Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Προετοιμασία Εκδήλωσης "Οι Σπουδές στο Α.Π.Θ.""

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Νέα σελίδα με '{{Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας |Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας |χρώμα = background:#C1D8FF; |εικ...')
 
 
(14 ενδιάμεσες εκδόσεις από 2 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 6: Γραμμή 6:
 
|λεζάντα        = λογότυπο
 
|λεζάντα        = λογότυπο
 
|τίτλος          =  
 
|τίτλος          =  
|Από ποιους παρέχεται =  Υπηρεσία
+
|Από ποιους παρέχεται =  Γραφείο Διασύνδεσης Α.Π.Θ.
|Σε ποιους παρέχεται =  [[Πολίτες]]
+
|Σε ποιους παρέχεται =  Μαθητές Γ' Λυκείου Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης
 
|Νομοθετικό πλαίσιο =    Νόμος
 
|Νομοθετικό πλαίσιο =    Νόμος
 
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =  0
 
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =  0
 
|Κόστος σε ευρώ =  0         
 
|Κόστος σε ευρώ =  0         
 
|Σημειώσεις =  
 
|Σημειώσεις =  
|Διαδικασία =
+
|Διαδικασία =Προετοιμασία Εκδήλωσης με θέμα "Οι Σπουδές στο Α.Π.Θ."
 
}}
 
}}
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά την υπηρεσία.
+
Το Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.), υπό την αιγίδα του Ιδρύματος και σε συνεργασία με τα Κέντρα Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕ.ΣΥ.Π.) των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής & Δυτικής Θεσσαλονίκης, διοργανώνει '''τετραήμερη εκδήλωση με θέμα: «Οι Σπουδές στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης».'''
 +
 
 +
Η εκδήλωση στοχεύει στην έγκαιρη και αξιόπιστη '''ενημέρωση των μαθητών και των μαθητριών της Γ΄Λυκείου  του Νομού Θεσσαλονίκης σε σχέση με τις προοπτικές σπουδών ανώτατης εκπαίδευσης και περαιτέρω σταδιοδρομίας.'''
 +
 
 +
Περισσότερες [https://dasta.auth.gr/ Πληροφορίες]
 +
 
 +
'''<nowiki/>'''
  
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
Γραμμή 21: Γραμμή 27:
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο  υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===
 
*Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου http://is.gd/2CZ1ht
 
  
== Δικαιολογητικά ==
+
== Έλεγχος σχετικά με διαθεσιμότητα Αίθουσας Τελετών ==
Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
+
 
{| class="wikitable"
+
=== Ενέργειες: ===
/Α
+
* Επικοινωνία με την εταιρεία Αξιοποίησης του Α.Π.Θ.
!Απαραίτητα Δικαιολογητικά
+
 
!Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
+
== <br> Συνάντηση με στελέχη των ΚΕΣΥΠ με θέματα: ==
|-
+
 
|1
+
=== Επιλογή της κατάλληλης ημερομηνίας διεξαγωγής  της Εκδήλωσης ===
|
+
 
|
+
=== Έλεγχος του προγράμματος της Εκδήλωσης, επαναπροσδιορισμός του σε σχέση με παρατηρήσεις από την προηγούμενη χρονιά ===
|-
+
 
|2
+
==== Ενέργεια: ====
|
+
* Αποστολή email – πρόσκληση εκπροσώπων ΚΕΣΥΠ 
|
+
* Πραγματοποίηση συνάντησης
|-
+
Έγγραφο αίτημα κράτησης της Αίθουσας Τελετών
|3
+
3. Επιστολή προς  Δ/νσεις Εκπαίδευσης η οποία:
|
+
 
|
+
ενημερώνει για την ημερομηνία διεξαγωγής της εκδήλωσης
|-
+
 
|4
+
ζητά τον ορισμό των στελεχών των ΚΕΣΥΠ ως μέλη της οργανωτικής επιτροπής
|
+
 
|
+
Ενέργεια:
|-
+
 
|5
+
 Ηλεκτρονική Αποστολή σχετικής Επιστολής προς Δ/νσεις Β’ Βάθμιας Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης
|
+
 
|
+
 
|-
+
 
|6
+
4. Λήψη απαντήσεων από τις Δ/νσεις Εκπαίδευσης
|
+
 
|
+
 
|-
+
 
|7
+
5. Επιστολή προς Προέδρους Τμημάτων Α.Π.Θ. η οποία:
|
+
 
|
+
• ενημερώνει για την ημερομηνία διεξαγωγής της εκδήλωσης και για το αναλυτικό πρόγραμμα
|-
+
 
|8
+
• ζητά την συμμετοχή του Τμήματος  στην εκδήλωση, ορίζοντας έναν/μια καθηγητή/τρια ως εκπρόσωπο, για να κάνει την παρουσίαση του Τμήματος
|
+
 
|
+
Ενέργειες: 
|-
+
 
|9
+
 Σύνταξη Επιστολής & Υπογραφή από την Αναπληρώτρια Πρύτανη Ακαδημαϊκών και Φοιτητικών Θεμάτων, 
|
+
 
|
+
 Αποστολή Επιστολής (με συνημμένο το Πρόγραμμα της Εκδήλωσης) προς τους Προέδρους δια μέσου του Κεντρικού Πρωτοκόλλου του Α.Π.Θ. και ηλεκτρονική κοινοποίηση στις Γραμματείες
|-
+
 
|10
+
 
|
+
 
|
+
6. Ενημέρωση των εκπροσώπων  των Τμημάτων σχετικά με το Πρόγραμμα της Εκδήλωσης καθώς και για την προετοιμασία και αποστολή της παρουσίασης στο ΓΔ.
|-
+
 
|}
+
Ενέργεια: 
 +
 
 +
 Αποστολή email  
 +
 
 +
 
 +
 
 +
7. Ενημέρωση του υπεύθυνου τεχνικού –φροντιστή της αίθουσας τελετών για τις ανάγκες τις εκδήλωσης (προβολή, ήχος-μικρόφωνα)
 +
 
 +
 
 +
 
 +
8. Email για live streaming σε support@auth.gr. 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
9. Κατάρτιση Προγράμματος παρουσίας του προσωπικού του ΓΔ για την υποστήριξη της εκδήλωσης και κοινοποίησή του.
 +
 
 +
 
 +
 
 +
10. Δημοσιοποίηση της Εκδήλωσης
 +
 
 +
 
 +
 
 +
Ενέργειες: 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 Δημιουργία Αφίσας
 +
 
 +
 Αποστολή προγράμματος & Αφίσας στα ΚΕΣΥΠ
 +
 
 +
 Αφισοκόλληση στον χώρο του Α.Π.Θ.
 +
 
 +
 Σύνταξη Δελτίου Τύπου και αποστολή του στο Γραφείου Τύπου του Α.Π.Θ.
 +
 
 +
 
 +
 
 +
11. Αξιολόγηση της Εκδήλωσης
 +
 
 +
Ενέργεια: 
  
==Διαδικασίες==
+
 Αποστολή email και συλλογή δεικτών – συμμετεχόντων μαθητών ανά ΚΕΣΥΠ
Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
 
{| class="wikitable"
 
 
!Βήματα διαδικασίας
 
!Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική
 
!Εμπλεκόμενος Αρμόδιος
 
!Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
 
|-
 
|1
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|2
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|3
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|4
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|5
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|6
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|7
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|8
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|9
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|11
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|12
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|13
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|14
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|15
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|16
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|17
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|18
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|19
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|20
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|}
 
  
== Άλλη υπηρεσία του φορέα μας ==
+
'''<nowiki/>'''
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
 
  
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
 
  
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
+
[[Κατηγορία:Εκδηλώσεις (ΑΠΘ)]]
==Μητρώα που τηρούνται==
+
[[Κατηγορία:Προβλήματα μορφοποίησης (ΑΠΘ)]]
Συμπληρώνετε στον πίνακα τα μητρώα που τηρούνται για την παροχή της υπηρεσίας, για κάθε μητρώο καταχωρείτε τον τίτλο του, εάν είναι χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων που περιέχει και εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος.
+
[[Κατηγορία:Γραφείο Διασύνδεσης (ΑΠΘ)]]

Τελευταία αναθεώρηση της 19:12, 2 Αυγούστου 2017

Προετοιμασία Εκδήλωσης "Οι Σπουδές στο Α.Π.Θ."
Από ποιους παρέχεται Γραφείο Διασύνδεσης Α.Π.Θ.
Σε ποιους παρέχεται Μαθητές Γ' Λυκείου Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση 0
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Το Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.), υπό την αιγίδα του Ιδρύματος και σε συνεργασία με τα Κέντρα Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕ.ΣΥ.Π.) των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής & Δυτικής Θεσσαλονίκης, διοργανώνει τετραήμερη εκδήλωση με θέμα: «Οι Σπουδές στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης».

Η εκδήλωση στοχεύει στην έγκαιρη και αξιόπιστη ενημέρωση των μαθητών και των μαθητριών της Γ΄Λυκείου  του Νομού Θεσσαλονίκης σε σχέση με τις προοπτικές σπουδών ανώτατης εκπαίδευσης και περαιτέρω σταδιοδρομίας.

Περισσότερες Πληροφορίες

Σχετική Νομοθεσία

Εδώ παραθέτουμε τους Νόμους, Υπουργικές Αποφάσεις και Εγκυκλίους που διέπουν την Υπηρεσία με σύνδεσμο στα αντίστοιχα αρχεία που έχουν καταχωρηθεί στο "Ανέβασμα Αρχείου".

Τρόπος διεκπεραίωσης

Έλεγχος σχετικά με διαθεσιμότητα Αίθουσας Τελετών

Ενέργειες:

  • Επικοινωνία με την εταιρεία Αξιοποίησης του Α.Π.Θ.


Συνάντηση με στελέχη των ΚΕΣΥΠ με θέματα:

Επιλογή της κατάλληλης ημερομηνίας διεξαγωγής  της Εκδήλωσης

Έλεγχος του προγράμματος της Εκδήλωσης, επαναπροσδιορισμός του σε σχέση με παρατηρήσεις από την προηγούμενη χρονιά

Ενέργεια:

  • Αποστολή email – πρόσκληση εκπροσώπων ΚΕΣΥΠ 
  • Πραγματοποίηση συνάντησης

Έγγραφο αίτημα κράτησης της Αίθουσας Τελετών 3. Επιστολή προς  Δ/νσεις Εκπαίδευσης η οποία:

ενημερώνει για την ημερομηνία διεξαγωγής της εκδήλωσης

ζητά τον ορισμό των στελεχών των ΚΕΣΥΠ ως μέλη της οργανωτικής επιτροπής

Ενέργεια:

 Ηλεκτρονική Αποστολή σχετικής Επιστολής προς Δ/νσεις Β’ Βάθμιας Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης


4. Λήψη απαντήσεων από τις Δ/νσεις Εκπαίδευσης


5. Επιστολή προς Προέδρους Τμημάτων Α.Π.Θ. η οποία:

• ενημερώνει για την ημερομηνία διεξαγωγής της εκδήλωσης και για το αναλυτικό πρόγραμμα

• ζητά την συμμετοχή του Τμήματος  στην εκδήλωση, ορίζοντας έναν/μια καθηγητή/τρια ως εκπρόσωπο, για να κάνει την παρουσίαση του Τμήματος

Ενέργειες: 

 Σύνταξη Επιστολής & Υπογραφή από την Αναπληρώτρια Πρύτανη Ακαδημαϊκών και Φοιτητικών Θεμάτων, 

 Αποστολή Επιστολής (με συνημμένο το Πρόγραμμα της Εκδήλωσης) προς τους Προέδρους δια μέσου του Κεντρικού Πρωτοκόλλου του Α.Π.Θ. και ηλεκτρονική κοινοποίηση στις Γραμματείες


6. Ενημέρωση των εκπροσώπων  των Τμημάτων σχετικά με το Πρόγραμμα της Εκδήλωσης καθώς και για την προετοιμασία και αποστολή της παρουσίασης στο ΓΔ.

Ενέργεια: 

 Αποστολή email  


7. Ενημέρωση του υπεύθυνου τεχνικού –φροντιστή της αίθουσας τελετών για τις ανάγκες τις εκδήλωσης (προβολή, ήχος-μικρόφωνα)


8. Email για live streaming σε support@auth.gr. 


9. Κατάρτιση Προγράμματος παρουσίας του προσωπικού του ΓΔ για την υποστήριξη της εκδήλωσης και κοινοποίησή του.


10. Δημοσιοποίηση της Εκδήλωσης


Ενέργειες: 


 Δημιουργία Αφίσας

 Αποστολή προγράμματος & Αφίσας στα ΚΕΣΥΠ

 Αφισοκόλληση στον χώρο του Α.Π.Θ.

 Σύνταξη Δελτίου Τύπου και αποστολή του στο Γραφείου Τύπου του Α.Π.Θ.


11. Αξιολόγηση της Εκδήλωσης

Ενέργεια: 

 Αποστολή email και συλλογή δεικτών – συμμετεχόντων μαθητών ανά ΚΕΣΥΠ