Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Παροχή Περιβαλλοντικής Πληροφορίας - Στοιχείων"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Αναίρεση αναθεώρησης 10849 υπό τον/την FTsiolaki (Συζήτηση))
 
(39 ενδιάμεσες εκδόσεις από 3 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
{{table2
+
{{Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας
|1. Από ποιους παρέχεται=Τμήματα Περιβάλλοντος και Υδροοικονομίας της εκάστοτε Περιφερειακής Ενότητας, Τμήμα Περιβάλλοντος (έδρα)
+
|Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας
|2. Σε ποιους παρέχεται=Πολίτες, φορείς, επιχειρήσεις
+
|χρώμα = background:#C1D8FF;
|3. Κόστος=Μηδενικό, εκτός εάν απαιτείται η ανατύπωση μεγάλου όγκου δεδομένων, την οποία αναλαμβάνει ο αιτών.
+
|εικόνα = 
|4. Χρόνος=Το συντομότερο δυνατόν. Μέγιστος χρόνος, 1 μήνας, με δυνατότητα παράτασης μέχρι 2 μήνες, για την οποία ενημερώνεται ο αιτών εάν ο όγκος και το σύνθετο των πληροφοριών το δικαιολογούν.
+
|μέγεθος_εικόνας =
|5. Σχετική Νομοθεσία=Κώδικας διοικητικής διαδικασίας (ν. 2690/1999 - ΦΕΚ 45Α) και Ν.3422/2005 (ΦΕΚ 303Α).
+
|λεζάντα        = λογότυπο
|6. Σημειώσεις=
+
|τίτλος          =
 +
|Από ποιους παρέχεται =[[περιφέρεια|κατά τόπους περιφέρειες]], Τμήματα Περιβάλλοντος και Υδροοικονομίας της εκάστοτε Περιφερειακής Ενότητας, Τμήμα Περιβάλλοντος (έδρα)
 +
|Σε ποιους παρέχεται = Πολίτες  
 +
|Νομοθετικό πλαίσιο =    Κώδικας διοικητικής διαδικασίας (ν. 2690/1999 - ΦΕΚ 45Α) και Ν.3422/2005 (ΦΕΚ 303Α).
 +
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση = Το συντομότερο δυνατόν. Μέγιστος χρόνος, 1 μήνας, με δυνατότητα παράτασης μέχρι 2 μήνες, για την οποία ενημερώνεται ο αιτών εάν ο όγκος και το σύνθετο των πληροφοριών το δικαιολογούν.
 +
|Κόστος σε ευρώ = Μηδενικό, εκτός εάν απαιτείται η ανατύπωση μεγάλου όγκου δεδομένων, την οποία αναλαμβάνει ο αιτών.      
 +
|Σημειώσεις =
 +
|Διαδικασία =
 
}}
 
}}
 
+
{{clear}}
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
  
 
== Δικαιολογητικά ==
 
== Δικαιολογητικά ==
Γραμμή 18: Γραμμή 24:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|
+
|Αίτηση
|
+
|Κατάθεση από τον αιτούντα
 
|-
 
|-
|2
+
|}
|
 
|
 
|-
 
|3
 
|
 
|
 
|-
 
|4
 
|
 
|
 
|-
 
|5
 
|
 
|
 
|-
 
|6
 
|
 
|
 
|-
 
|7
 
|
 
|
 
|-
 
|8
 
|
 
|
 
|-
 
|9
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
|-
 
|}  
 
 
 
*[[Στατιστικά διαδικασίας]]
 
*[[Στοιχεία διαδικασίας]]
 
*[[Τρόποι διεκπεραίωσης]]
 
*[[Βήματα Διαδικασίας]]
 
  
 
==Διαδικασίες==
 
==Διαδικασίες==
Γραμμή 75: Γραμμή 40:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|  
+
|Πρωτοκόλληση
|
+
αίτησης
|
+
|Ν. 2690/1999 (ΦΕΚ 45Α), άρθρο 12
|
+
|Υπάλληλος γραμματείας
|
 
 
|
 
|
 +
|Ηλεκτρονικός
 +
|Αυθημερόν
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
 +
|Εκτύπωση Βεβαίωσης υποβολής αιτήματος
 +
|Ν.2690/1999 (ΦΕΚ 45Α), άρθρο 12
 +
|Υπάλληλος γραμματείας
 
|
 
|
|
+
|Ηλεκτρονικός
|
+
|Αυθημερόν
|
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|  
+
|Χρέωση σε αρμόδιο Τμήμα
|
+
|Διοικητική πρακτική
|
+
|Προϊστάμενος
|
+
Διεύθυνσης/ Υπάλληλος γραμματείας
|
 
 
|
 
|
 +
|Χειρονακτικός / Ηλεκτρονικός
 +
|Αυθημερόν
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|  
+
|Χρέωση σε αρμόδιο Υπάλληλο
|
+
|Διοικητική πρακτική
|
+
|Προϊστάμενος
|
+
Τμήματος / Υπάλληλος γραμματείας
|
 
 
|
 
|
 +
|Χειρονακτικός / Ηλεκτρονικός
 +
|Αυθημερόν
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
 +
|Αναζήτηση και συγκέντρωση πληροφοριών ή στοιχείων
 +
|Διοικητική πρακτική
 +
|Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|
 
|
|
+
|Χειρονακτικός και Ηλεκτρονικός
|
+
|Κατά μέγιστον 25 ημέρες.
|
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
 +
|Σύνταξη εγγράφου ενημέρωσης για παράταση της προθεσμίας του ενός μηνός, σε περίπτωση που απαιτείται από τον όγκο ή το είδος των δεδομένων / προσυπογραφή
 +
|Ν. 3422/2005 (Α' 303), άρθρο 4, παρ. 2
 +
|Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|
 
|
|
+
|Ηλεκτρονικός / Χειρονακτικός ή Ηλεκτρονικός
|
+
|Κατά μέγιστον 1 μήνας.
|
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
 +
|Σύνταξη εγγράφου απόρριψης αιτήματος, στις περιπτώσεις που δεν είναι δυνατή η χορήγηση στοιχείων ή πληροφοριών / προσυπογραφή
 +
|Ν. 3422/2005 (Α' 303), άρθρο 4, παρ. 3
 +
|Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|
 
|
|
+
|Ηλεκτρονικός / Χειρονακτικός ή Ηλεκτρονικός
|
+
|Κατά μέγιστον 1 μήνας
|
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|8
 
|8
 +
|Αναπαραγωγή στοιχείων (εάν ο όγκος είναι μικρός)
 +
|Διοικητική Πρακτική
 +
|Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|
 
|
|
+
|Χειρονακτικός και Ηλεκτρονικός
|
+
|1 ημέρα
|
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|9
 
|9
 +
|Κλήση του αιτούντος για παραλαβή των πρωτότυπων στοιχείων για αναπαραγωγή τους (εάν ο όγκος είναι μεγάλος).
 +
|Ν. 2690/1999 (Α' 45), άρθρο 5, παρ. 4
 +
|Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|
 
|
|
+
|Χειρονακτικής ή Ηλεκτρονικός
|
 
|
 
|
 
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|10
 
|10
|  
+
|Υπογραφή για την παραλαβή των πρωτοτύπων προς ανατύπωση (για την περίπτωση του βήματος 9)
|
+
|Διοικητική πρακτική
|
+
|Αιτών
|
 
 
|
 
|
 +
|Χειρονακτικός
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|11
 
|11
 +
|Υπογραφή για την επιστροφή των πρωτοτύπων στοιχείων (για την περίπτωση των βημάτων 9 και 10)
 +
|Διοικητική πρακτική
 +
|Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|
 
|
|
+
|Χειρονακτικός
|
+
|Άμεσα, με την επιστροφή των πρωτοτύπων
|
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|12
 
|12
 +
|Σύνταξη εγγράφου διαβίβασης στοιχείων ή παροχής περιβαλλοντικής πληροφορίας (σε συνέχεια του βήματος 8) / προσυπογραφή
 +
|Διοικητική πρακτική
 +
|Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|
 
|
|
+
|Χειρονακτικός και Ηλεκτρονικός
|
+
|1 ημέρα
|
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|13
 
|13
|  
+
|Έλεγχος και προσυπογραφή προϊσταμένου (αφορά τα έγγραφα των βημάτων 6, 7 ή 12)
|  
+
|Διοικητική πρακτική
|
+
|Προϊστάμενος Τμήματος
|
 
|
 
 
|
 
|
 +
|Χειρονακτικός ή Ηλεκτρονικός
 +
|Αυθημερόν
 
|-
 
|-
 
|14
 
|14
 +
|Έλεγχος και υπογραφή προϊσταμένου (αφορά τα έγγραφα των βημάτων 6, 7 ή 12)
 +
|Διοικητική πρακτική
 +
|Προϊστάμενος Διεύθυνσης
 
|
 
|
|
+
|Χειρονακτικός ή Ηλεκτρονικός
|
+
|Αυθημερόν
|
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|15
 
|15
 +
|Αναπαραγωγή αντιτύπων και επικυρωσή τους.
 +
|Διοικητική πρακτική
 +
|Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|
 
|
|
+
|Χειρονακτικός ή Ηλεκτρονικός
|
+
|Αυθημερόν
|
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|16
 
|16
 +
|Αποστολή εγγράφου στον αιτούντα
 +
|Διοικητική πρακτική
 +
|Υπάλληλος Γραμματείας
 
|
 
|
|
+
|Χειρονακτικός ή Ηλεκτρονικός
|
+
|Αυθημερόν
|
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|17
 
|17
 +
|Αρχειοθέτηση
 +
|Διοικητική πρακτική
 +
|Υπάλληλος Γραμματείας
 
|
 
|
|
+
|Χειρονακτικός και Ηλεκτρονικός
|
+
|Άμεσα μετά την διεκπεραίωση του αιτήματος.
|
 
|
 
|
 
|-
 
|18
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|19
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|20
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|21
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|22
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|23
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|24
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|25
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|26
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης/ Ηλεκτρονικός===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης/ Ηλεκτρονικός===
 
+
* Επεξεργαστής κειμένου (WORD)
 +
* Ψηφιακή Υπογραφή
 +
* Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο
 +
* Πρόγραμμα ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης
 +
* Πρόγραμμα Διαύγεια
 +
* Ηλεκτρονικό Περιβαλλοντικό Μητρώο (ΗΠΜ)
 +
* Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
  
 
===Ηλεκτρονική εφαρμογή φορέα/ άλλο===
 
===Ηλεκτρονική εφαρμογή φορέα/ άλλο===
 
+
* e-protocol
 +
* ENVIRONMENT (Βάση Δεδομένων mde)
 +
* JSignPdf
  
 
===Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς/ Άλλη υπηρεσία του φορέα μας===
 
===Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς/ Άλλη υπηρεσία του φορέα μας===
  
 
===Έντυπο που χρησιμοποιείται===
 
===Έντυπο που χρησιμοποιείται===
 +
*[[Αρχείο:ΑΙΤΗΣΗ_ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.pdf]]
  
 
== Σχετικά Έγγραφα ==
 
== Σχετικά Έγγραφα ==
Γραμμή 299: Γραμμή 204:
  
  
*Προσοχή αντιγράψτε μέχρι την πάνω γραμμή
+
[[Κατηγορία:Τμήμα Περιβάλλοντος και Υδροοικονομίας]]
[[Κατηγορία:Πίνακες πρότυπα]]
+
[[Κατηγορία:Υπηρεσίες περιβάλλοντος (περιφέρειες)]]
 +
[[Κατηγορία:Προβλήματα μορφοποίησης (περιφέρεια)]]

Τελευταία αναθεώρηση της 11:51, 10 Απριλίου 2017

Παροχή Περιβαλλοντικής Πληροφορίας - Στοιχείων
Από ποιους παρέχεται κατά τόπους περιφέρειες, Τμήματα Περιβάλλοντος και Υδροοικονομίας της εκάστοτε Περιφερειακής Ενότητας, Τμήμα Περιβάλλοντος (έδρα)
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Νομοθετικό πλαίσιο Κώδικας διοικητικής διαδικασίας (ν. 2690/1999 - ΦΕΚ 45Α) και Ν.3422/2005 (ΦΕΚ 303Α).
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση Το συντομότερο δυνατόν. Μέγιστος χρόνος, 1 μήνας, με δυνατότητα παράτασης μέχρι 2 μήνες, για την οποία ενημερώνεται ο αιτών εάν ο όγκος και το σύνθετο των πληροφοριών το δικαιολογούν.
Κόστος σε ευρώ Μηδενικό, εκτός εάν απαιτείται η ανατύπωση μεγάλου όγκου δεδομένων, την οποία αναλαμβάνει ο αιτών.

Περιγραφή Υπηρεσίας

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Αίτηση Κατάθεση από τον αιτούντα

Διαδικασίες

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Σημείο ελέγχου Τρόπος διεκπ/σης/ Χειρωνακτικός ή ηλεκτρονικός Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Πρωτοκόλληση

αίτησης

Ν. 2690/1999 (ΦΕΚ 45Α), άρθρο 12 Υπάλληλος γραμματείας Ηλεκτρονικός Αυθημερόν
2 Εκτύπωση Βεβαίωσης υποβολής αιτήματος Ν.2690/1999 (ΦΕΚ 45Α), άρθρο 12 Υπάλληλος γραμματείας Ηλεκτρονικός Αυθημερόν
3 Χρέωση σε αρμόδιο Τμήμα Διοικητική πρακτική Προϊστάμενος

Διεύθυνσης/ Υπάλληλος γραμματείας

Χειρονακτικός / Ηλεκτρονικός Αυθημερόν
4 Χρέωση σε αρμόδιο Υπάλληλο Διοικητική πρακτική Προϊστάμενος

Τμήματος / Υπάλληλος γραμματείας

Χειρονακτικός / Ηλεκτρονικός Αυθημερόν
5 Αναζήτηση και συγκέντρωση πληροφοριών ή στοιχείων Διοικητική πρακτική Αρμόδιος Υπάλληλος Χειρονακτικός και Ηλεκτρονικός Κατά μέγιστον 25 ημέρες.
6 Σύνταξη εγγράφου ενημέρωσης για παράταση της προθεσμίας του ενός μηνός, σε περίπτωση που απαιτείται από τον όγκο ή το είδος των δεδομένων / προσυπογραφή Ν. 3422/2005 (Α' 303), άρθρο 4, παρ. 2 Αρμόδιος Υπάλληλος Ηλεκτρονικός / Χειρονακτικός ή Ηλεκτρονικός Κατά μέγιστον 1 μήνας.
7 Σύνταξη εγγράφου απόρριψης αιτήματος, στις περιπτώσεις που δεν είναι δυνατή η χορήγηση στοιχείων ή πληροφοριών / προσυπογραφή Ν. 3422/2005 (Α' 303), άρθρο 4, παρ. 3 Αρμόδιος Υπάλληλος Ηλεκτρονικός / Χειρονακτικός ή Ηλεκτρονικός Κατά μέγιστον 1 μήνας
8 Αναπαραγωγή στοιχείων (εάν ο όγκος είναι μικρός) Διοικητική Πρακτική Αρμόδιος Υπάλληλος Χειρονακτικός και Ηλεκτρονικός 1 ημέρα
9 Κλήση του αιτούντος για παραλαβή των πρωτότυπων στοιχείων για αναπαραγωγή τους (εάν ο όγκος είναι μεγάλος). Ν. 2690/1999 (Α' 45), άρθρο 5, παρ. 4 Αρμόδιος Υπάλληλος Χειρονακτικής ή Ηλεκτρονικός
10 Υπογραφή για την παραλαβή των πρωτοτύπων προς ανατύπωση (για την περίπτωση του βήματος 9) Διοικητική πρακτική Αιτών Χειρονακτικός
11 Υπογραφή για την επιστροφή των πρωτοτύπων στοιχείων (για την περίπτωση των βημάτων 9 και 10) Διοικητική πρακτική Αρμόδιος Υπάλληλος Χειρονακτικός Άμεσα, με την επιστροφή των πρωτοτύπων
12 Σύνταξη εγγράφου διαβίβασης στοιχείων ή παροχής περιβαλλοντικής πληροφορίας (σε συνέχεια του βήματος 8) / προσυπογραφή Διοικητική πρακτική Αρμόδιος Υπάλληλος Χειρονακτικός και Ηλεκτρονικός 1 ημέρα
13 Έλεγχος και προσυπογραφή προϊσταμένου (αφορά τα έγγραφα των βημάτων 6, 7 ή 12) Διοικητική πρακτική Προϊστάμενος Τμήματος Χειρονακτικός ή Ηλεκτρονικός Αυθημερόν
14 Έλεγχος και υπογραφή προϊσταμένου (αφορά τα έγγραφα των βημάτων 6, 7 ή 12) Διοικητική πρακτική Προϊστάμενος Διεύθυνσης Χειρονακτικός ή Ηλεκτρονικός Αυθημερόν
15 Αναπαραγωγή αντιτύπων και επικυρωσή τους. Διοικητική πρακτική Αρμόδιος Υπάλληλος Χειρονακτικός ή Ηλεκτρονικός Αυθημερόν
16 Αποστολή εγγράφου στον αιτούντα Διοικητική πρακτική Υπάλληλος Γραμματείας Χειρονακτικός ή Ηλεκτρονικός Αυθημερόν
17 Αρχειοθέτηση Διοικητική πρακτική Υπάλληλος Γραμματείας Χειρονακτικός και Ηλεκτρονικός Άμεσα μετά την διεκπεραίωση του αιτήματος.

Τρόπος διεκπεραίωσης/ Ηλεκτρονικός

  • Επεξεργαστής κειμένου (WORD)
  • Ψηφιακή Υπογραφή
  • Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο
  • Πρόγραμμα ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης
  • Πρόγραμμα Διαύγεια
  • Ηλεκτρονικό Περιβαλλοντικό Μητρώο (ΗΠΜ)
  • Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Ηλεκτρονική εφαρμογή φορέα/ άλλο

  • e-protocol
  • ENVIRONMENT (Βάση Δεδομένων mde)
  • JSignPdf

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς/ Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Σχετικά Έγγραφα

Σχετική Νομοθεσία