Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Υποβολή Αιτημάτων Δημοτών προς ΟΠΑΝΔΑ"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
 
(48 ενδιάμεσες εκδόσεις από 4 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
{{Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας
+
<gallery>
 +
Logo_OPANDA_small_2017.JPG
 +
</gallery>
 +
{{
 +
Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας
 
|χρώμα = background:#C1D8FF;
 
|χρώμα = background:#C1D8FF;
Γραμμή 7: Γραμμή 11:
 
|τίτλος          =  
 
|τίτλος          =  
 
|Από ποιους παρέχεται =  ΟΠΑΝΔΑ  
 
|Από ποιους παρέχεται =  ΟΠΑΝΔΑ  
|Σε ποιους παρέχεται =  [[Πολίτες]]
+
|Σε ποιους παρέχεται =  Πολίτες
|Νομοθετικό πλαίσιο =    Νόμος
 
 
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =  10
 
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =  10
 
|Κόστος σε ευρώ =  0         
 
|Κόστος σε ευρώ =  0         
Γραμμή 15: Γραμμή 18:
 
}}
 
}}
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
Υποβολή παραπόνων από δημότες σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχονται από τον [http://www.opanda.gr/ ΟΠΑΝΔΑ].
+
Υποβολή αιτημάτων από δημότες σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχονται από τον [http://www.opanda.gr/ ΟΠΑΝΔΑ].
  
=== Σχετική Νομοθεσία ===
+
== Σχετική Νομοθεσία ==
Εδώ παραθέτουμε τους Νόμους, Υπουργικές Αποφάσεις και Εγκυκλίους που διέπουν την Υπηρεσία με σύνδεσμο στα αντίστοιχα αρχεία που έχουν καταχωρηθεί στο "Ανέβασμα Αρχείου".
+
<span lang="EL">1) [https://diadikasies.gr/images/8/84/%CE%9D_3463_2006_KodikasDimon.pdf Ν. 3463/06] Κύρωση Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων <span lang="EL"> – ΦΕΚ 114/Α/ 8-6-06 (άρθρο 241 παρ.1.εδ.Β’)</span>
  
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
+
<span lang="EL">2) Η υπ’ άρ. 1302/14-11-2011 Πράξη Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Αθηναίων ([https://diadikasies.gr/images/9/93/%CE%A6%CE%95%CE%9A_2784_%CE%92_2011_%CE%A3%CF%85%CE%B3%CF%87%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7_%CE%9D%CE%A0%CE%A0%CE%94_%CF%83%CE%B5_%CE%9F%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%94%CE%91.pdf ΦΕΚ 2784/Β’/2-12-2011]) και η αριθμ. οικ. 14660/13681/2-4-2014 ([https://diadikasies.gr/images/e/ef/%CE%A6%CE%95%CE%9A_2351_%CE%92_2013_%CE%A4%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7_%CE%9F_%CE%95_%CE%A5_%CE%9F%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%94%CE%91.pdf ΦΕΚ 1005/Β’/2014]) Απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, περί έγκρισης της συγχώνευσης των Ν.Π.Δ.Δ. του Δήμου Αθηναίων Δ.Α.Μ.Σ., Π.Ο.Δ.Α., Ο.Ν.Α. σε ένα νέο Ν.Π.Δ.Δ. με την ονομασία: «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ»</span>
Τα παράπονα των δημοτών υποβάλονται είτε μέσω του τηλεφώνου 1595, είτε μέσω του site του Δήμου Αθηναίων και καταχωρούνται ανάλογα. Τα παράπονα διαχωρίζονται και όσα αφορούν τις υπηρεσίες του ΟΠΑΝΔΑ αποστέλλονται μέσω του συστήματος διαχείρισης CRM στον αρμόδιο υπάλληλο του Τμήματος Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών, ο οποίος τα εκτυπώνει και τα διαβιβάζει στο αρμόδιο Τμήμα του Οργανισμού  (π.χ. Τμήμα Ανοιχτών Χώρων Άθλησης και Παιχνιδιού, Τμήμα Γυμναστηρίων). Τα παράπονα επεξεργάζονται κατάλληλα και ο δημότης ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου/αιτήματος του
 
  
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
+
<span lang="EL">3) Οι διατάξεις του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων ([https://diadikasies.gr/images/e/ef/%CE%A6%CE%95%CE%9A_2351_%CE%92_2013_%CE%A4%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7_%CE%9F_%CE%95_%CE%A5_%CE%9F%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%94%CE%91.pdf ΦΕΚ 1290/Β/28-5-2013]) και η τροποποίηση του ([https://diadikasies.gr/images/e/ef/%CE%A6%CE%95%CE%9A_2351_%CE%92_2013_%CE%A4%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7_%CE%9F_%CE%95_%CE%A5_%CE%9F%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%94%CE%91.pdf ΦΕΚ 2351/Β/20-09-2013])</span>
  
== Δικαιολογητικά ==
+
<span lang="EL">4) </span><span lang="EL">[https://diadikasies.gr/images/b/b6/%CE%A6%CE%95%CE%9A_109_%CE%91_2001_%CE%9D_2915_%CE%A4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1_%CE%95%CE%BD%CF%8E%CF%80%CE%B9%CF%89%CE%BD_%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD_%CE%94%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%AF%CF%89%CE%BD_%CE%BA%CE%BB%CF%80.pdf Ν. 2472/1997] (άρθρο 10)</span>
Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
+
 
{| class="wikitable"
+
5) <span lang="EL">[https://diadikasies.gr/images/b/b6/%CE%A6%CE%95%CE%9A_109_%CE%91_2001_%CE%9D_2915_%CE%A4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1_%CE%95%CE%BD%CF%8E%CF%80%CE%B9%CF%89%CE%BD_%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD_%CE%94%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%AF%CF%89%CE%BD_%CE%BA%CE%BB%CF%80.pdf Ν. 2915/2001] - ΦΕΚ Α 109 ( άρθρο 7Α παρ. 1α & άρθρο 34 παρ. 3)</span>
/Α
+
 
!Απαραίτητα Δικαιολογητικά
+
==Τρόπος διεκπεραίωσης ==
!Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
+
Τα αιτήματα των δημοτών (που αφορούν καταγγελίες, παράπονα, προτάσεις ή πληροφόρηση) υποβάλλονται είτε μέσω της τηλεφωνικής Γραμμής Εξυπηρέτησης Πολιτών [https://www.cityofathens.gr/node/21363 1595], είτε μέσω του [https://www.cityofathens.gr/khe Ηλεκτρονικού Κέντρου Εξυπηρέτησης] του site του Δήμου Αθηναίων και καταχωρούνατι ανάλογα. Τα αιτήματα διαχωρίζονται, και όσα αφορόυν τις υπηρεσίες του ΟΠΑΝΔΑ αποστέλλονται μέσω του Συστήματος διαχείρησης CRM στο Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Οργάνωσης και Αξιοποίησης Πόρων του ΟΠΑΝΔΑ. Ο αρμόδιος υπάλληλος τα εκτυπώνει και τα διαβιβάζει στο ανάλογο τμήμα του Οργανισμού (π.χ. Τμήμα Ανοιχτών Χώρων Αθλησης και Παιχνιδιού, Τμήμα Γυμναστηρίων κα). Τα αιτήματα επεξεργάζονται κατάλληλα από το εκάστοτε Τμήμα του Οργανσμού, το οποίο πληροφορείι σχετικά το Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών. Η αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου Αθηναίων ενημερώνεται για την κατάσταση-εξέλιξη των αιτημάτων μέσω του CRM, και με τη σειρά της ενημερώνει σχετικά με το αίτημά του τον κάθε δημότη.
|-
 
|1
 
|
 
|
 
|-
 
|2
 
|
 
|
 
|-
 
|3
 
|
 
|
 
|-
 
|4
 
|
 
|
 
|-
 
|5
 
|
 
|
 
|-
 
|6
 
|
 
|
 
|-
 
|7
 
|
 
|
 
|-
 
|8
 
|
 
|
 
|-
 
|9
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
|-
 
|}
 
  
==Διαδικασίες==
+
== Διαδικασίες ==
Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
 
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
!Α
+
!
 
!Βήματα διαδικασίας
 
!Βήματα διαδικασίας
!Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική
 
 
!Εμπλεκόμενος Αρμόδιος
 
!Εμπλεκόμενος Αρμόδιος
 
!Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
 
!Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|
+
|Υποβολή αιτήματος από δημότη
|
+
|Δήμος Αθηναίων
|
 
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|
+
|Καταχώρηση και διαχωρισμός αιτημάτων
|
+
|Δήμος Αθηναίων
|
+
|2 ημέρες
|
 
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|  
+
|Αποστολή αιτημάτων που αφορούν τον ΟΠΑΝΔΑ μέσω CRM
|
+
|Δήμος Αθηναίων
|
+
|1 ημέρα
|
 
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|
+
|Διαβίβαση αιτήματος στο ανάλογο Τμήμα του ΟΠΑΝΔΑ
|
+
|Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών
|
+
|1 ημέρα
|
 
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
|
+
|Επεξεργασία αιτήματος από εκάστοτε Τμήμα
|
+
|Αρμόδια Τμήματα ΟΠΑΝΔΑ (κατά περίπτωση)
|
+
|ανάλογος του αιτήματος
|
 
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
|
+
|Ενημέρωση του Τμήματος Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών σχετικα με την κατάσταση του αιτήματος
|
+
|Αρμόδια Τμήματα ΟΠΑΝΔΑ (κατά περίπτωση)
|
+
|5 ημέρες
|
 
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
|
+
|Υποβολή απάντησης στο Δήμο Αθηναίων, σχετικά με το αίτημα, μέσω του CRM
|
+
|Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών
|
+
|1 ημέρα
|
 
 
|-
 
|-
 
|8
 
|8
|
+
|Ενημέρωση δημότη
|
+
|Δήμος Αθηναίων
|
+
|1 ημέρα
|
 
|-
 
|9
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|11
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|12
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|13
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|14
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|15
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|16
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|17
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|18
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|19
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|20
 
|
 
|
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
  
 
== Άλλη υπηρεσία του φορέα μας ==
 
== Άλλη υπηρεσία του φορέα μας ==
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
+
Τμήματα Διευθύνσεων και Αυτοτελή Γραφεία του Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α.
  
 
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
 
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
 
+
Δήμος Αθηναίων<!--*Προσοχή αντιγράψτε μέχρι την πάνω γραμμή-->
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
+
[[Κατηγορία:Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών (ΟΠΑΝΔΑ)]]
 
+
[[Κατηγορία:Απαιτείται εισαγωγή διαδικασιών (Δήμοι)]]
<!--*Προσοχή αντιγράψτε μέχρι την πάνω γραμμή-->
+
[[Κατηγορία:Υποβολές (Δήμοι)]]
[[Κατηγορία:Πίνακες πρότυπα]]
+
[[Κατηγορία:Απαιτείται σύνδεσμος νόμου (Δήμοι)]]
 +
[[Κατηγορία:Λήμματα χωρίς αντιστοίχιση σε υπηρεσίες ΟΠΑΝΔΑ]]

Τελευταία αναθεώρηση της 16:47, 15 Φεβρουαρίου 2019

Υποβολή Αιτημάτων Δημοτών προς ΟΠΑΝΔΑ
Από ποιους παρέχεται ΟΠΑΝΔΑ
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση 10
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Υποβολή αιτημάτων από δημότες σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχονται από τον ΟΠΑΝΔΑ.

Σχετική Νομοθεσία

1) Ν. 3463/06 Κύρωση Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων – ΦΕΚ 114/Α/ 8-6-06 (άρθρο 241 παρ.1.εδ.Β’)

2) Η υπ’ άρ. 1302/14-11-2011 Πράξη Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Αθηναίων (ΦΕΚ 2784/Β’/2-12-2011) και η αριθμ. οικ. 14660/13681/2-4-2014 (ΦΕΚ 1005/Β’/2014) Απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, περί έγκρισης της συγχώνευσης των Ν.Π.Δ.Δ. του Δήμου Αθηναίων Δ.Α.Μ.Σ., Π.Ο.Δ.Α., Ο.Ν.Α. σε ένα νέο Ν.Π.Δ.Δ. με την ονομασία: «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ»

3) Οι διατάξεις του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων (ΦΕΚ 1290/Β/28-5-2013) και η τροποποίηση του (ΦΕΚ 2351/Β/20-09-2013)

4) Ν. 2472/1997 (άρθρο 10)

5) Ν. 2915/2001 - ΦΕΚ Α 109 ( άρθρο 7Α παρ. 1α & άρθρο 34 παρ. 3)

Τρόπος διεκπεραίωσης

Τα αιτήματα των δημοτών (που αφορούν καταγγελίες, παράπονα, προτάσεις ή πληροφόρηση) υποβάλλονται είτε μέσω της τηλεφωνικής Γραμμής Εξυπηρέτησης Πολιτών 1595, είτε μέσω του Ηλεκτρονικού Κέντρου Εξυπηρέτησης του site του Δήμου Αθηναίων και καταχωρούνατι ανάλογα. Τα αιτήματα διαχωρίζονται, και όσα αφορόυν τις υπηρεσίες του ΟΠΑΝΔΑ αποστέλλονται μέσω του Συστήματος διαχείρησης CRM στο Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Οργάνωσης και Αξιοποίησης Πόρων του ΟΠΑΝΔΑ. Ο αρμόδιος υπάλληλος τα εκτυπώνει και τα διαβιβάζει στο ανάλογο τμήμα του Οργανισμού (π.χ. Τμήμα Ανοιχτών Χώρων Αθλησης και Παιχνιδιού, Τμήμα Γυμναστηρίων κα). Τα αιτήματα επεξεργάζονται κατάλληλα από το εκάστοτε Τμήμα του Οργανσμού, το οποίο πληροφορείι σχετικά το Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών. Η αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου Αθηναίων ενημερώνεται για την κατάσταση-εξέλιξη των αιτημάτων μέσω του CRM, και με τη σειρά της ενημερώνει σχετικά με το αίτημά του τον κάθε δημότη.

Διαδικασίες

Βήματα διαδικασίας Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Υποβολή αιτήματος από δημότη Δήμος Αθηναίων
2 Καταχώρηση και διαχωρισμός αιτημάτων Δήμος Αθηναίων 2 ημέρες
3 Αποστολή αιτημάτων που αφορούν τον ΟΠΑΝΔΑ μέσω CRM Δήμος Αθηναίων 1 ημέρα
4 Διαβίβαση αιτήματος στο ανάλογο Τμήμα του ΟΠΑΝΔΑ Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών 1 ημέρα
5 Επεξεργασία αιτήματος από εκάστοτε Τμήμα Αρμόδια Τμήματα ΟΠΑΝΔΑ (κατά περίπτωση) ανάλογος του αιτήματος
6 Ενημέρωση του Τμήματος Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών σχετικα με την κατάσταση του αιτήματος Αρμόδια Τμήματα ΟΠΑΝΔΑ (κατά περίπτωση) 5 ημέρες
7 Υποβολή απάντησης στο Δήμο Αθηναίων, σχετικά με το αίτημα, μέσω του CRM Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών 1 ημέρα
8 Ενημέρωση δημότη Δήμος Αθηναίων 1 ημέρα

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Τμήματα Διευθύνσεων και Αυτοτελή Γραφεία του Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Δήμος Αθηναίων