Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Αποτύπωση μοντέλου επιχειρηματικής διαδικασίας (B.P.M.N.))
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ή ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
+
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
 
(ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΚΟΠΟ){{Πλαίσιο πληροφοριών μονάρχη2
 
(ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΚΟΠΟ){{Πλαίσιο πληροφοριών μονάρχη2
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Χορήγηση εισιτηρίου
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Χορήγηση εισιτηρίου
Γραμμή 25: Γραμμή 25:
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
Ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει ηλεκτρονικά ή δια ζώσης την αίτηση με τα δικαιολογητικά που απαιτούνται ανάλογα  για την χορήγηση άδειας εισόδου Συνδρομητή και  στην συνέχεια για την χορήγηση εισιτηρίου για την είσοδο στην Θεατρική ή Μουσική Παράσταση ή για την Ημερίδα που θα παρακολουθήσει.  
+
Ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας  ή αυτοπροσώπως  την αίτηση με τα δικαιολογητικά που απαιτούνται ανάλογα  για την χορήγηση άδειας εισόδου Συνδρομητή και  στην συνέχεια ελέγχονται τα δικαιολογητικά και εκδιδεται το εισιτήριο  για την είσοδο στην Θεατρική ή Μουσική Παράσταση ή για την Ημερίδα που θα παρακολουθήσει.  
 
=='''Έντυπο που χρησιμοποιείται'''==
 
=='''Έντυπο που χρησιμοποιείται'''==
 
Υπόδειγμα αίτησης  
 
Υπόδειγμα αίτησης  
Γραμμή 66: Γραμμή 66:
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|Αποστολή αίτησης στην Διεύθυνση Διοίκησης
+
|Παραλαβή της αίτησης με τα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά  ή  αυτοπροσώπως
 
|
 
|
|Διευθυντής
+
|Υπάλληλος των εκδοτηρίων
 
|1 ημέρα
 
|1 ημέρα
 
|-
 
|-
Γραμμή 78: Γραμμή 78:
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|Σύνταξη σχεδίου απόφασης
+
|Κοινοποίηση απόφασης στον ενδιαφερόμενο υπάλληλο
 
|
 
|
 
|Τμήμα Προσωπικού
 
|Τμήμα Προσωπικού
Γραμμή 84: Γραμμή 84:
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
|Αποστολή σχεδίου απόφασης στον Δντή
+
|
 
|
 
|
 
|Τμήμα Προσωπικού
 
|Τμήμα Προσωπικού
Γραμμή 90: Γραμμή 90:
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
|Έλεγχος σχεδίου απόφασης
+
|
 
|
 
|
 
|Τμήμα Προσωπικού
 
|Τμήμα Προσωπικού
Γραμμή 96: Γραμμή 96:
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
|Υπογραφή σχεδίου απόφασης
+
|
 
|
 
|
 
|Τμήμα Προσωπικού
 
|Τμήμα Προσωπικού
Γραμμή 102: Γραμμή 102:
 
|-
 
|-
 
|8
 
|8
|Πρωτοκόλληση σχεδίου απόφασης
+
|
 
|
 
|
 
|Διευθυντής
 
|Διευθυντής
Γραμμή 108: Γραμμή 108:
 
|-
 
|-
 
|9
 
|9
|Έκδοση απόφασης άδειας-καταχώρηση στο Π.Σ.
+
|
 
|
 
|
 
|Διευθυντής
 
|Διευθυντής
Γραμμή 114: Γραμμή 114:
 
|-
 
|-
 
|10
 
|10
|Κοινοποίηση απόφασης στον ενδιαφερόμενο υπάλληλο
+
|
 
|
 
|
 
|Τμήμα Γραμματείας
 
|Τμήμα Γραμματείας

Αναθεώρηση της 14:13, 4 Φεβρουαρίου 2024

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

(ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΚΟΠΟ)
ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Από ποιους παρέχεται Υπαλλήλους του Ο.Μ.Μ.Θ.
Σε ποιους παρέχεται ΘΕΑΤΕΣ Συνδρομητές και Μεμονωμένοι Πελάτες
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος 4481/2017 άρθρο73
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση 1
Κόστος σε ευρώ Αντίτιμο εισιτηρίου
Αρμόδια αρχή Οργανισμός Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης

Περιγραφή Υπηρεσίας

Έλεγχος δικαιολογητικών για την χορήγηση εισιτήριου για την παρακολούθηση θεατρικής ή μουσικής παράστασης

Σχετική Νομοθεσία

Νόμος 4481/2017 άρθρο 73

https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/n-4481-2017/arthro-73-nomos-4481-2017-organismos-megaroy-moysikis

Τρόπος διεκπεραίωσης

Ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας ή αυτοπροσώπως την αίτηση με τα δικαιολογητικά που απαιτούνται ανάλογα για την χορήγηση άδειας εισόδου Συνδρομητή και στην συνέχεια ελέγχονται τα δικαιολογητικά και εκδιδεται το εισιτήριο για την είσοδο στην Θεατρική ή Μουσική Παράσταση ή για την Ημερίδα που θα παρακολουθήσει.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Υπόδειγμα αίτησης

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Αίτηση Κατάθεση από τον Αιτούντα
2 Απόφαση Συνδρομητή Κατάθεση από τον Αιτούντα
3 Κατάθεση από τον Αιτούντα

Διαδικασίες

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1 Υποβολή αίτησης συνδρομητή με συνημμένα δικαιολογητικά Υπάλληλος 1 ημέρα
2 Παραλαβή της αίτησης με τα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά ή αυτοπροσώπως Υπάλληλος των εκδοτηρίων 1 ημέρα
3 Έλεγχος δικαιολογητικών Τμήμα Προσωπικού 1 ημέρα
4 Κοινοποίηση απόφασης στον ενδιαφερόμενο υπάλληλο Τμήμα Προσωπικού 1 ημέρα
5 Τμήμα Προσωπικού 1 ημέρα
6 Τμήμα Προσωπικού 1 ημέρα
7 Τμήμα Προσωπικού 1 ημέρα
8 Διευθυντής 1 ημέρα
9 Διευθυντής 1 ημέρα
10 Τμήμα Γραμματείας 1 ημέρα
11 Έλεγχος για υπάρχουσες θέσεις Υπάλληλος 1 ημέρα
12 Έγκριση έκδοσης Εισιτηρίου και αντίτιμο Υπάλληλος 1 ημέρα
13 Πληρωμή Εισιτηρίου Υπάλληλος 1 ημέρα
14 Αποστολή Πληρωμής Εισιτηρίου Υπάλληλος 1 ημέρα
15 Έκδοση Εισιτηρίου Υπάλληλος 1 ημέρα
16 Αποστολή Εισιτηρίου στον ενδιαφερόμενο Υπάλληλος 1 ημέρα

Μητρώα που τηρούνται

Στην υπηρεσία τηρείται ηλεκτρονικό μητρώο αιτημάτων Συνδρομητών

Αποτύπωση μοντέλου επιχειρηματικής διαδικασίας (B.P.M.N.)

Παρακολούθηση στο learn.ellak.gr Wiki Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημόσιου Τομέα