Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Ενημέρωση - Υποστήριξη των χρηστών"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Τίτλος Διαδικασίας)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
== Τίτλος Υπηρεσίας ==
 
== Τίτλος Υπηρεσίας ==
Δ/νση Διαφάνειας Και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΠΔΜ .
+
*Δ/νση Διαφάνειας και [[Ηλεκτρονικής Διακυβέρνηση|Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης]] ΠΔΜ .
  
 
== Τίτλος Διαδικασίας ==
 
== Τίτλος Διαδικασίας ==
Ενημέρωση - Υποστήριξη των χρηστών της ΠΔΜ  .
+
*Ενημέρωση - Υποστήριξη των χρηστών της ΠΔΜ  .
  
 
== Συναλασσόμενος ==
 
== Συναλασσόμενος ==

Αναθεώρηση της 16:11, 4 Φεβρουαρίου 2016

Τίτλος Υπηρεσίας

Τίτλος Διαδικασίας

  • Ενημέρωση - Υποστήριξη των χρηστών της ΠΔΜ  .

Συναλασσόμενος

Πολίτης
Φορέας Χ
Επιχείρηση
'Αλλο Αρμόδιοι Υπάλληλοι

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση Φορέας και Υπηρεσία Αυτεπάγγελτης Αναζήτησής του
1


Στατιστικά Διαδικασίας

Αιτήματα Που Υποβάλλονται Μηνιαια Αιτήματα Που Διεκπεραιώνονται Μηνιαία Αιτήματα Που Υποβάλλονται Ετήσια Αιτήματα Που Διεκπεραιώνονται Ετήσια Μέσος Χρόνος Εξυπηρέτησης Εκτιμώμενος Χρόνος Εξυπηρέτησης Άπο Άλλον Φορέα / Υπηρεσία
2 2 25 25 1 Ημέρα


Στοιχεία Διαδικασίας

Θεσμικό Πλαίσιο Κόστος Διεκπαιρέωσης / Παράβολο Εμπλεκόμενοι Άλλοι Φορείς
Ν.3861/2010(ΦΕΚ 3861/Α/2010)

Ν.4210/2013 (ΦΕΚ 254/Α/2013)

Όχι

Τρόποι Διεκπαιρέωσης

Χειρόγραφος Έντυπο που Χρησιμοποιείται Ηλεκτρονικός / Ποιά Εφαρμογή του Φορέα μας Ηλεκτρονική Εφαρμογή Άλλου Φορέα Ποια Δεδομένα / Στοιχεία που Υπάρχουν ΔΕΝ Πρέπει να Δημοσιοποιούνται Αιτιολογία
Όχι Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ


Βήματα Διαδικασίας

Α/Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Σημείο ελέγχου Τρόπος διεκπεραίωσης/ Χειρωνακτικός ή ηλεκτρονικός Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1