Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Ενημέρωση -Εξυπηρέτηση Δημοτών ΑΤΔΥΠΔΣ"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
Ενημέρωση -Εξυπηρέτηση Δημοτών
+
Ενημέρωση -Εξυπηρέτηση Δημοτών[[Κατηγορία:Αυτοτελές Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Προέδρου Δημοτικού Συμβουλίου]][[Κατηγορία:Ενημερώσεις (Δήμοι)]][[Κατηγορία:Χωρίς περιεχόμενο (Δήμοι)]]{{Πλαίσιο πληροφοριών μονάρχη2
 
 
[[Κατηγορία:Αυτοτελές Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Προέδρου Δημοτικού Συμβουλίου]]
 
[[Κατηγορία:Ενημερώσεις (Δήμοι)]]
 
[[Κατηγορία:Χωρίς περιεχόμενο (Δήμοι)]]
 
 
 
 
 
{{Πλαίσιο πληροφοριών μονάρχη2
 
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας
 
|χρώμα = background:#C1D8FF;
 
|χρώμα = background:#C1D8FF;
Γραμμή 22: Γραμμή 15:
 
}}
 
}}
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά την υπηρεσία.
+
Η διαδικασία αυτή ισχύει για τον Π/ΑΤ, τους ΥΔΑΤ, ΑΥΔΑΤ και για οποιοδήποτε άλλο συμμετέχει στην παρούσα διαδικασία, οι οποίοι είναι δεσμευμένοι να ελέγχουν περιοδικά την εφαρμογή της παρούσας και να προβαίνουν σε αναθεωρήσεις όταν απαιτείται κατόπιν έγκρισης τους από Προϊστάμενο του Αυτοτελούς Τμήματος. 
  
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
Εδώ παραθέτουμε τους Νόμους, Υπουργικές Αποφάσεις και Εγκυκλίους που διέπουν την Υπηρεσία με σύνδεσμο στα αντίστοιχα αρχεία που έχουν καταχωρηθεί στο "Ανέβασμα Αρχείου".
+
Για τη συγκεκριμένη διαδικασία επικαλούμαστε τον ΟΕΥ του Δήμου, καθώς και την κείμενη νομοθεσία (νόμοι, εγκύκλιοι, αποφάσεις, προκηρύξεις κλπ) που αφορά στα ζητήματα τα οποία τίθενται από τους πολίτες.
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό
+
'''6.1 Υποδοχή αιτήματος δημότη'''
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
+
 
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===
+
<nowiki> </nowiki>Ο αρμόδιος υπάλληλος του ΑΤΔΥΠΔΣ έχει τις
*Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου http://is.gd/2CZ1ht
+
παρακάτω επιλογές εξυπηρέτησης του δημότη, πολιτικού σχήματος, φορέα ή συλλογικότητας:
 +
# με τη φυσική παρουσία του δημότη,
 +
2. με τηλεφωνική επικοινωνία<span lang="EN-US">,</span>
 +
 
 +
3. μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (<span lang="EN-US">e</span>-<span lang="EN-US">mail</span>).
 +
 
 +
'''6.2 Καταγραφή προσωπικών στοιχείων δημότη'''
 +
 
 +
Μετά την υποδοχή του αιτήματος, ο αρμόδιος
 +
υπάλληλος του ΑΤΔΥΠΔΣ καταγράφει τα στοιχεία του δημότη ή των εκπροσώπων του
 +
πολιτικού σχήματος, φορέα, συλλογικότητας σε ένα  ηλεκτρονικό φάκελο, Ε-ΑΤΔΥΠΔΣ-0204-01.
 +
 
 +
'''6.3 Κατηγοριοποίηση αιτήματος'''
 +
 
 +
Ο αρμόδιος υπάλληλος μετά από ένα σύντομο
 +
διάλογο ενημερώνεται για το αίτημα – παράπονο – πρόβλημα του δημότη, πολιτικού σχήματος, φορέα ή συλλογικότητας
 +
και το αξιολογεί κατηγοριοποιώντας το σε μια από τις παρακάτω κατηγορίες:
 +
 
 +
§ αίτημα
 +
που μετά από σύντομες σχετικές ενέργειες (του αρμοδίου υπαλλήλου) διευθετείται
 +
άμεσα,
 +
 
 +
§ αίτημα
 +
ή και παράπονο που έχει  σχέση με συγκεκριμένες
 +
 Διευθύνσεις και Τμήματα του Δήμου, όπου  ο αρμόδιος υπάλληλος ενημερώνει εγγράφως ή
 +
τηλεφωνικώς τον Π/Δ ή τον Π/Τ και περιμένει σε σύντομο χρονικό διάστημα
 +
ενημέρωση – απάντηση έχοντας την ευθύνη 
 +
της παρακολούθησης του θέματος, ώστε να την διαβιβάσει στο δημότη,
 +
 
 +
§ αίτημα
 +
του δημότη που δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες του Δήμου, εντούτοις ο αρμόδιος
 +
υπάλληλος του ΑΤΔΥΠΔΣ ενημερώνει τηλεφωνικά και κατευθύνει τον δημότη προς τον
 +
αρμόδιο φορέα,
 +
 
 +
§ αίτημα  το οποίο δεν είναι σύννομο, αλλά ο αιτών
 +
πιστεύει ότι μπορεί να υλοποιηθεί. Σ’ αυτή την περίπτωση ο αρμόδιος υπάλληλος του
 +
ΑΤΔΥΠΔΣ δίνει τις απαραίτητες εξηγήσεις – διευκρινήσεις με στόχο να γίνει
 +
κατανοητό ότι δεν μπορεί να υλοποιηθεί το αίτημα, κατόπιν επαφής του με την
 +
αρμόδια Υπηρεσία,
 +
 
 +
§ αίτημα
 +
που αφορά προσωπική ατυχία – λόγω οικονομικής κρίσης – αντιμετωπίζεται από τον
 +
αρμόδιο υπάλληλο με ευαισθησία και κατανόηση. Στη συνέχεια του παρέχει σχετική
 +
πληροφόρηση για να αντιμετωπίσει το πρόβλημά του μέσα από τις κοινωνικές δομές
 +
που υπάρχουν στην πόλη μας.
 +
 
 +
'''6.4 Ενημέρωση του Π/ΑΤ για όλες τις ενέργειες'''
 +
 
 +
Ο αρμόδιος υπάλληλος του ΑΤΔΥΠΔΣ
 +
ενημερώνει τον Π/ΑΤ καθημερινά για τα αιτήματα που έχουν καταγραφεί και την
 +
πορεία διευθέτησής τους.
 +
 
 +
'''Σημείωση:''' Υπάρχουν και οι περιπτώσεις που κάποιο
 +
αίτημα είναι πολυσύνθετο και κρίσιμο και απαιτεί ομαδική αντιμετώπιση. Αναλόγως
 +
προς την περίσταση ενεργοποιείται η ομάδα αντιμετώπισης κρίσεων που αποτελείται
 +
από τον Π/ΑΤ, ο οποίος δίνει οδηγίες για τον κατάλληλο τρόπο αντιμετώπισης, τον
 +
υπάλληλο που ασχολείται με τη συγκεκριμένη περίπτωση, τους υπόλοιπους
 +
υπαλλήλους του Αυτοτελούς Τμήματος που σε κάθε στιγμή είναι προετοιμασμένοι να
 +
λειτουργήσουν με ευαισθητοποιημένα αντανακλαστικά συνεπικουρώντας.
 +
 
 +
'''6.5 Ενημέρωση του Προέδρου του ΔΣ '''
 +
 
 +
Ο Π/ΑΤ ενημερώνει
 +
με τη σειρά του καθημερινά τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου για τα αιτήματα,
 +
τον τρόπο αντιμετώπισής τους και την πορεία διευθέτησής τους.
 +
 
 +
'''6.6 Αντιμετώπιση αιτήματος'''
 +
 
 +
Ο αρμόδιος
 +
υπάλληλος του ΑΤΔΥΠΔΣ προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για τη διευθέτηση
 +
των θεμάτων, σε συνεννόηση με τον Π/ΑΤ. Ενημερώνει σχετικά το Ε-ΑΤΔΥΠΔΣ-0204-01
 +
‘Αιτήματα δημοτών-φορέων’.
 +
 
 +
'''6.7 Ενημέρωση ενδιαφερόμενου'''
  
== Δικαιολογητικά ==
+
Ο αρμόδιος
Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
+
υπάλληλος του ΑΤΔΥΠΔΣ ενημερώνει τον αιτούντα τηλεφωνικά για την έκβαση της
{| class="wikitable"
+
υπόθεσής του.
!Α/Α
 
!Απαραίτητα Δικαιολογητικά
 
!Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
 
|-
 
|1
 
|
 
|
 
|-
 
|2
 
|
 
|
 
|-
 
|3
 
|
 
|
 
|-
 
|4
 
|
 
|
 
|-
 
|5
 
|
 
|
 
|-
 
|6
 
|
 
|
 
|-
 
|7
 
|
 
|
 
|-
 
|8
 
|
 
|
 
|-
 
|9
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
|-
 
|}
 
  
 +
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 +
==='''''Ε-ΑΤΔΥΠΔΣ-0204-01  ''Αιτήματα δημοτών - φορέων''' ===
 
==Διαδικασίες==
 
==Διαδικασίες==
 
Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
 
Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
Γραμμή 92: Γραμμή 115:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|
+
|'''Υποδοχή αιτήματος δημότη'''
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 98: Γραμμή 121:
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|
+
|'''Καταγραφή προσωπικών στοιχείων δημότη'''
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 104: Γραμμή 127:
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|  
+
| '''Κατηγοριοποίηση αιτήματος'''
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 110: Γραμμή 133:
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|
+
|'''Ενημέρωση του Π/ΑΤ για όλες τις ενέργειες'''
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 116: Γραμμή 139:
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
|
+
|'''Ενημέρωση του Προέδρου του ΔΣ'''
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 122: Γραμμή 145:
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
|
+
|'''Αντιμετώπιση αιτήματος'''
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 128: Γραμμή 151:
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
|
+
|'''Ενημέρωση ενδιαφερόμενου'''
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 212: Γραμμή 235:
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
 
== Άλλη υπηρεσία του φορέα μας ==
 
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
 
  
 
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
 
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
 
+
# Δημότες
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
+
# Σύνολο Υπηρεσιών ΔΘ
 +
# Λοιποί Δημόσιοι Φορείς (πχ Υπουργεία, Περιφέρεια, Αποκεντρωμένη κλπ)
 
==Μητρώα που τηρούνται==
 
==Μητρώα που τηρούνται==
 
Συμπληρώνετε στον πίνακα τα μητρώα που τηρούνται για την παροχή της υπηρεσίας, για κάθε μητρώο καταχωρείτε τον τίτλο του, εάν είναι χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων που περιέχει και εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος.
 
Συμπληρώνετε στον πίνακα τα μητρώα που τηρούνται για την παροχή της υπηρεσίας, για κάθε μητρώο καταχωρείτε τον τίτλο του, εάν είναι χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων που περιέχει και εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος.

Αναθεώρηση της 11:02, 16 Οκτωβρίου 2017

Ενημέρωση -Εξυπηρέτηση Δημοτών
Ενημέρωση -Εξυπηρέτηση Δημοτών ΑΤΔΥΠΔΣ

Περιγραφή Υπηρεσίας

Η διαδικασία αυτή ισχύει για τον Π/ΑΤ, τους ΥΔΑΤ, ΑΥΔΑΤ και για οποιοδήποτε άλλο συμμετέχει στην παρούσα διαδικασία, οι οποίοι είναι δεσμευμένοι να ελέγχουν περιοδικά την εφαρμογή της παρούσας και να προβαίνουν σε αναθεωρήσεις όταν απαιτείται κατόπιν έγκρισης τους από Προϊστάμενο του Αυτοτελούς Τμήματος. 

Σχετική Νομοθεσία

Για τη συγκεκριμένη διαδικασία επικαλούμαστε τον ΟΕΥ του Δήμου, καθώς και την κείμενη νομοθεσία (νόμοι, εγκύκλιοι, αποφάσεις, προκηρύξεις κλπ) που αφορά στα ζητήματα τα οποία τίθενται από τους πολίτες.

Τρόπος διεκπεραίωσης

6.1 Υποδοχή αιτήματος δημότη

Ο αρμόδιος υπάλληλος του ΑΤΔΥΠΔΣ έχει τις παρακάτω επιλογές εξυπηρέτησης του δημότη, πολιτικού σχήματος, φορέα ή συλλογικότητας:

  1. με τη φυσική παρουσία του δημότη,

2. με τηλεφωνική επικοινωνία,

3. μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).

6.2 Καταγραφή προσωπικών στοιχείων δημότη

Μετά την υποδοχή του αιτήματος, ο αρμόδιος υπάλληλος του ΑΤΔΥΠΔΣ καταγράφει τα στοιχεία του δημότη ή των εκπροσώπων του πολιτικού σχήματος, φορέα, συλλογικότητας σε ένα  ηλεκτρονικό φάκελο, Ε-ΑΤΔΥΠΔΣ-0204-01.

6.3 Κατηγοριοποίηση αιτήματος

Ο αρμόδιος υπάλληλος μετά από ένα σύντομο διάλογο ενημερώνεται για το αίτημα – παράπονο – πρόβλημα του δημότη, πολιτικού σχήματος, φορέα ή συλλογικότητας και το αξιολογεί κατηγοριοποιώντας το σε μια από τις παρακάτω κατηγορίες:

§ αίτημα που μετά από σύντομες σχετικές ενέργειες (του αρμοδίου υπαλλήλου) διευθετείται άμεσα,

§ αίτημα ή και παράπονο που έχει  σχέση με συγκεκριμένες  Διευθύνσεις και Τμήματα του Δήμου, όπου  ο αρμόδιος υπάλληλος ενημερώνει εγγράφως ή τηλεφωνικώς τον Π/Δ ή τον Π/Τ και περιμένει σε σύντομο χρονικό διάστημα ενημέρωση – απάντηση έχοντας την ευθύνη  της παρακολούθησης του θέματος, ώστε να την διαβιβάσει στο δημότη,

§ αίτημα του δημότη που δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες του Δήμου, εντούτοις ο αρμόδιος υπάλληλος του ΑΤΔΥΠΔΣ ενημερώνει τηλεφωνικά και κατευθύνει τον δημότη προς τον αρμόδιο φορέα,

§ αίτημα  το οποίο δεν είναι σύννομο, αλλά ο αιτών πιστεύει ότι μπορεί να υλοποιηθεί. Σ’ αυτή την περίπτωση ο αρμόδιος υπάλληλος του ΑΤΔΥΠΔΣ δίνει τις απαραίτητες εξηγήσεις – διευκρινήσεις με στόχο να γίνει κατανοητό ότι δεν μπορεί να υλοποιηθεί το αίτημα, κατόπιν επαφής του με την αρμόδια Υπηρεσία,

§ αίτημα που αφορά προσωπική ατυχία – λόγω οικονομικής κρίσης – αντιμετωπίζεται από τον αρμόδιο υπάλληλο με ευαισθησία και κατανόηση. Στη συνέχεια του παρέχει σχετική πληροφόρηση για να αντιμετωπίσει το πρόβλημά του μέσα από τις κοινωνικές δομές που υπάρχουν στην πόλη μας.

6.4 Ενημέρωση του Π/ΑΤ για όλες τις ενέργειες

Ο αρμόδιος υπάλληλος του ΑΤΔΥΠΔΣ ενημερώνει τον Π/ΑΤ καθημερινά για τα αιτήματα που έχουν καταγραφεί και την πορεία διευθέτησής τους.

Σημείωση: Υπάρχουν και οι περιπτώσεις που κάποιο αίτημα είναι πολυσύνθετο και κρίσιμο και απαιτεί ομαδική αντιμετώπιση. Αναλόγως προς την περίσταση ενεργοποιείται η ομάδα αντιμετώπισης κρίσεων που αποτελείται από τον Π/ΑΤ, ο οποίος δίνει οδηγίες για τον κατάλληλο τρόπο αντιμετώπισης, τον υπάλληλο που ασχολείται με τη συγκεκριμένη περίπτωση, τους υπόλοιπους υπαλλήλους του Αυτοτελούς Τμήματος που σε κάθε στιγμή είναι προετοιμασμένοι να λειτουργήσουν με ευαισθητοποιημένα αντανακλαστικά συνεπικουρώντας.

6.5 Ενημέρωση του Προέδρου του ΔΣ

Ο Π/ΑΤ ενημερώνει με τη σειρά του καθημερινά τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου για τα αιτήματα, τον τρόπο αντιμετώπισής τους και την πορεία διευθέτησής τους.

6.6 Αντιμετώπιση αιτήματος

Ο αρμόδιος υπάλληλος του ΑΤΔΥΠΔΣ προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για τη διευθέτηση των θεμάτων, σε συνεννόηση με τον Π/ΑΤ. Ενημερώνει σχετικά το Ε-ΑΤΔΥΠΔΣ-0204-01 ‘Αιτήματα δημοτών-φορέων’.

6.7 Ενημέρωση ενδιαφερόμενου

Ο αρμόδιος υπάλληλος του ΑΤΔΥΠΔΣ ενημερώνει τον αιτούντα τηλεφωνικά για την έκβαση της υπόθεσής του.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Ε-ΑΤΔΥΠΔΣ-0204-01  Αιτήματα δημοτών - φορέων

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1 Υποδοχή αιτήματος δημότη
2 Καταγραφή προσωπικών στοιχείων δημότη
3 Κατηγοριοποίηση αιτήματος
4 Ενημέρωση του Π/ΑΤ για όλες τις ενέργειες
5 Ενημέρωση του Προέδρου του ΔΣ
6 Αντιμετώπιση αιτήματος
7 Ενημέρωση ενδιαφερόμενου
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

  1. Δημότες
  2. Σύνολο Υπηρεσιών ΔΘ
  3. Λοιποί Δημόσιοι Φορείς (πχ Υπουργεία, Περιφέρεια, Αποκεντρωμένη κλπ)

Μητρώα που τηρούνται

Συμπληρώνετε στον πίνακα τα μητρώα που τηρούνται για την παροχή της υπηρεσίας, για κάθε μητρώο καταχωρείτε τον τίτλο του, εάν είναι χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων που περιέχει και εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος.