Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Βλάβη ΟΤΕ"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Νέα σελίδα με '{{Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας |Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας |χρώμα = background:#C1D8FF; |εικ...')
 
 
(4 ενδιάμεσες εκδόσεις από 2 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 21: Γραμμή 21:
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο  υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό
+
Ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει ηλεκτρονικά το αίτημα της βλάβης του.
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===
+
===Γενικό έντυπο αίτησης.===
*Στις εφορίες
+
== Δικαιολογητικά ==
*Εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου http://is.gd/2CZ1ht
 
  
== Δικαιολογητικά ==
 
Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
 
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
 
!Α/Α
 
!Α/Α
Γραμμή 35: Γραμμή 32:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|
+
|Αίτηση
|
+
|Κατάθεση από τον Αιτούντα
|-
 
|2
 
|
 
|
 
|-
 
|3
 
|
 
|
 
|-
 
|4
 
|
 
|
 
|-
 
|5
 
|
 
|
 
|-
 
|6
 
|
 
|
 
|-
 
|7
 
|
 
|
 
|-
 
|8
 
|
 
|
 
|-
 
|9
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
|-
 
 
|}
 
|}
  
Γραμμή 86: Γραμμή 46:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|
+
|Ανάθεση σε Τεχνικό
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 214: Γραμμή 174:
 
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
 
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
  
==Στοιχεία δημιουργού λήμματος==
+
 
{{signature
+
[[Κατηγορία:Μεταφορών & Επικοινωνιών (Διεύθυνση)]]
|1. Ονοματεπώνυμο δημιουργού:
+
[[Κατηγορία:Απαιτείται εισαγωγή δημόσιου φορέα]]
|2. Διεύθυνση στην οποία ανήκει:
 
|3. Φορέας στον οποίο ανήκει:
 
|4. Ημερομηνία δημιουργίας=
 
}}
 

Τελευταία αναθεώρηση της 17:48, 8 Μαΐου 2016

Βλάβη ΟΤΕ
Από ποιους παρέχεται κατά τόπους περιφέρειες
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά την υπηρεσία.

Σχετική Νομοθεσία

Εδώ παραθέτουμε τους Νόμους, Υπουργικές Αποφάσεις και Εγκυκλίους που διέπουν την Υπηρεσία με σύνδεσμο στα αντίστοιχα αρχεία που έχουν καταχωρηθεί στο "Ανέβασμα Αρχείου".

Τρόπος διεκπεραίωσης

Ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει ηλεκτρονικά το αίτημα της βλάβης του.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Γενικό έντυπο αίτησης.

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Αίτηση Κατάθεση από τον Αιτούντα

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Ανάθεση σε Τεχνικό
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.