Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Παρακολούθηση Εκκρεμών Δικαστικών Υποθέσεων"
Γραμμή 27: | Γραμμή 27: | ||
===Τρόπος διεκπεραίωσης=== | ===Τρόπος διεκπεραίωσης=== | ||
− | Χειρόγραφα ως προς τη διεκπεραίωση, ηλεκτρονικά ως προς την τήρηση του αρχείου | + | Χειρόγραφα ως προς τη διεκπεραίωση, ηλεκτρονικά ως προς την τήρηση του αρχείου. |
+ | |||
+ | Τα δικόγραφα παραδίδονται από δικαστικό επιμελητή στους ορισμένους με Απόφαση Δημάρχου υπαλλήλους του Τμήματος Γραμματείας και Αρχείου ή ταχυδρομικά, οι οποίοι τα προωθούν στον αρμόδιο υπάλληλο του Τμήματος Γραμματείας και Αρχείου προκειμένου να τα πρωτοκολλήσει, σύμφωνα με τη διαδικασία εισερχομένων - εξερχομένων εγγράφων. | ||
+ | |||
+ | Στη συνέχεια, ο αρμόδιος υπάλληλος του Τμήματος Γραμματείας και Αρχείου προωθεί τα δικόγραφα στον Προϊστάμενο του Τμήματος Δικαστικού (Νομικό Σύμβουλο), ο οποίος χρεώνει την κάθε υπόθεση σε δικηγόρο για να προχωρήσει στις απαιτούμενες ενέργειες. Η χρέωση γίνεται ανάλογα με το αντικείμενο | ||
+ | που χειρίζεται ο δικηγόρος και τον φόρτο εργασίας μονογράφοντας το δικόγραφο και σημειώνοντας το ονοματεπώνυμό του. | ||
+ | |||
+ | Τα δικόγραφα παραδίδονται στον αρμόδιο | ||
+ | υπάλληλο του ΤΓ&Α, ο οποίος τα παραλαμβάνει και εν συνεχεία: | ||
+ | * καταχωρεί στο πρόγραμμα πρωτοκόλλου τις χρεώσεις, | ||
+ | * καταχωρεί στο ηλεκτρονικό πρόγραμμα για την δημιουργία δικαστικού φακέλου τη χρέωση και τα στοιχεία του δικογράφου (είδος, αριθμός κατάθεσης, διάδικοι, ημερομηνία εκδίκασης, απόφαση) για την παρακολούθηση των δικαστηρίων, δημιουργώντας έτσι τον ηλεκτρονικό φάκελο παρακολούθησης της υπόθεσης | ||
+ | * δημιουργεί και οργανώνει τον έντυπο φάκελο της υπόθεσης, μέσα στον οποίο τοποθετούνται όλα τα σχετικά έγγραφα που αφορούν τη συγκεκριμένη υπόθεση, ο οποίος παραδίδεται στον αρμόδιο δικηγόρο. | ||
+ | Ο αρμόδιος υπάλληλος τηρεί ημερήσιο ημερολόγιο με τις δικασίμους. Φροντίζει να το ενημερώνει, όποτε απαιτείται, σε συνεργασία με το δικηγόρο που χειρίζεται κάθε υπόθεση. Η ημερομηνία δικασίμου ορίζεται στα δικόγραφα που επιδίδονται στη Διεύθυνση ή στις κλήσεις που παραλαμβάνονται. Σε περίπτωση αναβολής μιας υπόθεσης ο χειριστής δικηγόρος ενημερώνει τον αρμόδιο υπάλληλο του ΤΓ&Α, ο οποίος και καταχωρεί την ημερομηνία αναβολής στο ημερολόγιο. | ||
+ | |||
==Έντυπα που χρησιμοποιούνται== | ==Έντυπα που χρησιμοποιούνται== | ||
* Υπηρεσιακό Έγγραφο | * Υπηρεσιακό Έγγραφο |
Αναθεώρηση της 08:56, 17 Οκτωβρίου 2017
Παρακολούθηση Εκκρεμών Δικαστικών Υποθέσεων
Παρακολούθηση Εκκρεμών Δικαστικών Υποθέσεων |
---|
Περιεχόμενα
Περιγραφή Υπηρεσίας
Σκοπός της παρούσας διαδικασίας είναι να διασφαλίσει τον τρόπο εφαρμογής των καθορισμένων δραστηριοτήτων του Τμήματος Γραμματείας & Αρχείου της Δ/νση Νομικής Υποστήριξης που προβλέπονται από τον ΟΕΥ για την εύρυθμη λειτουργία της Δ/νσης, με αντικειμενικό στόχο:
- την έγκαιρη ενημέρωση των εμπλεκομένων Υπηρεσιών του Δήμου και την αποστολή από αυτές στοιχείων σχετικά με την επίδικη υπόθεση,
- την έγκαιρη ενημέρωση των Δικηγόρων του Δήμου Θεσσαλονίκης προκειμένου να παρασταθούν στο δικαστήριο για την υπεράσπιση των συμφερόντων του Δήμου
- την ενημέρωση των εμπλεκόμενων Υπηρεσιών του Δήμου σχετικά με την έκβαση της υπόθεσης προκειμένου να προβούν σε τυχόν ενέργειες.
Σχετική Νομοθεσία
Νέος ΟΕΥ (ΦΕΚ 3360/2012)
Τρόπος διεκπεραίωσης
Χειρόγραφα ως προς τη διεκπεραίωση, ηλεκτρονικά ως προς την τήρηση του αρχείου.
Τα δικόγραφα παραδίδονται από δικαστικό επιμελητή στους ορισμένους με Απόφαση Δημάρχου υπαλλήλους του Τμήματος Γραμματείας και Αρχείου ή ταχυδρομικά, οι οποίοι τα προωθούν στον αρμόδιο υπάλληλο του Τμήματος Γραμματείας και Αρχείου προκειμένου να τα πρωτοκολλήσει, σύμφωνα με τη διαδικασία εισερχομένων - εξερχομένων εγγράφων.
Στη συνέχεια, ο αρμόδιος υπάλληλος του Τμήματος Γραμματείας και Αρχείου προωθεί τα δικόγραφα στον Προϊστάμενο του Τμήματος Δικαστικού (Νομικό Σύμβουλο), ο οποίος χρεώνει την κάθε υπόθεση σε δικηγόρο για να προχωρήσει στις απαιτούμενες ενέργειες. Η χρέωση γίνεται ανάλογα με το αντικείμενο που χειρίζεται ο δικηγόρος και τον φόρτο εργασίας μονογράφοντας το δικόγραφο και σημειώνοντας το ονοματεπώνυμό του.
Τα δικόγραφα παραδίδονται στον αρμόδιο υπάλληλο του ΤΓ&Α, ο οποίος τα παραλαμβάνει και εν συνεχεία:
- καταχωρεί στο πρόγραμμα πρωτοκόλλου τις χρεώσεις,
- καταχωρεί στο ηλεκτρονικό πρόγραμμα για την δημιουργία δικαστικού φακέλου τη χρέωση και τα στοιχεία του δικογράφου (είδος, αριθμός κατάθεσης, διάδικοι, ημερομηνία εκδίκασης, απόφαση) για την παρακολούθηση των δικαστηρίων, δημιουργώντας έτσι τον ηλεκτρονικό φάκελο παρακολούθησης της υπόθεσης
- δημιουργεί και οργανώνει τον έντυπο φάκελο της υπόθεσης, μέσα στον οποίο τοποθετούνται όλα τα σχετικά έγγραφα που αφορούν τη συγκεκριμένη υπόθεση, ο οποίος παραδίδεται στον αρμόδιο δικηγόρο.
Ο αρμόδιος υπάλληλος τηρεί ημερήσιο ημερολόγιο με τις δικασίμους. Φροντίζει να το ενημερώνει, όποτε απαιτείται, σε συνεργασία με το δικηγόρο που χειρίζεται κάθε υπόθεση. Η ημερομηνία δικασίμου ορίζεται στα δικόγραφα που επιδίδονται στη Διεύθυνση ή στις κλήσεις που παραλαμβάνονται. Σε περίπτωση αναβολής μιας υπόθεσης ο χειριστής δικηγόρος ενημερώνει τον αρμόδιο υπάλληλο του ΤΓ&Α, ο οποίος και καταχωρεί την ημερομηνία αναβολής στο ημερολόγιο.
Έντυπα που χρησιμοποιούνται
- Υπηρεσιακό Έγγραφο
- Ημερήσιο Ημερολόγιο Δικαστηρίων
- Μηνιαίος Πίνακας Παρακολούθησης Δικαστηρίων
- Βιβλίο Δικηγόρων
Δικαιολογητικά
Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
Α/Α | Απαραίτητα Δικαιολογητικά | Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση |
---|---|---|
Διαδικασίες
Α/Α | Βήμα Διαδικασίας | Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική | Εμπλεκόμενος Αρμόδιος | Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος |
---|---|---|---|---|
1 | Παραλαβή δικογράφων | Ορισμένος με απόφαση Δημάρχου Υπάλληλος | ||
2 | Προώθηση στον Προϊστάμενο Διεύθυνσης για χρέωση υποθέσεων | Υπάλληλος Γραμματείας και Αρχείου | ||
3 | Παραλαβή, καταγραφή των δικογράφων – αποφάσεων και δημιουργία φακέλου | Υπάλληλος Γραμματείας και Αρχείου | ||
4 | Συμπλήρωση ημερήσιου ημερολογίου δικασίμων | Υπάλληλος Γραμματείας και Αρχείου | ||
5 | Συμπλήρωση εντύπου ‘Μηνιαίος Πίνακας Παρακολούθησης Δικαστηρίων’ | Υπάλληλος Γραμματείας και Αρχείου | ||
6 | Προώθηση εισήγησης για ανάθεση υπόθεσης σε εξωτερικό συνεργάτη (κατά περίπτωση) | Ν.3852/10 άρθρο 72 § 1 παρ. ιε΄ εδ γ΄ | Υπάλληλος Γραμματείας και Αρχείου | |
7 | Επικοινωνία με τις εμπλεκόμενες Υπηρεσίες | Υπάλληλος Γραμματείας και Αρχείου | ||
8 | Παραλαβή στοιχείων και ενημέρωση του αρχείου | Υπάλληλος Γραμματείας και Αρχείου | ||
9 | Διανομή δικογράφων αποφάσεων στους δικηγόρους | Υπάλληλος Γραμματείας και Αρχείου | ||
10 | Ενημέρωση του εντύπου ‘Μηνιαίος Πίνακας Παρακολούθησης Δικαστηρίων’ με τα αποτελέσματα των δικαστηρίων | Υπάλληλος Γραμματείας και Αρχείου | ||
11 | Μηνιαίος απολογισμός δικαστικών υποθέσεων | Υπάλληλος Γραμματείας και Αρχείου |
Άλλη υπηρεσία του φορέα μας
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
Μητρώα που τηρούνται
Συμπληρώνετε στον πίνακα τα μητρώα που τηρούνται για την παροχή της υπηρεσίας, για κάθε μητρώο καταχωρείτε τον τίτλο του, εάν είναι χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων που περιέχει και εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος.