Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Διαδικασίες)
(Μητρώα που τηρούνται)
Γραμμή 158: Γραμμή 158:
  
 
=='''Μητρώα που τηρούνται'''==
 
=='''Μητρώα που τηρούνται'''==
Στην υπηρεσία τηρείται ηλεκτρονικό μητρώο αιτημάτων αδειών-παρουσιών.
+
Στην υπηρεσία τηρείται ηλεκτρονικό μητρώο αιτημάτων Συνδρομητών
  
 
=='''Αποτύπωση μοντέλου επιχειρηματικής διαδικασίας (B.P.M.N.)'''==
 
=='''Αποτύπωση μοντέλου επιχειρηματικής διαδικασίας (B.P.M.N.)'''==

Αναθεώρηση της 13:55, 4 Φεβρουαρίου 2024

ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ή ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

(ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΚΟΠΟ)
ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Από ποιους παρέχεται Υπαλλήλους του Ο.Μ.Μ.Θ.
Σε ποιους παρέχεται ΘΕΑΤΕΣ Συνδρομητές και Μεμονωμένοι Πελάτες
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος 4481/2017 άρθρο73
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση 1
Κόστος σε ευρώ Αντίτιμο εισιτηρίου
Αρμόδια αρχή Οργανισμός Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης

Περιγραφή Υπηρεσίας

Έλεγχος δικαιολογητικών για την χορήγηση εισιτήριου για την παρακολούθηση θεατρικής ή μουσικής παράστασης

Σχετική Νομοθεσία

Νόμος 4481/2017 άρθρο 73

https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/n-4481-2017/arthro-73-nomos-4481-2017-organismos-megaroy-moysikis

Τρόπος διεκπεραίωσης

Ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει ηλεκτρονικά ή δια ζώσης την αίτηση με τα δικαιολογητικά που απαιτούνται ανάλογα για την χορήγηση εισιτηρίου για την είσοδο στην Θεατρική ή Μουσική Παράσταση ή για την Ημερίδα που θα παρακολουθήσει.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Υπόδειγμα αίτησης

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Αίτηση Κατάθεση από τον Αιτούντα
2 Απόφαση Συνδρομητή Κατάθεση από τον Αιτούντα
3 Κατάθεση από τον Αιτούντα

Διαδικασίες

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1 Υποβολή αίτησης με συνημμένα δικαιολογητικά Υπάλληλος 1 ημέρα
2 Αποστολή αίτησης στην Διεύθυνση Διοίκησης Διευθυντής 1 ημέρα
3 Έλεγχος δικαιολογητικών Τμήμα Προσωπικού 1 ημέρα
4 Σύνταξη σχεδίου απόφασης Τμήμα Προσωπικού 1 ημέρα
5 Αποστολή σχεδίου απόφασης στον Δντή Τμήμα Προσωπικού 1 ημέρα
6 Έλεγχος σχεδίου απόφασης Τμήμα Προσωπικού 1 ημέρα
7 Υπογραφή σχεδίου απόφασης Τμήμα Προσωπικού 1 ημέρα
8 Πρωτοκόλληση σχεδίου απόφασης Διευθυντής 1 ημέρα
9 Έκδοση απόφασης άδειας-καταχώρηση στο Π.Σ. Διευθυντής 1 ημέρα
10 Κοινοποίηση απόφασης στον ενδιαφερόμενο υπάλληλο Τμήμα Γραμματείας 1 ημέρα
11 Έλεγχος για υπάρχουσες θέσεις Υπάλληλος 1 ημέρα
12 Έγκριση έκδοσης Εισιτηρίου και αντίτιμο Υπάλληλος 1 ημέρα
13 Πληρωμή Εισιτηρίου Υπάλληλος 1 ημέρα
14 Αποστολή Πληρωμής Ειστηρίου Υπάλληλος 1 ημέρα
15 Έκδοση Εισιτηρίου Υπάλληλος 1 ημέρα
16 Αποστολή Εισιτηρίου στον ενδιαφερόμενο Υπάλληλος 1 ημέρα

Μητρώα που τηρούνται

Στην υπηρεσία τηρείται ηλεκτρονικό μητρώο αιτημάτων Συνδρομητών

Αποτύπωση μοντέλου επιχειρηματικής διαδικασίας (B.P.M.N.)

Παρακολούθηση στο learn.ellak.gr Wiki Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημόσιου Τομέα