Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Υποβολή αίτησης πρόσβασης σε ιατρικό φάκελο"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Νέα σελίδα με ' <!--Η αντιγραφή ξεκινά κάτω από εδώ:--> {{Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας |Τίτλος υπηρεσίας = Δημ...')
 
 
(9 ενδιάμεσες εκδόσεις από 2 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
  
<!--Η αντιγραφή ξεκινά κάτω από εδώ:-->
+
<!--Η αντιγραφή ξεκινά κάτω από εδώ: Εφαρμογή δικαιώματος πολίτη για πρόσβαση στο Φάκελο Νοσηλείας του.-->
 
 
 
{{Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας
 
{{Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Δημόσιο Νοσοκομείο
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Δημόσιο Νοσοκομείο
Γραμμή 11: Γραμμή 10:
 
|Από ποιους παρέχεται =  Δημόσια Νοσοκομεία
 
|Από ποιους παρέχεται =  Δημόσια Νοσοκομεία
 
|Σε ποιους παρέχεται =  [[Πολίτες]]
 
|Σε ποιους παρέχεται =  [[Πολίτες]]
|Νομοθετικό πλαίσιο =    άρθρο 7 του ν.2472/1997
+
|Νομοθετικό πλαίσιο =    άρθρο 7 του Ν.2472/1997
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση = 5  
+
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση = 5 έως 20
 
|Κόστος σε ευρώ =  Κόστος CD, φωτοτυπημένης σελίδας         
 
|Κόστος σε ευρώ =  Κόστος CD, φωτοτυπημένης σελίδας         
 
|Σημειώσεις =  
 
|Σημειώσεις =  
Γραμμή 18: Γραμμή 17:
 
}}
 
}}
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
Διεύθυνση Δημοτικών Προσόδων και Πόρων.
+
Δημόσιο Νοσοκομείο στην Ελληνική Επικράτεια (Ε.Σ.Υ).
  
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
Άρθρο 94 παρ.2 του Ν. 3852/2010.
+
Άρθρο 7 του Ν. 2472/1997 και οδηγίες Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας του Ν. 3418/2005 .
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
Καταγγελία δημότη-τηλεφωνική επικοινωνία με καταγγελόμενο για εξεύρεση λύσης προς ικανοποίηση του καταναλωτή.  
+
Κατάθεση αίτησης από πολίτη/πρώην νοσηλευόμενο ή νόμιμο εκπρόσωπο αυτού ή τρ'ιτο στη Γραμματεία του Νοσοκομείου για χορήγηση αντιγράφων Φακέλου Νοσηλείας και διαγνωστικών εξετάσεων που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της παραμονής του.  
 
 
Διαφορετικά σύγκλιση της επιτροπής-επίδοση προσκλήσεων-συνεδρίαση-πρακτικό
 
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
  
*Έντυπο καταγγελίας
+
*Έντυπο αίτησης.
  
 
== Δικαιολογητικά ==
 
== Δικαιολογητικά ==
Γραμμή 39: Γραμμή 36:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|Απόδειξη αγοράς
+
|Αστυνομική Ταυτότητα
|Κατάθεση από τον αιτούντα
+
|Κατάθεση από τον αιτούντα (νοσηλευόμενο)/ νόμιμα εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπό του/ τρίτο.
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|Πιθανό συμβόλαιο
+
|Διαβατήριο (σε ισχύ)
|Κατάθεση από τον αιτούντα
+
|Εναλλακτικά του (1) κατάθεση.
 
|-
 
|-
|
+
|3
|
+
|Εξουσιοδότηση θεωρημένη από Δημόσια Αρχή που θα αναφέρει σαφώς το λόγο έκδοσής της
|
+
|Κατάθεση από νόμιμα εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο του νοσηλευομένου.
 
|-
 
|-
|
+
|4
|
+
|Αναφορά αιτιολόγησης αίτησης ιατρικού φακέλου νοσηλευομένου
|
+
|Κατάθεση αίτησης όταν ο αιτών είναι τρίτος (όχι πρώην νοσηλευόμενος ή νόμιμα εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος αυτού)
 
|-
 
|-
|
+
|5
|
+
|Πιστοποιητικό πλησιέστερων συγγενών από τον αρμόδιο Δήμο
|
+
|Συγγενείς/κληρονόμοι αποθανόντος (πρώην νοσηλευομένου)
 
|-
 
|-
|
+
|6
|
+
|Πιστοποιητικό περί μη δημοσίευση της διαθήκης από το Πρωτοδικείο
|
+
|Συγγενείς/κληρονόμοι αποθανόντος (πρώην νοσηλευομένου)
|-
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
Γραμμή 90: Γραμμή 71:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|Καταγγελία δημότη
+
|Συμπλήρωση αιτήματος
|Ν.3852/2010
+
|Ν. 3418/2005
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|Πρωτόκολλο
+
|Πρωτόκολλο Γραμματείας
|Ν.3852/2010
+
|
 
|Διοικητικός υπάλληλος
 
|Διοικητικός υπάλληλος
|
+
|Άμεσα
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|Τηλεφωνική επικοινωνία με καταγγελόμενο
+
|Έλεγχος Ταυτοπροσωπίας
|
 
|Γραμματέας επιτροπής
 
 
|
 
|
 +
|Διοικητικός υπάλληλος
 +
|Άμεσα
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|Σύγκλιση επιτροπής
+
|Υποβολή σχετικού αιτήματος τρίτου στην Αρχή προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα
|
+
|Ν.2472/1997
|
+
|Γραμματέας
|
+
|1 ημέρα
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
|Αναζήτηση αίθουσας
+
|Τηλεφωνική επικοινωνία με Υπηρεσία Αρχείου για έκδοση αντιγράφου (εναλλακτικά του βημ. 4)
|
 
|Γενικός Γραμματέας
 
 
|
 
|
 +
|Γραμματέας 
 +
|1 ημέρα από βήμα 3
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
|Προσκλήσεις στα μέλη
+
|Τηλεφωνική επικοινωνία με σχετική γραμματεία διαγνωστικών εξετάσεων για έκδοση αντιγράφου αυτών σε οπτικό δίσκο
|
 
|Τμήμα ελεγκτών-επιδοτών
 
 
|
 
|
 +
|Γραμματέας
 +
|Ταυτόχρονα με βήμα 5
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
|Προσκλήσεις στους καταγγέλοντες
+
|Επίδοση φωτοτυπημένου αντιγράφου στη Γραμματεία
|
 
|Τμήμα ελεγκτών-επιδοτών
 
 
|
 
|
 +
|Διοικητικός υπάλληλος Υπηρεσίας Αρχείου
 +
|2 ημέρες
 
|-
 
|-
 
|8
 
|8
|Προσκλήσεις στους καταγγελόμενους
+
|Θεώρηση φωτοτυπημένου αντιγράφου ως γνήσιο
|
 
|Τμήμα ελεγκτών-επιδοτών
 
 
|
 
|
 +
|Γραμματέας
 +
|1 ημέρα
 
|-
 
|-
 
|9
 
|9
|Σύγκλιση επιτροπής
+
|Επίδοση οπτικού δίσκου στη Γραμματεία
|ν.3852/2010
 
|
 
 
|
 
|
 +
|Διοικητικός υπάλληλος γραμματείας διαγνωστικών εξετάσεων
 +
|2 ημέρες από βήμα 5
 
|-
 
|-
 
|10
 
|10
|Πρακτικό με θετική ή αρνητική έκβαση
+
|Τηλεφωνική επικοινωνία με αιτούντα
|
 
|
 
|
 
|-
 
|
 
|
 
|
 
|
 
 
|
 
|
 +
|Γραμματέας
 +
|1 ημέρα από βήμα 8
 
|-
 
|-
 +
|11
 +
|Έλεγχος ταυτοπροσωπίας του αιτούντα
 
|
 
|
|
+
|Γραμματέας
|
+
|Σε προσέλευση αιτούντα
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 +
|12
 +
|Χορήγηση αντιγράφου φακέλου νοσηλείας
 
|
 
|
|
+
|Γραμματέας
|
+
|Σε προσέλευση αιτούντα
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 +
|13
 +
|Θετική γνωμοδότηση Αρχής προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα
 
|
 
|
|
+
|Γραμματέας
|
+
|15 ημέρες από βήμα 4
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 +
|14
 +
|Βήματα 5 έως 12
 
|
 
|
|
+
|Γραμματέας
|
+
|περίπου 5 ημέρες
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 +
|15
 +
|Αρνητική γνωμοδότηση Αρχής προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα
 
|
 
|
|
+
|Γραμματέας
|
+
|15 ημέρες από βήμα 4
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 +
|16
 +
|Τηλεφωνική επικοινωνία με τρίτο
 
|
 
|
|
+
|Γραμματέας
|
+
|Άμεσα από βήμα 15
|
 
|
 
|-
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|}   
 
|}   
Γραμμή 213: Γραμμή 170:
 
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
 
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
  
Συνήγορος του καταναλωτή
+
*Υπηρεσίες Δήμου
 
+
*Αστυνομική αρχή
Βιομηχανικό επιμελητήριο
+
*ΚΕΠ
 
+
*Αρχή προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
Βιοτεχνικό επιμελητήριο
 
  
ΚΕΠΑ.
+
[[Κατηγορία:Αιτήσεις (δημόσια νοσοκομεία)]]
 +
[[Κατηγορία:Υπηρεσίες υγείας (δημόσια νοσοκομεία)]]

Τελευταία αναθεώρηση της 21:09, 19 Φεβρουαρίου 2019

Υποβολή αίτησης πρόσβασης σε ιατρικό φάκελο
Υποβολή αίτησης πρόσβασης σε ιατρικό φάκελο
Από ποιους παρέχεται Δημόσια Νοσοκομεία
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Νομοθετικό πλαίσιο άρθρο 7 του Ν.2472/1997
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση 5 έως 20
Κόστος σε ευρώ Κόστος CD, φωτοτυπημένης σελίδας

Περιγραφή Υπηρεσίας

Δημόσιο Νοσοκομείο στην Ελληνική Επικράτεια (Ε.Σ.Υ).

Σχετική Νομοθεσία

Άρθρο 7 του Ν. 2472/1997 και οδηγίες Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας του Ν. 3418/2005 .

Τρόπος διεκπεραίωσης

Κατάθεση αίτησης από πολίτη/πρώην νοσηλευόμενο ή νόμιμο εκπρόσωπο αυτού ή τρ'ιτο στη Γραμματεία του Νοσοκομείου για χορήγηση αντιγράφων Φακέλου Νοσηλείας και διαγνωστικών εξετάσεων που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της παραμονής του.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

  • Έντυπο αίτησης.

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Αστυνομική Ταυτότητα Κατάθεση από τον αιτούντα (νοσηλευόμενο)/ νόμιμα εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπό του/ τρίτο.
2 Διαβατήριο (σε ισχύ) Εναλλακτικά του (1) κατάθεση.
3 Εξουσιοδότηση θεωρημένη από Δημόσια Αρχή που θα αναφέρει σαφώς το λόγο έκδοσής της Κατάθεση από νόμιμα εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο του νοσηλευομένου.
4 Αναφορά αιτιολόγησης αίτησης ιατρικού φακέλου νοσηλευομένου Κατάθεση αίτησης όταν ο αιτών είναι τρίτος (όχι πρώην νοσηλευόμενος ή νόμιμα εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος αυτού)
5 Πιστοποιητικό πλησιέστερων συγγενών από τον αρμόδιο Δήμο Συγγενείς/κληρονόμοι αποθανόντος (πρώην νοσηλευομένου)
6 Πιστοποιητικό περί μη δημοσίευση της διαθήκης από το Πρωτοδικείο Συγγενείς/κληρονόμοι αποθανόντος (πρώην νοσηλευομένου)

Διαδικασίες

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Συμπλήρωση αιτήματος Ν. 3418/2005
2 Πρωτόκολλο Γραμματείας Διοικητικός υπάλληλος Άμεσα
3 Έλεγχος Ταυτοπροσωπίας Διοικητικός υπάλληλος Άμεσα
4 Υποβολή σχετικού αιτήματος τρίτου στην Αρχή προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα Ν.2472/1997 Γραμματέας 1 ημέρα
5 Τηλεφωνική επικοινωνία με Υπηρεσία Αρχείου για έκδοση αντιγράφου (εναλλακτικά του βημ. 4) Γραμματέας 1 ημέρα από βήμα 3
6 Τηλεφωνική επικοινωνία με σχετική γραμματεία διαγνωστικών εξετάσεων για έκδοση αντιγράφου αυτών σε οπτικό δίσκο Γραμματέας Ταυτόχρονα με βήμα 5
7 Επίδοση φωτοτυπημένου αντιγράφου στη Γραμματεία Διοικητικός υπάλληλος Υπηρεσίας Αρχείου 2 ημέρες
8 Θεώρηση φωτοτυπημένου αντιγράφου ως γνήσιο Γραμματέας 1 ημέρα
9 Επίδοση οπτικού δίσκου στη Γραμματεία Διοικητικός υπάλληλος γραμματείας διαγνωστικών εξετάσεων 2 ημέρες από βήμα 5
10 Τηλεφωνική επικοινωνία με αιτούντα Γραμματέας 1 ημέρα από βήμα 8
11 Έλεγχος ταυτοπροσωπίας του αιτούντα Γραμματέας Σε προσέλευση αιτούντα
12 Χορήγηση αντιγράφου φακέλου νοσηλείας Γραμματέας Σε προσέλευση αιτούντα
13 Θετική γνωμοδότηση Αρχής προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα Γραμματέας 15 ημέρες από βήμα 4
14 Βήματα 5 έως 12 Γραμματέας περίπου 5 ημέρες
15 Αρνητική γνωμοδότηση Αρχής προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα Γραμματέας 15 ημέρες από βήμα 4
16 Τηλεφωνική επικοινωνία με τρίτο Γραμματέας Άμεσα από βήμα 15

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

  • Υπηρεσίες Δήμου
  • Αστυνομική αρχή
  • ΚΕΠ
  • Αρχή προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.