Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Αιτήματα πολιτών"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Έντυπο που χρησιμοποιείται)
 
(31 ενδιάμεσες εκδόσεις από 2 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
Η αντιγραφή ξεκινά κάτω από εδώ:
 
 
 
{{Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας
 
{{Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας
Γραμμή 8: Γραμμή 6:
 
|λεζάντα        = λογότυπο
 
|λεζάντα        = λογότυπο
 
|τίτλος          =  
 
|τίτλος          =  
|Από ποιους παρέχεται =[[περιφέρεια|κατά τόπους περιφέρειες]]   
+
|Από ποιους παρέχεται =[[Δήμος|Δήμους]]   
 
|Σε ποιους παρέχεται =  Πολίτες  
 
|Σε ποιους παρέχεται =  Πολίτες  
|Νομοθετικό πλαίσιο =    Νόμος
+
|Νομοθετικό πλαίσιο =    Νόμος 3979/2011
 
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =   
 
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =   
 
|Κόστος σε ευρώ =  0         
 
|Κόστος σε ευρώ =  0         
Γραμμή 17: Γραμμή 15:
 
}}
 
}}
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά την υπηρεσία.
+
Ο πολίτης καταχωρεί το αίτημά του μέσω σχετικής φόρμας στον δικτυακό τόπο του Δήμου. Το αίτημα παραλαμβάνει ηλεκτρονικά η αρμόδια για την διεκπεραίωσή του Υπηρεσία. Προγραμματίζονται και εκτελούνται οι απαραίτητες εργασίες. Με την διεκπεραίωση του αιτήματος ο πολίτης ενημερώνεται σχετικά.
  
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
Εδώ παραθ[[έτουμε]] τους Νόμους, Υπουργικές Αποφάσεις και Εγκυκλίους που διέπουν την Υπηρεσία με σύνδεσμο στα αντίστοιχα αρχεία που έχουν καταχωρηθεί στο "Ανέβασμα Αρχείου".
+
* [https://diadikasies.gr/images/7/7d/N.3979_2011.pdf Νόμος 3979 του 2011 - "Για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και άλλες διατάξεις", άρθρο 5, παρ. 2 και  άρθρο 10, παρ. 1.]
 +
 
 +
* [https://diadikasies.gr/images/d/d4/%CE%91%CF%80%CF%8C%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%B7_%CE%A5%CE%A0%CE%95%CE%A3_%CE%B3%CE%B9%CE%B1_sites_%CE%9F%CE%A4%CE%91_-_%CE%91%CE%94%CE%91-4%CE%918%CE%A5%CE%9D-%CE%A4%CE%914.pdf Απόφαση Υπουργού Εσωτερικών, ΦΕΚ 2147Β/26-9-11, "Ανάπτυξη, ενοποίηση και πιστοποίηση δημοτικών διαδικτυακών τόπων" - ΑΔΑ: 4Α8ΥΝ-ΤΑ4, άρθρο 2, παρ 3, εδάφιο β.]
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
Γραμμή 29: Γραμμή 29:
 
Δεν απαιτείται η συμπλήρωση και υποβολή εντύπου εκ μέρους του πολίτη.
 
Δεν απαιτείται η συμπλήρωση και υποβολή εντύπου εκ μέρους του πολίτη.
 
== Δικαιολογητικά ==
 
== Δικαιολογητικά ==
Δεν απαιτούνται δικαιολγητικά για την υποβολή ενός αιτήματος εκ μέρους του πολίτη.
+
Δεν απαιτούνται δικαιολογητικά για την υποβολή ενός αιτήματος εκ μέρους του πολίτη.
{| class="wikitable"
 
!Α/Α
 
!Απαραίτητα Δικαιολογητικά
 
!Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
 
|-
 
|1
 
|
 
|
 
|-
 
|2
 
|
 
|
 
|-
 
|3
 
|
 
|
 
|-
 
|4
 
|
 
|
 
|-
 
|5
 
|
 
|
 
|-
 
|6
 
|
 
|
 
|-
 
|7
 
|
 
|
 
|-
 
|8
 
|
 
|
 
|-
 
|9
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
|-
 
|}
 
  
 
==Διαδικασίες==
 
==Διαδικασίες==
Γραμμή 87: Γραμμή 41:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|σρτης
+
|Ο πολίτης καταχωρεί το αίτημα του ηλεκτρονικά μέσω της σχετικής εφαρμογής του δικτυακού τόπου του Δήμου.
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 93: Γραμμή 47:
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
 +
|Ο Προϊστάμενος της αρμόδιας, ανάλογα με την  κατηγορία αιτήματος που επέλεξε ο πολίτης,  Διεύθυνσης του Δήμου ελέγχει, μέσω της εφαρμογής, το αίτημα, ώστε να το χρεώσει στο αρμόδιο προς διεκπεραίωση Τμήμα.
 
|
 
|
|
+
|Προϊστάμενος Διεύθυνσης
|
+
|2 λεπτά
|
 
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|  
+
| Εάν το αίτημα δεν ανήκει στην αρμοδιότητα του Δήμου, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης φροντίζει ώστε αυτό να προωθηθεί εγγράφως στην αρμόδια Υπηρεσία του Δημοσίου, ενημερώνει σχετικά τον πολίτη και «κλείνει» το αίτημα.
|
 
|
 
 
|
 
|
 +
|Προϊστάμενος Διεύθυνσης
 +
|5 λεπτά
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
 +
|Εάν το αίτημα ανήκει στην αρμοδιότητα του Δήμου, αλλά δεν ανήκει στην αρμοδιότητα της Υπηρεσίας του, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης επιλέγει την σωστή κατηγορία αιτήματος, ώστε αυτό να προωθηθεί ηλεκτρονικά, μέσω της εφαρμογής, στην αρμόδια προς διεκπεραίωσή του Υπηρεσία του Δήμου.
 
|
 
|
|
+
|Προϊστάμενος Διεύθυνσης
|
+
|1 λεπτό
|
 
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
 +
|Εφόσον το αίτημα ανήκει στην αρμοδιότητα του Δήμου και πιο συγκεκριμένα της Υπηρεσίας του, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης χρεώνει ηλεκτρονικά το αίτημα στο αρμόδιο για την διεκπεραίωσή του Τμήμα της Υπηρεσίας του.
 
|
 
|
|
+
|Προϊστάμενος Διεύθυνσης
|
+
|1 λεπτό
|
 
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
 +
|Ο Προϊστάμενος του αρμοδίου για την διεκπεραίωση του αιτήματος Τμήματος παραλαμβάνει, μέσω της εφαρμογής, το αίτημα και προγραμματίζει τις απαραίτητες ενέργειες.
 
|
 
|
|
+
|Προϊστάμενος Τμήματος
|
+
|5 λεπτά
|
 
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
 +
|Ο Προϊστάμενος του αρμοδίου για την διεκπεραίωση του αιτήματος Τμήματος αναθέτει την επόμενη ενέργεια, η οποία απαιτείται για την  διεκπεραίωση του αιτήματος, στον αρμόδιο υπάλληλο ή συνεργείο.
 
|
 
|
|
+
|Προϊστάμενος Τμήματος
|
+
|5 λετπά
|
 
 
|-
 
|-
 
|8
 
|8
 +
|Ο αρμόδιος υπάλληλος είτε το αρμόδιο συνεργείο εκτελεί την επόμενη ενέργεια και ενημερώνει τον Προϊστάμενο του Τμήματος.
 
|
 
|
|
+
|Αρμόδιος Υπάλληλος ή συνεργείο
|
+
|Απροσδιόριστος χρόνος. Ανάλογα με το περιεχόμενο του αιτήματος. Από 1 ημέρα έως 6 μήνες (για την απομάκρυνση, π.χ., ενός εγκαταλελειμμένου οχήματος.
|
 
 
|-
 
|-
 
|9
 
|9
 +
|Αν απαιτείται επιπλέον ενέργεια, επιστρέφουμε στο βήμα επτά (7). Σε διαφορετική περίπτωση ο Προϊστάμενος του αρμοδίου προς διεκπεραίωση του αιτήματος Τμήματος ενημερώνει τον πολίτη σχετικά με το αίτημά του και το «κλείνει».
 
|
 
|
|
+
|Προϊστάμενος Τμήματος
|
+
|5 λεπτά
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|11
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|12
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|13
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|14
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|15
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|16
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|17
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|18
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|19
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|20
 
|
 
|
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
  
 
== Άλλη υπηρεσία του φορέα μας ==
 
== Άλλη υπηρεσία του φορέα μας ==
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέαερταερυ;ερυαερκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
+
*Ανάλογα με το περιεχόμενο του αιτήματος μπορεί να χρειαστεί η συνεργασία δύο ή περισσοτέρων Υπηρεσιών του Δήμου.  
  
 
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
 
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
  
Συμπληρε56θε56θε56θεδ56θε5θώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
+
Σε ορισμένες περιπτώσεις απαιτείται και η συνεργασία με άλλους Δημόσιους Φορείς.
  
[[Κατηγορία:Απαιτείται εισαγωγή δημόσιου φορέα]]
+
[[Κατηγορία:Ηλεκτρονικές υπηρεσίες (Δήμοι)]]
 +
[[Κατηγορία:Αιτήσεις (Δήμοι)]]

Τελευταία αναθεώρηση της 13:11, 17 Ιουλίου 2017

Αιτήματα πολιτών
Από ποιους παρέχεται Δήμους
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος 3979/2011
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Ο πολίτης καταχωρεί το αίτημά του μέσω σχετικής φόρμας στον δικτυακό τόπο του Δήμου. Το αίτημα παραλαμβάνει ηλεκτρονικά η αρμόδια για την διεκπεραίωσή του Υπηρεσία. Προγραμματίζονται και εκτελούνται οι απαραίτητες εργασίες. Με την διεκπεραίωση του αιτήματος ο πολίτης ενημερώνεται σχετικά.

Σχετική Νομοθεσία

Τρόπος διεκπεραίωσης

Η υποβολή των αιτημάτων, όσο και η απάντησή τους γίνονται ηλεκτρονικά. Δεν απαιτείται έγγραφη επικοινωνία, εκτός αν κάτι τέτοιο ζητήσει ο πολίτης.

Στην περίπτωση αυτή ο πολίτης θα πρέπει να γνωρίσει στην Υπηρεσία τα στοιχεία του.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Δεν απαιτείται η συμπλήρωση και υποβολή εντύπου εκ μέρους του πολίτη.

Δικαιολογητικά

Δεν απαιτούνται δικαιολογητικά για την υποβολή ενός αιτήματος εκ μέρους του πολίτη.

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Ο πολίτης καταχωρεί το αίτημα του ηλεκτρονικά μέσω της σχετικής εφαρμογής του δικτυακού τόπου του Δήμου.
2 Ο Προϊστάμενος της αρμόδιας, ανάλογα με την  κατηγορία αιτήματος που επέλεξε ο πολίτης,  Διεύθυνσης του Δήμου ελέγχει, μέσω της εφαρμογής, το αίτημα, ώστε να το χρεώσει στο αρμόδιο προς διεκπεραίωση Τμήμα. Προϊστάμενος Διεύθυνσης 2 λεπτά
3 Εάν το αίτημα δεν ανήκει στην αρμοδιότητα του Δήμου, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης φροντίζει ώστε αυτό να προωθηθεί εγγράφως στην αρμόδια Υπηρεσία του Δημοσίου, ενημερώνει σχετικά τον πολίτη και «κλείνει» το αίτημα. Προϊστάμενος Διεύθυνσης 5 λεπτά
4 Εάν το αίτημα ανήκει στην αρμοδιότητα του Δήμου, αλλά δεν ανήκει στην αρμοδιότητα της Υπηρεσίας του, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης επιλέγει την σωστή κατηγορία αιτήματος, ώστε αυτό να προωθηθεί ηλεκτρονικά, μέσω της εφαρμογής, στην αρμόδια προς διεκπεραίωσή του Υπηρεσία του Δήμου. Προϊστάμενος Διεύθυνσης 1 λεπτό
5 Εφόσον το αίτημα ανήκει στην αρμοδιότητα του Δήμου και πιο συγκεκριμένα της Υπηρεσίας του, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης χρεώνει ηλεκτρονικά το αίτημα στο αρμόδιο για την διεκπεραίωσή του Τμήμα της Υπηρεσίας του. Προϊστάμενος Διεύθυνσης 1 λεπτό
6 Ο Προϊστάμενος του αρμοδίου για την διεκπεραίωση του αιτήματος Τμήματος παραλαμβάνει, μέσω της εφαρμογής, το αίτημα και προγραμματίζει τις απαραίτητες ενέργειες. Προϊστάμενος Τμήματος 5 λεπτά
7 Ο Προϊστάμενος του αρμοδίου για την διεκπεραίωση του αιτήματος Τμήματος αναθέτει την επόμενη ενέργεια, η οποία απαιτείται για την  διεκπεραίωση του αιτήματος, στον αρμόδιο υπάλληλο ή συνεργείο. Προϊστάμενος Τμήματος 5 λετπά
8 Ο αρμόδιος υπάλληλος είτε το αρμόδιο συνεργείο εκτελεί την επόμενη ενέργεια και ενημερώνει τον Προϊστάμενο του Τμήματος. Αρμόδιος Υπάλληλος ή συνεργείο Απροσδιόριστος χρόνος. Ανάλογα με το περιεχόμενο του αιτήματος. Από 1 ημέρα έως 6 μήνες (για την απομάκρυνση, π.χ., ενός εγκαταλελειμμένου οχήματος.
9 Αν απαιτείται επιπλέον ενέργεια, επιστρέφουμε στο βήμα επτά (7). Σε διαφορετική περίπτωση ο Προϊστάμενος του αρμοδίου προς διεκπεραίωση του αιτήματος Τμήματος ενημερώνει τον πολίτη σχετικά με το αίτημά του και το «κλείνει». Προϊστάμενος Τμήματος 5 λεπτά

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

  • Ανάλογα με το περιεχόμενο του αιτήματος μπορεί να χρειαστεί η συνεργασία δύο ή περισσοτέρων Υπηρεσιών του Δήμου.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Σε ορισμένες περιπτώσεις απαιτείται και η συνεργασία με άλλους Δημόσιους Φορείς.