Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Άδεια αναρρωτική μετά από απόφαση Α/θμιας υγειονομικής επιτροπής"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Διαδικασίες)
μ (Ο Sotkil μετακίνησε τη σελίδα Άδεια αναρρωτική μετά απο απόφαση Α/θμιας υγειονομικής επιτροπής στη [[Άδεια αναρρωτική μετά από απόφαση Α/θ...)
 
(19 ενδιάμεσες εκδόσεις από 2 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 6: Γραμμή 6:
 
|λεζάντα        = λογότυπο
 
|λεζάντα        = λογότυπο
 
|τίτλος          =  
 
|τίτλος          =  
|Από ποιους παρέχεται = Υπηρεσίες Περιφέρειας - Περιφερειακής Ενότητας για την χορήγησή της  
+
|Από ποιους παρέχεται = κατά τόπους [[περιφέρεια|Περιφέρειες]] για την χορήγησή της  
 
|Σε ποιους παρέχεται =  υπαλλήλους Περιφέρειας  
 
|Σε ποιους παρέχεται =  υπαλλήλους Περιφέρειας  
 
|Νομοθετικό πλαίσιο =    Νόμος
 
|Νομοθετικό πλαίσιο =    Νόμος
Γραμμή 24: Γραμμή 24:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|αίτηση του υπαλλήλου στην υπηρεσία που υπηρετεί
+
|αίτηση υπαλλήλου
 
|ναι
 
|ναι
 
|-
 
|-
Γραμμή 31: Γραμμή 31:
 
|ναι
 
|ναι
 
|-
 
|-
|3
+
|}
|διαβίβαση της αίτησης με τα συννημένα σε αυτή διακιολογητικά απο την υπηρεσία που υπηρετεί ο υπάλληλος στην Δ/νση Διοίκηκης ή Δ/νση Διοικητικού-Οικονομικού
 
|οχι
 
|-
 
|4
 
|
 
|
 
|-
 
|5
 
|
 
|
 
|-
 
|6
 
|
 
|
 
|-
 
|7
 
|
 
|
 
|-
 
|8
 
|
 
|
 
|-
 
|9
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
|-
 
|}  
 
 
 
*[[Στατιστικά διαδικασίας]]
 
*[[Στοιχεία διαδικασίας]]
 
*[[Τρόποι διεκπεραίωσης]]
 
*[[Βήματα Διαδικασίας]]
 
  
 
==Διαδικασίες==
 
==Διαδικασίες==
Γραμμή 81: Γραμμή 44:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|η Δ/νση Διοίκησης/Διοικητικού Οικονομικού αποστέλλει την αίτηση με τα συννημένα σε αυτή δικαιολογητικά στην αρμόδια Α/θμια υγειονομική επιτροπή για απόφαση χορήγησης ή μή της άδειας
+
|ο υπάλληλος υποβάλλει την αίτηση και τα συννημένα
 +
σε αυτή δικαιολογητικά
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 89: Γραμμή 53:
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|μετά την απόφαση Α/θμιας Υγειονομικής επιτροπής η Δ/νση Διοίκησης χορηγεί ανάλογα την αναρρωτική άδεια στον υπάλληλο
+
αίτηση πρωτοκολλείται απο το τμήμα Γραμματείας της Δ/νσης Διοικητικού-Οικονομικού και χρεώνεται στον αρμόδιο υπάλληλο
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 97: Γραμμή 61:
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|  
+
| διοικητικός έλεγχος και έκδοση εγγράφου προς Α/θμια
|
+
 
 +
Υγειονομική Επιτροπή, και αποστολή δικαιολογητικών σε αυτή
 +
|άρθρο 54 και 55 και 56 του Ν.3528/2007 και άρθρο 1 και 2 του Ν.4210/20132
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 105: Γραμμή 71:
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|  
+
| παραλαβή απόφασης απο την Α/θμια υγειονομική
 +
 
 +
επιτροπή και πρωτοκόλληση  αυτής
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 113: Γραμμή 81:
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
|
+
|έκδοση απόφασης και αποστολή αυτής με τα δικαιολογητικά στον Εκτελεστικό Γραμματέα για υπογραφή
|
+
|άρθρο 242 του Ν.3852/2010
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 121: Γραμμή 89:
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
|
+
|μετά την υπογραφή της απόφασης ενημερώνεται το ηλεκτρονικό αρχείο αδειών που υπάρχει στο τμήμα προσωπικού & μισθοδοσίας(έλεγχος δικαιώματος καταβολής επιδόματος παραμεθορίου και επιδόματος θέσης ευθύνης όπου υπάρχει και ενημέρωση μισθοδοσίας για παρακράτηση αποδοχών εφόσον απαιτείται
|
+
|άρθρο 15 και 18 του Ν.4024/2011 (ΦΕΚ 226/27-10-2011 τΆ)
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 129: Γραμμή 97:
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
|
+
|κοινοποιείται η απόφαση στον ενδιαφερόμενο υπάλληλο και στην Δ.νση που υπηρετεί
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|8
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|9
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|11
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|12
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|13
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|14
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|15
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|16
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|17
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|18
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|19
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|20
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|21
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|22
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|23
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|24
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|25
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|26
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
Γραμμή 304: Γραμμή 115:
  
 
== Σχετική Νομοθεσία ==
 
== Σχετική Νομοθεσία ==
 
+
*Ν.3852/2010 (ΦΕΚ 87/τ'Α/07-06-2010), Ν.3528/2007 άρθρο 55 και 56(ΦΕΚ 26/τ.Α/09-02-2007)και Ν.4210/2013(ΦΕΚ 254/τ.Α/21-11-2013), άρθρο 15 και 18 του Ν.4024/2011 (ΦΕΚ 226/27-10-2011 τΆ)
[[Κατηγορία:Εσωτερικές διαδικασίες (προσωπικό)]]
+
[[Κατηγορία:Εσωτερικές διαδικασίες (άδειες προσωπικού)]]
[[Κατηγορία:Προβλήματα μορφοποίησης]]
+
[[Κατηγορία:Προβλήματα μορφοποίησης (περιφέρεια)]]
[[Κατηγορία:Χωρίς περιεχόμενο]]
+
[[Κατηγορία:Τμήμα Προσωπικού και Μισθοδοσίας]]
[[Κατηγορία:Απαιτείται κατηγοριοποίηση τμήματος]]
 
[[Κατηγορία:Διοίκησης (Διεύθυνση)]]
 

Τελευταία αναθεώρηση της 12:41, 10 Απριλίου 2017

Άδεια αναρρωτική μετά από απόφαση Α/θμιας υγειονομικής επιτροπής
Από ποιους παρέχεται κατά τόπους Περιφέρειες για την χορήγησή της
Σε ποιους παρέχεται υπαλλήλους Περιφέρειας
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση περίπου 10 ημέρες
Σημειώσεις Απαιτείται ιατρική γνωμάτευση

Περιγραφή Υπηρεσίας

Η διαδικασία στηρίζεται στο Ν.3852/2010 (ΦΕΚ 87/τ'Α/07-06-2010), Ν.3528/2007 άρθρο 55 και 56(ΦΕΚ 26/τ.Α/09-02-2007)και Ν.4210/2013(ΦΕΚ 254/τ.Α/21-11-2013)

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα
1 αίτηση υπαλλήλου ναι
2 ιατρική γνωμάτευση ναι

Διαδικασίες

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Σημείο ελέγχου Τρόπος διεκπ/σης/ Χειρωνακτικός ή ηλεκτρονικός Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 ο υπάλληλος υποβάλλει την αίτηση και τα συννημένα

σε αυτή δικαιολογητικά

2 η αίτηση πρωτοκολλείται απο το τμήμα Γραμματείας της Δ/νσης Διοικητικού-Οικονομικού και χρεώνεται στον αρμόδιο υπάλληλο
3 διοικητικός έλεγχος και έκδοση εγγράφου προς Α/θμια

Υγειονομική Επιτροπή, και αποστολή δικαιολογητικών σε αυτή

άρθρο 54 και 55 και 56 του Ν.3528/2007 και άρθρο 1 και 2 του Ν.4210/20132
4 παραλαβή απόφασης απο την Α/θμια υγειονομική

επιτροπή και πρωτοκόλληση αυτής

5 έκδοση απόφασης και αποστολή αυτής με τα δικαιολογητικά στον Εκτελεστικό Γραμματέα για υπογραφή άρθρο 242 του Ν.3852/2010
6 μετά την υπογραφή της απόφασης ενημερώνεται το ηλεκτρονικό αρχείο αδειών που υπάρχει στο τμήμα προσωπικού & μισθοδοσίας(έλεγχος δικαιώματος καταβολής επιδόματος παραμεθορίου και επιδόματος θέσης ευθύνης όπου υπάρχει και ενημέρωση μισθοδοσίας για παρακράτηση αποδοχών εφόσον απαιτείται άρθρο 15 και 18 του Ν.4024/2011 (ΦΕΚ 226/27-10-2011 τΆ)
7 κοινοποιείται η απόφαση στον ενδιαφερόμενο υπάλληλο και στην Δ.νση που υπηρετεί

Τρόπος διεκπεραίωσης/ Ηλεκτρονικός

Ηλεκτρονική εφαρμογή φορέα/ άλλο

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς/ Άλλη υπηρεσία του φορέας μας

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Σχετικά Έγγραφα

Σχετική Νομοθεσία

  • Ν.3852/2010 (ΦΕΚ 87/τ'Α/07-06-2010), Ν.3528/2007 άρθρο 55 και 56(ΦΕΚ 26/τ.Α/09-02-2007)και Ν.4210/2013(ΦΕΚ 254/τ.Α/21-11-2013), άρθρο 15 και 18 του Ν.4024/2011 (ΦΕΚ 226/27-10-2011 τΆ)