Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Άνοιγμα - τραπεζικών λογαριασμών"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Σχετική Νομοθεσία)
(Διαδικασίες)
Γραμμή 106: Γραμμή 106:
 
|
 
|
 
|ΠΕΛΑΤΗΣ
 
|ΠΕΛΑΤΗΣ
|ΕΝΤΟΣ  
+
|ΕΝΤΟΣ 10 ΛΕΠΤΩΝ
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|8
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|9
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|11
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|12
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|13
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|14
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|15
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|16
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|17
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|18
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|19
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|20
 
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 193: Γραμμή 115:
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
 
== Άλλη υπηρεσία του φορέα μας ==
 
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
 
 
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
 
 
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
 
==Μητρώα που τηρούνται==
 
Συμπληρώνετε στον πίνακα τα μητρώα που τηρούνται για την παροχή της υπηρεσίας, για κάθε μητρώο καταχωρείτε τον τίτλο του, εάν είναι χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων που περιέχει και εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος.
 

Αναθεώρηση της 19:56, 17 Δεκεμβρίου 2024

ΑΝΟΙΓΜΑ – ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ

Άνοιγμα - τραπεζικών λογαριασμών

Περιγραφή Υπηρεσίας

Τράπεζα ονομάζεται μία επιχείρηση η οποία ασχολείται με χρηματικές και πιστωτικές συναλλαγές. Ανάλογα με το είδος της, μπορεί να δέχεται καταθέσεις, να χορηγεί δάνεια, να φυλάσσει και να διαχειρίζεται αξιόγραφα, να αναλαμβάνει την πληρωμή για λογαριασμό του πελάτη.

Τρόπος διεκπεραίωσης

Το άνοιγμα λογαριασμού γίνεται δια ζώσης στο Κατάστημα της Τράπεζας

Δικαιολογητικά

Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Ε1 Κατάθεση από αιτούντα
2 Εκκαθαριστικό εφορίας Κατάθεση από αιτούντα
3 ΔΕΚΟ κατάθεση από αιτούντα
4 Έντυπο κινητού τηλεφώνου κατάθεση από αιτούντα
5 Μισθοδοσία 3 τελευταίων μηνών κατάθεση από αιτουντα
6 Φορολογική ενημερώτητα κατάθεση από αιτουντα
7
8

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1 ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΜΕΣΑ
2 ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΜΕΣΑ
3 ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΚΑΙ ΑΡ.ΑΙΤΗΣΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΜΕΣΑ
4 ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΜΕΣΑ
5 ΑΝΟΙΓΜΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΜΕΣΑ
6 ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΝΤΟΣ 10 ΛΕΠΤΩΝ
7