Αθηναίων ενημερώνεται για την κατάσταση-εξέλιξη των αιτημάτων μέσω του CRM, και με τη σειρά της ενημερώνει σχετικά με το αίτημά του τον κάθε δημότη.
  
== Δικαιολογητικά ==
+
== Διαδικασίες ==
 
 
==Διαδικασίες==
 
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
 
!
 
!
Γραμμή 42: Γραμμή 41:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|Αίτημα (Υπηρεσιακό σημείωμα) του Προισταμένου της Διεύθυνσης για την ανάγκη επιμόρφωσης υπαλλήλου (υπαλλήλων)
+
|
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 48: Γραμμή 47:
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|Έρευνα αγοράς
+
|
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 54: Γραμμή 53:
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|Πρόσκληση για υποβολή προσφορών
+
|
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 60: Γραμμή 59:
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|Παραλαβή προσφορών από ιδιωτικούς φορείς
+
|
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 66: Γραμμή 65:
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
|Αξιολόγηση προσφορών
+
|
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 72: Γραμμή 71:
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
|Εισήγηση προς ΔΣ του ΟΠΑΝΔΑ για έκριση δαπάνης
+
|
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 78: Γραμμή 77:
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
|Απόφαση ΔΣ ΟΠΑΝΔΑ
+
|
 
|
 
|
 
|
 
|

Αναθεώρηση της 12:17, 21 Ιουνίου 2017

Υποβολή Αιτημάτων Δημοτών προς ΟΠΑΝΔΑ
Από ποιους παρέχεται ΟΠΑΝΔΑ
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση 10
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Υποβολή αιτημάτων από δημότες σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχονται από τον ΟΠΑΝΔΑ.

Σχετική Νομοθεσία

1) Ν. 3463/06 Κύρωση Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων – ΦΕΚ 114/Α/ 8-6-06 (άρθρο 241 παρ.1.εδ.Β’)

2) Η υπ’ άρ. 1302/14-11-2011 Πράξη Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Αθηναίων (ΦΕΚ 2784/Β’/2-12-2011) και η αριθμ. οικ. 14660/13681/2-4-2014 (ΦΕΚ 1005/Β’) Απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, περί έγκρισης της συγχώνευσης των Ν.Π.Δ.Δ. του Δήμου Αθηναίων Δ.Α.Μ.Σ., Π.Ο.Δ.Α., Ο.Ν.Α. σε ένα νέο Ν.Π.Δ.Δ. με την ονομασία: «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ»

3) Οι διατάξεις του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Οργανισμού Πολιτισμού Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων (ΦΕΚ 1290/Β/28-5-2013) και τροποποίηση ΦΕΚ 2351/Β/20-09-2013

4) Ν. 2472/1997 (άρθρο 10)

5) Ν. 2915/2001 - ΦΕΚ Α 109 ( άρθρο 7Α παρ. 1α & άρθρο 34 παρ. 3)

Τρόπος διεκπεραίωσης

Τα αιτήματα των δημοτών (που αφορούν καταγγελίες, παράπονα, προτάσεις ή πληροφόρηση) υποβάλλονται είτε μέσω της τηλεφωνικής Γραμμής Εξυπηρέτησης Πολιτών 1595, είτε μέσω του Ηλεκτρονικού Κέντρου Εξυπηρέτησης του site του Δήμου Αθηναίων και καταχωρούνατι ανάλογα. Τα αιτήματα διαχωρίζονται, και όσα αφορόυν τις υπηρεσίες του ΟΠΑΝΔΑ αποστέλλονται μέσω του Συστήματος διαχείρησης CRM στο Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Οργάνωσης και Αξιοποίησης Πόρων του ΟΠΑΝΔΑ. Ο αρμόδιος υπάλληλος τα εκτυπώνει και τα διαβιβάζει στο ανάλογο τμήμα του Οργανισμού (π.χ. Τμήμα Ανοιχτών Χώρων Αθλησης και Παιχνιδιού, Τμήμα Γυμναστηρίων κα). Τα αιτήματα επεξεργάζονται κατάλληλα από το εκάστοτε Τμήμα του Οργανσμού, το οποίο πληροφορείι σχετικά το Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών. Η αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου Αθηναίων ενημερώνεται για την κατάσταση-εξέλιξη των αιτημάτων μέσω του CRM, και με τη σειρά της ενημερώνει σχετικά με το αίτημά του τον κάθε δημότη.

Διαδικασίες

Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1
2
3
4
5
6
7
8

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Διευθύνσεις και Αυτοτελή Γραφεία του Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς