Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Έκδοση Αδειών Μελών ΔΕΠ ΑΠΘ"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Περιγραφή Υπηρεσίας)
(Τρόπος διεκπεραίωσης)
Γραμμή 23: Γραμμή 23:
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο  υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό
+
Κατάθεση χειρόγραφης ή ηλεκτρονικής αίτησης
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===
 
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===

Αναθεώρηση της 14:29, 17 Οκτωβρίου 2017

Έκδοση Αδειών Μελών ΔΕΠ ΑΠΘ

Περιγραφή Υπηρεσίας

ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΥΤΑΝΕΙΑΣ ΑΠΘ

Σχετική Νομοθεσία

α) Το άρθρο 39 του Εσωτερικού Κανονισμού του Α.Π.Θ. (ΦΕΚ 1099/5-9-2000) β) το άρθρο 88 του Ν. 4485/2017

Τρόπος διεκπεραίωσης

Κατάθεση χειρόγραφης ή ηλεκτρονικής αίτησης

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.

  • Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου http://is.gd/2CZ1ht

Δικαιολογητικά

Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.