Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
 
(9 ενδιάμεσες αναθεωρήσεις από τον ίδιο χρήστη δεν εμφανίζεται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
+
ΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
 
(ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΚΟΠΟ){{Πλαίσιο πληροφοριών μονάρχη2
 
(ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΚΟΠΟ){{Πλαίσιο πληροφοριών μονάρχη2
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Χορήγηση εισιτηρίου
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Χορήγηση εισιτηρίου
Γραμμή 16: Γραμμή 16:
 
}}
 
}}
 
=='''Περιγραφή Υπηρεσίας'''==
 
=='''Περιγραφή Υπηρεσίας'''==
Έλεγχος αίτησης για την χορήγηση εισιτήριου(ηλεκτρονικά ή διαζώσης για την παρακολούθηση θεατρικής ή μουσικής παράστασης ή ημερίδας  
+
Έλεγχος αίτησης για την χορήγηση εισιτήριου(ηλεκτρονικά ή δια ζώσης για την παρακολούθηση θεατρικής ή μουσικής παράστασης ή ημερίδας  
  
 
Σχετική Νομοθεσία
 
Σχετική Νομοθεσία
Γραμμή 41: Γραμμή 41:
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|Έλεγχος διακιολοητικών
+
|Έλεγχος δικαιολογητικών
 
|Κατάθεση από τον Αιτούντα
 
|Κατάθεση από τον Αιτούντα
 
|-
 
|-
Γραμμή 160: Γραμμή 160:
 
Στην υπηρεσία τηρείται ηλεκτρονικό μητρώο αιτημάτων πελατών  
 
Στην υπηρεσία τηρείται ηλεκτρονικό μητρώο αιτημάτων πελατών  
  
=='''Αποτύπωση μοντέλου επιχειρηματικής διαδικασίας (B.P.M.N.)'''==
+
=='''Αποτύπωση μοντέλου επιχειρηματικής διαδικασίας (B.P.M.N.)'''[[:Αρχείο:ΔΙΆΓΡΑΜΜΑ.pdf|Images/7/7b/ΔΙΆΓΡΑΜΜΑ.pdf]]==
  
 
=='''Παρακολούθηση στο learn.ellak.gr Wiki Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημόσιου Τομέα'''==
 
=='''Παρακολούθηση στο learn.ellak.gr Wiki Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημόσιου Τομέα'''==
  
 
* https://elearn.ellak.gr/badges/badge.php?hash=0c3c6098840ed5ef34fd05fb0af4536783a30f1f
 
* https://elearn.ellak.gr/badges/badge.php?hash=0c3c6098840ed5ef34fd05fb0af4536783a30f1f
* [https://elearn.ellak.gr/badges/badge.php?hash=4e9f0b113715baec57ba9d4d98cbdd9d77596333 https://elearn.ellak.gr/badges/badge.php?hash=8fd9c63a8515e873efe81c524e7db6937e32d237]
+
* https://elearn.ellak.gr/badges/badge.php?hash=8fd9c63a8515e873efe81c524e7db6937e32d237
* https://elearn.ellak.gr/badges/badge.php?hash=ed3f948f2622ba8fca070df93214cfb07b129565
+
* https://elearn.ellak.gr/badges/badge.php?hash=d59d9ec657cfcf1066573319687c8bdaecc56848
 
 
 
 
  
 
[[Κατηγορία:Δοκιμαστικές_υπηρεσίες]]
 
[[Κατηγορία:Δοκιμαστικές_υπηρεσίες]]

Τελευταία αναθεώρηση της 21:58, 16 Φεβρουαρίου 2024

ΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

(ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΚΟΠΟ)
ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Από ποιους παρέχεται Υπαλλήλους του Ο.Μ.Μ.Θ.
Σε ποιους παρέχεται ΘΕΑΤΕΣ Συνδρομητές, Μεμονωμένοι Πελάτες , Group
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος 4481/2017 άρθρο73
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση 1
Κόστος σε ευρώ Αντίτιμο εισιτηρίου
Αρμόδια αρχή Οργανισμός Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης

Περιγραφή Υπηρεσίας

Έλεγχος αίτησης για την χορήγηση εισιτήριου(ηλεκτρονικά ή δια ζώσης για την παρακολούθηση θεατρικής ή μουσικής παράστασης ή ημερίδας

Σχετική Νομοθεσία

Νόμος 4481/2017 άρθρο 73

https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/n-4481-2017/arthro-73-nomos-4481-2017-organismos-megaroy-moysikis

Τρόπος διεκπεραίωσης

Ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας ή αυτοπροσώπως την αίτηση με τα δικαιολογητικά που απαιτούνται ανάλογα για την χορήγηση εισιτηρίου θεατή και στην συνέχεια ελέγχονται τα δικαιολογητικά και εκδίδεται το εισιτήριο για την είσοδο στην Θεατρική ή Μουσική Παράσταση ή για την Ημερίδα που θα παρακολουθήσει.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Υπόδειγμα αίτησης

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Αίτηση Κατάθεση από τον Αιτούντα
2 Έλεγχος δικαιολογητικών Κατάθεση από τον Αιτούντα
3 Κατάθεση από τον Αιτούντα

Διαδικασίες

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1 Υποβολή αίτησης θεατή με συνημμένα τα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά ή αυτοπροσώπως Ν4481/2017 Υπάλληλος 1 ημέρα
2 Παραλαβή της αίτησης με τα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά ή αυτοπροσώπως Υπάλληλος των εκδοτηρίων 1 ημέρα
3 Έλεγχος δικαιολογητικών και έλεγχος διαθεσιμότητας Υπάλληλος των εκδοτηρίων 1 ημέρα
4 Έγκριση της αίτησης και κοινοποίηση στον ενδιαφερόμενο του αντίτιμου του Εισιτηρίου Υπάλληλος των εκδοτηρίων 1 ημέρα
5 Αποστολή της Πληρωμής του αντίτιμου με email ή αυτοπροσώπως Υπάλληλος των εκδοτηρίων 1 ημέρα
6 Έκδοση του εισιτηρίου Υπάλληλος των εκδοτηρίων 1 ημέρα
7 Αποστολή και παραλαβή από τον ενδιαφερόμενο με email ή αυτοπροσώπως εισιτηρίου και απόδειξης Υπάλληλος των εκδοτηρίων 1 ημέρα
8
9
10
11
12
13
14
15
16

Μητρώα που τηρούνται

Στην υπηρεσία τηρείται ηλεκτρονικό μητρώο αιτημάτων πελατών

Αποτύπωση μοντέλου επιχειρηματικής διαδικασίας (B.P.M.N.)Images/7/7b/ΔΙΆΓΡΑΜΜΑ.pdf

Παρακολούθηση στο learn.ellak.gr Wiki Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημόσιου Τομέα