Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Διαδικασίες)
 
(22 ενδιάμεσες αναθεωρήσεις από τον ίδιο χρήστη δεν εμφανίζεται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ή ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
+
ΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
 
(ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΚΟΠΟ){{Πλαίσιο πληροφοριών μονάρχη2
 
(ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΚΟΠΟ){{Πλαίσιο πληροφοριών μονάρχη2
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Χορήγηση εισιτηρίου
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Χορήγηση εισιτηρίου
Γραμμή 8: Γραμμή 8:
 
|τίτλος          =  
 
|τίτλος          =  
 
|Από ποιους παρέχεται = Υπαλλήλους του Ο.Μ.Μ.Θ.   
 
|Από ποιους παρέχεται = Υπαλλήλους του Ο.Μ.Μ.Θ.   
|Σε ποιους παρέχεται =  ΘΕΑΤΕΣ Συνδρομητές και Μεμονωμένοι Πελάτες
+
|Σε ποιους παρέχεται =  ΘΕΑΤΕΣ Συνδρομητές, Μεμονωμένοι Πελάτες , Group
 
|Νομοθετικό πλαίσιο =  Νόμος 4481/2017 άρθρο73  
 
|Νομοθετικό πλαίσιο =  Νόμος 4481/2017 άρθρο73  
 
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =1   
 
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =1   
Γραμμή 16: Γραμμή 16:
 
}}
 
}}
 
=='''Περιγραφή Υπηρεσίας'''==
 
=='''Περιγραφή Υπηρεσίας'''==
Έλεγχος δικαιολογητικών για την χορήγηση εισιτήριου για την παρακολούθηση θεατρικής ή μουσικής παράστασης  
+
Έλεγχος αίτησης για την χορήγηση εισιτήριου(ηλεκτρονικά ή δια ζώσης για την παρακολούθηση θεατρικής ή μουσικής παράστασης ή ημερίδας
  
 
Σχετική Νομοθεσία
 
Σχετική Νομοθεσία
Γραμμή 25: Γραμμή 25:
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
Ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει ηλεκτρονικά ή δια ζώσης την αίτηση με τα δικαιολογητικά που απαιτούνται ανάλογα  για την χορήγηση εισιτηρίου για την είσοδο στην Θεατρική ή Μουσική Παράσταση ή για την Ημερίδα που θα παρακολουθήσει.  
+
Ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας  ή αυτοπροσώπως  την αίτηση με τα δικαιολογητικά που απαιτούνται ανάλογα  για την χορήγηση εισιτηρίου θεατή και  στην συνέχεια  ελέγχονται τα δικαιολογητικά και εκδίδεται το εισιτήριο  για την είσοδο στην Θεατρική ή Μουσική Παράσταση ή για την Ημερίδα που θα παρακολουθήσει.  
 
=='''Έντυπο που χρησιμοποιείται'''==
 
=='''Έντυπο που χρησιμοποιείται'''==
 
Υπόδειγμα αίτησης  
 
Υπόδειγμα αίτησης  
Γραμμή 41: Γραμμή 41:
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|Απόφαση Συνδρομητή
+
|Έλεγχος δικαιολογητικών
 
|Κατάθεση από τον Αιτούντα
 
|Κατάθεση από τον Αιτούντα
 
|-
 
|-
Γραμμή 60: Γραμμή 60:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|Υποβολή αίτησης με συνημμένα δικαιολογητικά
+
|Υποβολή αίτησης θεατή με συνημμένα τα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά ή αυτοπροσώπως
|
+
|Ν4481/2017
 
|Υπάλληλος
 
|Υπάλληλος
 
|1 ημέρα
 
|1 ημέρα
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|Αποστολή αίτησης στην Διεύθυνση Διοίκησης
+
|Παραλαβή της αίτησης με τα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά  ή  αυτοπροσώπως
 
|
 
|
|Διευθυντής
+
|Υπάλληλος των εκδοτηρίων
 
|1 ημέρα
 
|1 ημέρα
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|Έλεγχος δικαιολογητικών
+
|Έλεγχος δικαιολογητικών και έλεγχος διαθεσιμότητας
 
|
 
|
|Τμήμα Προσωπικού
+
|Υπάλληλος των εκδοτηρίων
 
|1 ημέρα
 
|1 ημέρα
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|Σύνταξη σχεδίου απόφασης
+
|Έγκριση της αίτησης και κοινοποίηση  στον ενδιαφερόμενο  του αντίτιμου του Εισιτηρίου
 
|
 
|
|Τμήμα Προσωπικού
+
|Υπάλληλος των εκδοτηρίων
 
|1 ημέρα
 
|1 ημέρα
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
|Αποστολή σχεδίου απόφασης στον Δντή
+
|Αποστολή της Πληρωμής του αντίτιμου με email  ή αυτοπροσώπως
 
|
 
|
|Τμήμα Προσωπικού
+
|Υπάλληλος των εκδοτηρίων
 
|1 ημέρα
 
|1 ημέρα
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
|Έλεγχος σχεδίου απόφασης
+
|Έκδοση του εισιτηρίου
 
|
 
|
|Τμήμα Προσωπικού
+
|Υπάλληλος των εκδοτηρίων
 
|1 ημέρα
 
|1 ημέρα
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
|Υπογραφή σχεδίου απόφασης
+
|Αποστολή και παραλαβή από τον ενδιαφερόμενο με email ή αυτοπροσώπως εισιτηρίου και απόδειξης
 
|
 
|
|Τμήμα Προσωπικού
+
|Υπάλληλος των εκδοτηρίων
 
|1 ημέρα
 
|1 ημέρα
 
|-
 
|-
 
|8
 
|8
|Πρωτοκόλληση σχεδίου απόφασης
 
 
|
 
|
|Διευθυντής
+
|
|1 ημέρα
+
|
 +
|
 
|-
 
|-
 
|9
 
|9
|Έκδοση απόφασης άδειας-καταχώρηση στο Π.Σ.
 
 
|
 
|
|Διευθυντής
+
|
|1 ημέρα
+
|
 +
|
 
|-
 
|-
 
|10
 
|10
|Κοινοποίηση απόφασης στον ενδιαφερόμενο υπάλληλο
 
 
|
 
|
|Τμήμα Γραμματείας
+
|
|1 ημέρα
+
|
 +
|
 
|-
 
|-
 
|11
 
|11
|Έλεγχος για υπάρχουσες θέσεις
 
 
|
 
|
|Υπάλληλος
+
|
|1 ημέρα
+
|
 +
|
 
|-
 
|-
 
|12
 
|12
|Έγκριση έκδοσης Εισιτηρίου και αντίτιμο
 
 
|
 
|
|Υπάλληλος
+
|
|1 ημέρα
+
|
 +
|
 
|-
 
|-
 
|13
 
|13
|Πληρωμή Εισιτηρίου
 
 
|
 
|
|Υπάλληλος
+
|
|1 ημέρα
+
|
 +
|
 
|-
 
|-
 
|14
 
|14
|Αποστολή Πληρωμής Ειστηρίου
 
 
|
 
|
|Υπάλληλος
+
|
|1 ημέρα
+
|
 +
|
 
|-
 
|-
 
|15
 
|15
|Έκδοση Εισιτηρίου
 
 
|
 
|
|Υπάλληλος
+
|
|1 ημέρα
+
|
 +
|
 
|-
 
|-
 
|16
 
|16
|Αποστολή Εισιτηρίου στον ενδιαφερόμενο
 
 
|
 
|
|Υπάλληλος
+
|
|1 ημέρα
+
|
 +
|
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
  
 
=='''Μητρώα που τηρούνται'''==
 
=='''Μητρώα που τηρούνται'''==
Στην υπηρεσία τηρείται ηλεκτρονικό μητρώο αιτημάτων αδειών-παρουσιών.
+
Στην υπηρεσία τηρείται ηλεκτρονικό μητρώο αιτημάτων πελατών
  
=='''Αποτύπωση μοντέλου επιχειρηματικής διαδικασίας (B.P.M.N.)'''==
+
=='''Αποτύπωση μοντέλου επιχειρηματικής διαδικασίας (B.P.M.N.)'''[[:Αρχείο:ΔΙΆΓΡΑΜΜΑ.pdf|Images/7/7b/ΔΙΆΓΡΑΜΜΑ.pdf]]==
  
 
=='''Παρακολούθηση στο learn.ellak.gr Wiki Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημόσιου Τομέα'''==
 
=='''Παρακολούθηση στο learn.ellak.gr Wiki Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημόσιου Τομέα'''==
  
* https://elearn.ellak.gr/badges/badge.php?hash=cd0eded9e13cd291a391c1567a95183293327228
+
* https://elearn.ellak.gr/badges/badge.php?hash=0c3c6098840ed5ef34fd05fb0af4536783a30f1f
* https://elearn.ellak.gr/badges/badge.php?hash=4e9f0b113715baec57ba9d4d98cbdd9d77596333
+
* https://elearn.ellak.gr/badges/badge.php?hash=8fd9c63a8515e873efe81c524e7db6937e32d237
* https://elearn.ellak.gr/badges/badge.php?hash=ed3f948f2622ba8fca070df93214cfb07b129565
+
* https://elearn.ellak.gr/badges/badge.php?hash=d59d9ec657cfcf1066573319687c8bdaecc56848
 
 
 
 
  
 
[[Κατηγορία:Δοκιμαστικές_υπηρεσίες]]
 
[[Κατηγορία:Δοκιμαστικές_υπηρεσίες]]

Τελευταία αναθεώρηση της 20:58, 16 Φεβρουαρίου 2024

ΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

(ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΚΟΠΟ)
ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Από ποιους παρέχεται Υπαλλήλους του Ο.Μ.Μ.Θ.
Σε ποιους παρέχεται ΘΕΑΤΕΣ Συνδρομητές, Μεμονωμένοι Πελάτες , Group
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος 4481/2017 άρθρο73
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση 1
Κόστος σε ευρώ Αντίτιμο εισιτηρίου
Αρμόδια αρχή Οργανισμός Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης

Περιγραφή Υπηρεσίας

Έλεγχος αίτησης για την χορήγηση εισιτήριου(ηλεκτρονικά ή δια ζώσης για την παρακολούθηση θεατρικής ή μουσικής παράστασης ή ημερίδας

Σχετική Νομοθεσία

Νόμος 4481/2017 άρθρο 73

https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/n-4481-2017/arthro-73-nomos-4481-2017-organismos-megaroy-moysikis

Τρόπος διεκπεραίωσης

Ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας ή αυτοπροσώπως την αίτηση με τα δικαιολογητικά που απαιτούνται ανάλογα για την χορήγηση εισιτηρίου θεατή και στην συνέχεια ελέγχονται τα δικαιολογητικά και εκδίδεται το εισιτήριο για την είσοδο στην Θεατρική ή Μουσική Παράσταση ή για την Ημερίδα που θα παρακολουθήσει.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Υπόδειγμα αίτησης

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Αίτηση Κατάθεση από τον Αιτούντα
2 Έλεγχος δικαιολογητικών Κατάθεση από τον Αιτούντα
3 Κατάθεση από τον Αιτούντα

Διαδικασίες

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1 Υποβολή αίτησης θεατή με συνημμένα τα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά ή αυτοπροσώπως Ν4481/2017 Υπάλληλος 1 ημέρα
2 Παραλαβή της αίτησης με τα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά ή αυτοπροσώπως Υπάλληλος των εκδοτηρίων 1 ημέρα
3 Έλεγχος δικαιολογητικών και έλεγχος διαθεσιμότητας Υπάλληλος των εκδοτηρίων 1 ημέρα
4 Έγκριση της αίτησης και κοινοποίηση στον ενδιαφερόμενο του αντίτιμου του Εισιτηρίου Υπάλληλος των εκδοτηρίων 1 ημέρα
5 Αποστολή της Πληρωμής του αντίτιμου με email ή αυτοπροσώπως Υπάλληλος των εκδοτηρίων 1 ημέρα
6 Έκδοση του εισιτηρίου Υπάλληλος των εκδοτηρίων 1 ημέρα
7 Αποστολή και παραλαβή από τον ενδιαφερόμενο με email ή αυτοπροσώπως εισιτηρίου και απόδειξης Υπάλληλος των εκδοτηρίων 1 ημέρα
8
9
10
11
12
13
14
15
16

Μητρώα που τηρούνται

Στην υπηρεσία τηρείται ηλεκτρονικό μητρώο αιτημάτων πελατών

Αποτύπωση μοντέλου επιχειρηματικής διαδικασίας (B.P.M.N.)Images/7/7b/ΔΙΆΓΡΑΜΜΑ.pdf

Παρακολούθηση στο learn.ellak.gr Wiki Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημόσιου Τομέα