Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Εκκαθάριση Δαπανών (ΟΠΑΝΔΑ)"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Νέα σελίδα με '*Ανοίξτε ένα νέο παράθυρο στον φυλλομετρητή (''browser'') του diadikasies.gr και γράψτε τον τίτλο της υπη...')
 
 
(10 ενδιάμεσες εκδόσεις από 3 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
*Ανοίξτε ένα νέο παράθυρο στον φυλλομετρητή (''browser'') του diadikasies.gr και γράψτε τον τίτλο της υπηρεσίας που θέλετε να εισάγετε. Πατήστε στον κόκκινο σύνδεσμο που θα εμφανιστεί μρε τον τίτλο της υπηρεσίας.  Κάντε αντιγραφή - επικόλληση (''copy-paste'') τo παρακάτω κείμενο στη νέα σελίδα που θα σας προτείνει στο νέο παράθυρο. Πατήστε αποθήκευση και μετά επεξεργασία. Είστε έτοιμοι να καταχωρίσετε τη νέα υπηρεσία.
 
*Δείτε στη σελίδα συζήτησης του παρόντος λήμματος οδηγίες συμπλήρωσης μιας υπηρεσίας.
 
  
 
<!--Η αντιγραφή ξεκινά κάτω από εδώ:-->
 
  
 
{{Πλαίσιο πληροφοριών μονάρχη2
 
{{Πλαίσιο πληροφοριών μονάρχη2
Γραμμή 12: Γραμμή 8:
 
|λεζάντα        = λογότυπο
 
|λεζάντα        = λογότυπο
 
|τίτλος          =  
 
|τίτλος          =  
|Από ποιους παρέχεται =   
+
|Από ποιους παρέχεται =ΤΜΗΜΑ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΣ ΔΑΠΑΝΩΝ -ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ & ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ    
|Σε ποιους παρέχεται =  
+
|Σε ποιους παρέχεται =ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ & ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ
 
|Νομοθετικό πλαίσιο =     
 
|Νομοθετικό πλαίσιο =     
 
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =   
 
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =   
 
|Κόστος σε ευρώ =           
 
|Κόστος σε ευρώ =           
 
|Ταυτότητα υπηρεσίας2 =  
 
|Ταυτότητα υπηρεσίας2 =  
|Αρμόδια αρχή =
+
|Αρμόδια αρχή =ΟΠΑΝΔΑ
 
}}
 
}}
 +
'''Παραλαβή δικαιολογητικών και επιμέλεια όλης της διαδικασίας εκκαθάρισης χρηματικών ενταλμάτων'''
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά την υπηρεσία.
+
* Έλεγχος νομιμότητας δικαιολογητικών
 +
* Εκκαθάριση Δαπανών
 +
* Προώθηση του ΧΕΠ στο Ελεγκτικό Συνέδριο για προληπτικό έλεγχο όσων εξ΄αυτών υπόκεινται σε αυτόν (Π.Δ. 136/ΦΕΚ267Α/31-12-2011)
 +
* Τα ΧΕΠ μετά τον προληπτικό έλεγχο καθώς και αυτά που δεν υπόκεινται σε προληπτικό έλεγχο προωθούνται στην Ταμειακή Υπηρεσία υπηρεσία για προγραμματισμό πληρωμής
  
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
Εδώ παραθέτουμε τους Νόμους, Υπουργικές Αποφάσεις και Εγκυκλίους που διέπουν την Υπηρεσία με σύνδεσμο στα αντίστοιχα αρχεία που έχουν καταχωρηθεί στο «Ανέβασμα Αρχείου».
+
ν.3463/2006 ,Π.Δ.80/2016, ν. 4412/2016, ν3852/2010, Β.Δ 20/1959
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο  υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό
+
Ηλεκτρονικά μέσω του διπλογραφικού συστήματος του ΟΠΑΝΔΑ
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===
 
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===
Γραμμή 33: Γραμμή 33:
  
 
== Δικαιολογητικά ==
 
== Δικαιολογητικά ==
Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
+
Όλα τα διακαιολογητικά που προβλεπονται από τη σχετική νομοθεσία για την εκκαθάριση δαπανών
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
 
!Α/Α
 
!Α/Α
Γραμμή 40: Γραμμή 40:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|
+
|Παραστατικά πληρωμής(τιμολόγια κλπ)
|
+
|Κατάθεση από τον ανάδοχο στο αρμόδιο τμήμα (π.χ. Προμηθειών)
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|
+
|Προμήθεια αγαθών(π.α.) - Δ.εισαγωγής υλικού
|
+
|Σύνταξη από την Υπηρεσία
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|
+
|(π.α.)-Πρωτόκολ. οριστ. ποιοτικής & ποσοτικής παραλαβής(από καθορισμένη επιτροπή με απόφαση οργάνου)
|
+
|<<      <<        <<
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|
+
|Εργασίες-Υπηρεσίες(ε.υ.) - Βεβαίωση καλής εκτέλεσης εργασίας(Αρμόδιας Δ/νσης)
|
+
|<<      <<        <<
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
|
+
|(ε.υ.) - Βεβαίωση καλής εκτέλεσης εργασίας(3μελούς επιτροπής καθορισμένη με απόφαση οργάνου)
|
+
|<<      <<        <<
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
|
+
|(ε.υ.) - Εισήγηση προς και απόφαση οργάνουγια την έγκριση παραλαβής υπηρεσιών
|
+
|<<      <<        <<
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
|
+
|Για όλες τις δαπάνες (άνω των 2.500,00€) : Ποιν. Μητρώο-ασφαλιστική-φορολογική ενημερώτητα ανάλογα με το είδος της οικονομικής οντότητας του Δικ/χου (Α.Ε.- Ε.Π.Ε- Ι.Κ.Ε. κλπ) - ν.4412/16
|
+
|Κατάθεση από τον αιτούντα
 
|-
 
|-
 
|8
 
|8
|
+
|(π.α.) - Τεχνική περιγραφή, Συγγραφή υποχρεώσεων
|
+
|Σύνταξη από Υπηρεσία
 
|-
 
|-
 
|9
 
|9
|
+
|(ε.υ.) - Μελέτη,Συγγραφή υποχρεώσεων
|
+
|<<              <<
 
|-
 
|-
 
|10
 
|10
Γραμμή 222: Γραμμή 222:
 
<!--*Προσοχή αντιγράψτε μέχρι την πάνω γραμμή-->
 
<!--*Προσοχή αντιγράψτε μέχρι την πάνω γραμμή-->
 
[[en:Standard Service Table]]
 
[[en:Standard Service Table]]
[[Κατηγορία:Πίνακες πρότυπα]]
+
[[Κατηγορία:Τμήμα Λογιστηρίου, Εκκαθάρισης, Δαπανών και Περιουσίας (ΟΠΑΝΔΑ)]]
 +
[[Κατηγορία:Εσωτερικές διαδικασίες (ΟΠΑΝΔΑ)]]
 +
[[Κατηγορία:ΟΠΑΝΔΑ (υπηρεσίες)]]

Τελευταία αναθεώρηση της 13:51, 14 Φεβρουαρίου 2019


Εκκαθάριση Δαπανών (ΟΠΑΝΔΑ)
Από ποιους παρέχεται ΤΜΗΜΑ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΣ ΔΑΠΑΝΩΝ -ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ & ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ
Σε ποιους παρέχεται ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ & ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ
Αρμόδια αρχή ΟΠΑΝΔΑ

Παραλαβή δικαιολογητικών και επιμέλεια όλης της διαδικασίας εκκαθάρισης χρηματικών ενταλμάτων

Περιγραφή Υπηρεσίας

  • Έλεγχος νομιμότητας δικαιολογητικών
  • Εκκαθάριση Δαπανών
  • Προώθηση του ΧΕΠ στο Ελεγκτικό Συνέδριο για προληπτικό έλεγχο όσων εξ΄αυτών υπόκεινται σε αυτόν (Π.Δ. 136/ΦΕΚ267Α/31-12-2011)
  • Τα ΧΕΠ μετά τον προληπτικό έλεγχο καθώς και αυτά που δεν υπόκεινται σε προληπτικό έλεγχο προωθούνται στην Ταμειακή Υπηρεσία υπηρεσία για προγραμματισμό πληρωμής

Σχετική Νομοθεσία

ν.3463/2006 ,Π.Δ.80/2016, ν. 4412/2016, ν3852/2010, Β.Δ 20/1959

Τρόπος διεκπεραίωσης

Ηλεκτρονικά μέσω του διπλογραφικού συστήματος του ΟΠΑΝΔΑ

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.

  • Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου http://is.gd/2CZ1ht

Δικαιολογητικά

Όλα τα διακαιολογητικά που προβλεπονται από τη σχετική νομοθεσία για την εκκαθάριση δαπανών

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Παραστατικά πληρωμής(τιμολόγια κλπ) Κατάθεση από τον ανάδοχο στο αρμόδιο τμήμα (π.χ. Προμηθειών)
2 Προμήθεια αγαθών(π.α.) - Δ.εισαγωγής υλικού Σύνταξη από την Υπηρεσία
3 (π.α.)-Πρωτόκολ. οριστ. ποιοτικής & ποσοτικής παραλαβής(από καθορισμένη επιτροπή με απόφαση οργάνου) << << <<
4 Εργασίες-Υπηρεσίες(ε.υ.) - Βεβαίωση καλής εκτέλεσης εργασίας(Αρμόδιας Δ/νσης) << << <<
5 (ε.υ.) - Βεβαίωση καλής εκτέλεσης εργασίας(3μελούς επιτροπής καθορισμένη με απόφαση οργάνου) << << <<
6 (ε.υ.) - Εισήγηση προς και απόφαση οργάνουγια την έγκριση παραλαβής υπηρεσιών << << <<
7 Για όλες τις δαπάνες (άνω των 2.500,00€) : Ποιν. Μητρώο-ασφαλιστική-φορολογική ενημερώτητα ανάλογα με το είδος της οικονομικής οντότητας του Δικ/χου (Α.Ε.- Ε.Π.Ε- Ι.Κ.Ε. κλπ) - ν.4412/16 Κατάθεση από τον αιτούντα
8 (π.α.) - Τεχνική περιγραφή, Συγγραφή υποχρεώσεων Σύνταξη από Υπηρεσία
9 (ε.υ.) - Μελέτη,Συγγραφή υποχρεώσεων << <<
10

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Μητρώα που τηρούνται

Συμπληρώνετε στον πίνακα τα μητρώα που τηρούνται για την παροχή της υπηρεσίας, για κάθε μητρώο καταχωρείτε τον τίτλο του, εάν είναι χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων που περιέχει και εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος.