∆ιενέργεια Επιτόπιας Επαλήθευσης στο Πρόγραµµα Επιχορήγησης Επιχειρήσεων για την Απασχόληση 10.000 Ανέργων, Ηλικίας 30-49 ετών

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
∆ιενέργεια Επιτόπιας Επαλήθευσης στο Πρόγραµµα Επιχορήγησης Επιχειρήσεων για την Απασχόληση 10.000 Ανέργων, Ηλικίας 30-49 ετών
Από ποιους παρέχεται Υπηρεσία
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Στο Πρόγραµµα Επιχορήγησης Επιχειρήσεων για την Απασχόληση 10.000 Ανέργων, ηλικίας 30-49 ετών, οι επιτόπιες επαληθεύσεις πραγµατοποιούνται από υπαλλήλους του ΟΑΕ∆ στην έδρα ή στο υποκατάστηµα της επιχείρησης όπου θα απασχοληθεί ο επιχορηγούµενος υπάλληλος σε οποιοδήποτε στάδιο υλοποίησης του προγράµµατος. Για τις επαληθεύσεις λαµβάνονται υπόψη το ισχύον νοµικό, θεσµικό και κανονιστικό πλαίσιο, η ∆ηµόσια Πρόσκληση, η απόφαση ένταξης και τυχόν τροποποιήσεις αυτής, το υποβληθέν αίτηµα για καταβολή της ενίσχυσης. Μετά το πέρας της επαλήθευσης συντάσσεται και καταχωρείται στο ΠΣΚΕ η Έκθεση Επαλήθευσης της Πράξης και ενηµερώνεται σχετικά ο δικαιούχος ο οποίος έχει τη δυνατότητα να υποβάλλει αντιρρήσεις επί των αποτελεσµάτων της έκθεσης εντός της προβλεπόµενης προθεσµίας. Ειδικότερα: Α. Μετά την απόφαση ένταξης πραγµατοποιείται η πρώτη επιτόπια επαλήθευση κατά την οποία ελέγχονται τα αναφερόµενα στην ηλεκτρονική αίτηση χρηµατοδότησης. Β. Οι επόµενες επαληθεύσεις διενεργούνται εντός δύο (2) µηνών µετά την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης για καταβολή της ενίσχυσης, προκειµένου να διαπιστωθεί αν η επιχείρηση τηρεί τους όρους του προγράµµατος, (λειτουργία της επιχείρησης, απασχόληση του επιχορηγούµενου και µη προσωπικού κλπ.) Γ. Εφόσον διαπιστωθεί κατά τις επιτόπιες επαληθεύσεις παράβαση των όρων και προϋποθέσεων του προγράµµατος κατά τη διάρκεια υλοποίησής του θα εκδίδεται σχετική απόφαση (ανάκληση, διακοπή µε αναζήτηση, παραγραφή κλπ). ∆. Επιτόπιες επαληθεύσεις µπορούν να διενεργούνται καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράµµατος κατά την κρίση της Υπηρεσίας. Ε. Μετά τη διενέργεια των επιτόπιων επαληθεύσεων, τα στοιχεία αυτών καταχωρούνται από τους αρµόδιους ελεγκτές που διενήργησαν τον έλεγχο στο ΠΣΚΕ. Κατόπιν ο Προϊστάµενος της αρµόδιας Υπηρεσίας πιστοποιεί τον καταχωρηµένο έλεγχο.

Σχετική Νομοθεσία

Οι επαληθεύσεις του προγράµµατος διενεργούνται από υπαλλήλους του ΟΑΕ∆ σύµφωνα µε τα οριζόµενα στην Κοινή Υπουργική Απόφαση υπ’ αριθµ. 2/82850/0022/2013 (487 ΥΟ∆∆’). Οι διοικητικές ή επιτόπιες επαληθεύσεις διενεργούνται σύµφωνα µε τη διαδικασία που ορίζεται στο Σ∆Ε, στην µε Α.Π. 126829/ΕΥΘΥ 1217/08.12.2015 Κοινή Απόφαση των Υπουργών Οικονοµικών και Οικονοµίας, Ανάπτυξης και Τουρισµού «Σύστηµα δηµοσιονοµικών διορθώσεων και διαδικασίες ανάκτησης αχρεωστήτως ή παρανόµως καταβληθέντων ποσών από πόρους του Κρατικού Προϋπολογισµού για την υλοποίηση Προγραµµάτων συγχρηµατοδοτούµενων στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020, σύµφωνα µε το άρ. 22 του Ν. 4314/2014» και σύµφωνα προς τα άρθρα 21 του Ν. 4314/2013 και 125 παρ. 4,5,6 και 71 του Κανονισµού 1303/2013. Επισηµαίνεται ότι το άρθρο 29 ∆ιοικητική συνδροµή Ο.Α.Ε.∆. - Προστασία ελεγκτών Ο.Α.Ε.∆. του Ν.4144/2013 ορίζει ότι : 1. Οι πάσης φύσεως διοικητικές αρχές, οι δικαστικές υπηρεσίες, οι δηµόσιες υπηρεσίες, καθώς και οι υπηρεσίες της τοπικής αυτοδιοίκησης υποχρεούνται να παρέχουν κάθε αιτούµενη συνδροµή ιδιαίτερα µε την παροχή στον Ο.Α.Ε.∆. µηχανογραφικών στοιχείων και πληροφοριών για τη διευκόλυνση της άσκησης των αρµοδιοτήτων του. 2. Κατά τη διάρκεια των επιτόπιων ελέγχων που διενεργούν υπάλληλοι του Ο.Α.Ε.∆. η ελεγκτική διαδικασία δεν παρακωλύεται από τους ελεγχόµενους. Ενδεχόµενη παρακώληση δύναται να αποτελέσει λόγο απένταξής τους από το πρόγραµµα ή διακοπής της παροχής προς αυτούς. Οι ελεγκτές του Ο.Α.Ε.∆. δεν διώκονται και δεν ενάγονται για γνώµη που διατύπωσαν ή πράξη που διενήργησαν κατά την άσκηση των καθηκόντων τους».

Τρόπος διεκπεραίωσης

Καταγγελία δημότη-τηλεφωνική επικοινωνία με καταγγελόμενο για εξεύρεση λύσης προς ικανοποίηση του καταναλωτή.

Διαφορετικά σύγκλιση της επιτροπής-επίδοση προσκλήσεων-συνεδρίαση-πρακτικό

Έντυπο που χρησιμοποιείται

  • Έντυπο καταγγελίας

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Απόδειξη αγοράς Κατάθεση από τον αιτούντα
2 Πιθανό συμβόλαιο Κατάθεση από τον αιτούντα

Διαδικασίες

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Καταγγελία δημότη Ν.3852/2010
2 Πρωτόκολλο Ν.3852/2010 Διοικητικός υπάλληλος
3 Τηλεφωνική επικοινωνία με καταγγελόμενο Γραμματέας επιτροπής
4 Σύγκλιση επιτροπής
5 Αναζήτηση αίθουσας Γενικός Γραμματέας
6 Προσκλήσεις στα μέλη Τμήμα ελεγκτών-επιδοτών
7 Προσκλήσεις στους καταγγέλοντες Τμήμα ελεγκτών-επιδοτών
8 Προσκλήσεις στους καταγγελόμενους Τμήμα ελεγκτών-επιδοτών
9 Σύγκλιση επιτροπής ν.3852/2010
10 Πρακτικό με θετική ή αρνητική έκβαση

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συνήγορος του καταναλωτή

Βιομηχανικό επιμελητήριο

Βιοτεχνικό επιμελητήριο

ΚΕΠΑ.