Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Πληροφοριακό σύστημα ενοικίασης αυτοκινήτων"
(Νέα σελίδα με '{{Πλαίσιο πληροφοριών μονάρχη2 |Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας |χρώμα = background:#C1D8FF; |εικόν...') |
|||
(2 ενδιάμεσες αναθεωρήσεις από τον ίδιο χρήστη δεν εμφανίζεται) | |||
Γραμμή 6: | Γραμμή 6: | ||
|λεζάντα = λογότυπο | |λεζάντα = λογότυπο | ||
|τίτλος = | |τίτλος = | ||
− | |Από ποιους παρέχεται = | + | |Από ποιους παρέχεται =Εταιρείες Ενοικίασης Αυτοκινήτων |
− | |Σε ποιους παρέχεται = | + | |Σε ποιους παρέχεται =Πελάτες |
|Νομοθετικό πλαίσιο = | |Νομοθετικό πλαίσιο = | ||
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση = | |Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση = | ||
Γραμμή 15: | Γραμμή 15: | ||
}} | }} | ||
==Περιγραφή Υπηρεσίας== | ==Περιγραφή Υπηρεσίας== | ||
− | + | Οι διαδικασίες που θα υποστηρίζονται από το πληροφοριακό σύστημα της εταιρείας ενοικίασης αυτοκινήτων και οι πληροφορίες που θα παρέχονται σχετίζεται με την κράτηση και την παραλαβή των οχημάτων, τη διαχείριση των προγραμμάτων πιστότητας και την πραγματοποίηση πληρωμών (συμπεριλαμβανομένων των εγγυήσεων). Επιπλέον, το σύστημα πρόκειται να καλύψει τη διαχείριση του στόλου των οχημάτων, τη συντήρηση και την παρακολούθηση της κατάστασης των οχημάτων, ενώ ταυτόχρονα θα υποστηρίζει και τη συνεργασία με εξωτερικούς φορείς (π.χ. προμηθευτές ανταλλακτικών και ασφαλιστικές εταιρείες). | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
== Δικαιολογητικά == | == Δικαιολογητικά == | ||
− | + | Τα δικαιολογητικά που σχετίζονται με την ενοικίαση των αυτοκινήτων είναι τα παρακάτω: | |
{| class="wikitable" | {| class="wikitable" | ||
!Α/Α | !Α/Α | ||
Γραμμή 34: | Γραμμή 24: | ||
|- | |- | ||
|1 | |1 | ||
− | | | + | |Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας (ΑΔΤ) |
− | | | + | |Κατάθεση από τον Αιτούντα |
|- | |- | ||
|2 | |2 | ||
− | | | + | |Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) |
− | | | + | |Κατάθεση από τον Αιτούντα |
|- | |- | ||
|3 | |3 | ||
− | | | + | |Αριθμός Άδεας Οδήγησης |
− | | | + | |Κατάθεση από τον Αιτούντα |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
|} | |} | ||
==Διαδικασίες== | ==Διαδικασίες== | ||
− | + | Οι πελάτες θα μπορούν να υποβάλουν αιτήσεις για κράτηση οχημάτων μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας (ή δια ζώσης). Μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας κράτησης και της δυνατότητας online παρακολούθησης της διαθεσιμότητας οχημάτων, μειώνεται ο χρόνος της διαδικασίας και διευκολύνεται η επιλογή του κατάλληλου οχήματος (με ή χωρίς κάποιον οδηγό της εταιρείας). | |
{| class="wikitable" | {| class="wikitable" | ||
!Α/Α | !Α/Α | ||
Γραμμή 85: | Γραμμή 47: | ||
|- | |- | ||
|1 | |1 | ||
− | | | + | |Επιλογή οχήματος |
− | | | + | |Δ/Υ |
− | | | + | |Πελάτης |
− | | | + | |5 λεπτά |
|- | |- | ||
|2 | |2 | ||
− | | | + | |Έλεγχος διαθεσιμότητας οχήματος |
− | | | + | |Δ/Υ |
− | | | + | |Σύστημα |
− | | | + | |Άμεσα |
+ | |- | ||
+ | | colspan="5" |Σε περίπτωση που το όχημα είναι διαθέσιμο, η διαδικασία προχωράει στο βήμα #5. | ||
+ | Αλλιώς, συνεχίζει κανονικά στο βήμα #3. | ||
|- | |- | ||
|3 | |3 | ||
− | | | + | | Ενημέρωση πελάτη με εναλλακτικά οχήματα |
− | | | + | |Δ/Υ |
− | | | + | |Σύστημα |
− | | | + | |Άμεσα |
|- | |- | ||
|4 | |4 | ||
− | | | + | |Προβολή εναλλακτικών οχημάτων |
− | | | + | |Δ/Υ |
− | | | + | |Πελάτης |
− | | | + | |5 λεπτά |
|- | |- | ||
|5 | |5 | ||
− | | | + | |Προσωρινή κράτηση οχήματος |
− | | | + | |Δ/Υ |
− | | | + | |Σύστημα |
− | | | + | |Άμεσα |
|- | |- | ||
|6 | |6 | ||
− | | | + | |Καταχώρηση στοιχείων κράτησης |
− | | | + | |Δ/Υ |
− | | | + | |Πελάτης |
− | | | + | |5 λεπτά |
|- | |- | ||
|7 | |7 | ||
− | | | + | |Πληρωμή κράτησης |
− | | | + | |Δ/Υ |
− | | | + | |Πελάτης |
− | | | + | |5 λεπτά |
|- | |- | ||
|8 | |8 | ||
− | | | + | |Αποθήκευση κράτησης |
− | | | + | |Δ/Υ |
− | | | + | |Σύστημα |
− | | | + | |Άμεσα |
|- | |- | ||
− | | | + | | colspan="5" |Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν έχει επιλέξει την κράτηση με οδηγό, η διαδικασία προχωράει στο βήμα #12. |
− | | | + | |
− | + | Αλλιώς, συνεχίζει κανονικά στο βήμα #10. | |
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
|10 | |10 | ||
− | | | + | |Ενημέρωση οδηγού |
− | | | + | |Δ/Υ |
− | | | + | |Σύστημα |
− | | | + | |Άμεσα |
|- | |- | ||
|11 | |11 | ||
− | | | + | |Παραλαβή ενημέρωσης από οδηγό |
− | | | + | |Δ/Υ |
− | | | + | |Οδηγός |
− | | | + | |Άμεσα |
|- | |- | ||
|12 | |12 | ||
− | | | + | |Ενημέρωση πελάτη |
− | | | + | |Δ/Υ |
− | | | + | |Σύστημα |
− | | | + | |Άμεσα |
|- | |- | ||
|13 | |13 | ||
− | | | + | |Παραλαβή ενημέρωσης από πελάτη |
− | | | + | |Δ/Υ |
− | | | + | |Πελάτης |
− | | | + | |Άμεσα |
+ | |- | ||
+ | |} | ||
+ | Το σύστημα θα παρακολουθεί την κατάσταση των οχημάτων, καθώς θα καταγράφει τα χιλιόμετρα, τις ημερομηνίες συντήρησης και τυχόν ζημιές. Με αυτόν τον τρόπο, οι υπάλληλοι της εταιρείας μπορούν να προγραμματίζουν συντηρήσεις από συνεργαζόμενους μηχανικούς. | ||
+ | {| class="wikitable" | ||
+ | !Α/Α | ||
+ | !Βήμα Διαδικασίας | ||
+ | !Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική | ||
+ | !Εμπλεκόμενος Αρμόδιος | ||
+ | !Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος | ||
+ | |- | ||
+ | |1 | ||
+ | |Επιλογή οχήματος | ||
+ | |Δ/Υ | ||
+ | |Εργαζόμενος | ||
+ | |1 λεπτό | ||
+ | |- | ||
+ | |2 | ||
+ | |Έλεγχος κατάστασης οχήματος | ||
+ | |Δ/Υ | ||
+ | |Σύστημα | ||
+ | |Άμεσα | ||
+ | |- | ||
+ | |3 | ||
+ | | Πρόταση εργασιών συντήρησης | ||
+ | |Δ/Υ | ||
+ | |Σύστημα | ||
+ | |Άμεσα | ||
|- | |- | ||
− | | | + | |4 |
− | | | + | |Επιβεβαίωση συντήρησης |
− | | | + | |Δ/Υ |
− | | | + | |Εργαζόμενος |
− | | | + | |5 λεπτά |
|- | |- | ||
− | | | + | |5 |
− | | | + | |Καταχώρηση συντήρησης |
− | | | + | |Δ/Υ |
− | | | + | |Σύστημα |
− | | | + | |Άμεσα |
|- | |- | ||
− | | | + | |6 |
− | | | + | |Ενημέρωση μηχανικού |
− | | | + | |Δ/Υ |
− | | | + | |Σύστημα |
− | | | + | |Άμεσα |
|- | |- | ||
− | | | + | |7 |
− | | | + | |Παραλαβή ενημέρωσης |
− | | | + | |Δ/Υ |
− | | | + | |Μηχανικός |
− | | | + | |Άμεσα |
|- | |- | ||
− | | | + | |8 |
− | | | + | |Πραγματοποίηση συντήρησης |
− | | | + | |Δ/Υ |
− | | | + | |Μηχανικός |
− | | | + | |Δεν είναι προκαθορισμένος |
|- | |- | ||
− | | | + | | colspan="5" |Για τη μετάβαση στο βήμα #9, υφίσταται αναμονή της ολοκλήρωσης των εργασιών. |
− | |||
− | |||
− | |||
− | | | ||
|- | |- | ||
− | | | + | |9 |
− | | | + | |Καταχώρηση αποτελεσμάτων στο σύστημα |
− | | | + | |Δ/Υ |
− | | | + | |Μηχανικός |
− | | | + | |Άμεσα |
|- | |- | ||
+ | |10 | ||
+ | |Αποθήκευση κατάστασης οχήματος | ||
+ | |Δ/Υ | ||
+ | |Σύστημα | ||
+ | |Άμεσα | ||
|} | |} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
<!--*Προσοχή αντιγράψτε μέχρι την πάνω γραμμή--> | <!--*Προσοχή αντιγράψτε μέχρι την πάνω γραμμή--> | ||
[[Κατηγορία:Πίνακες πρότυπα]] | [[Κατηγορία:Πίνακες πρότυπα]] |
Τελευταία αναθεώρηση της 23:44, 9 Ιανουαρίου 2025
Πληροφοριακό σύστημα ενοικίασης αυτοκινήτων | |
---|---|
Από ποιους παρέχεται | Εταιρείες Ενοικίασης Αυτοκινήτων |
Σε ποιους παρέχεται | Πελάτες |
Περιγραφή Υπηρεσίας
Οι διαδικασίες που θα υποστηρίζονται από το πληροφοριακό σύστημα της εταιρείας ενοικίασης αυτοκινήτων και οι πληροφορίες που θα παρέχονται σχετίζεται με την κράτηση και την παραλαβή των οχημάτων, τη διαχείριση των προγραμμάτων πιστότητας και την πραγματοποίηση πληρωμών (συμπεριλαμβανομένων των εγγυήσεων). Επιπλέον, το σύστημα πρόκειται να καλύψει τη διαχείριση του στόλου των οχημάτων, τη συντήρηση και την παρακολούθηση της κατάστασης των οχημάτων, ενώ ταυτόχρονα θα υποστηρίζει και τη συνεργασία με εξωτερικούς φορείς (π.χ. προμηθευτές ανταλλακτικών και ασφαλιστικές εταιρείες).
Δικαιολογητικά
Τα δικαιολογητικά που σχετίζονται με την ενοικίαση των αυτοκινήτων είναι τα παρακάτω:
Α/Α | Απαραίτητα Δικαιολογητικά | Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση |
---|---|---|
1 | Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας (ΑΔΤ) | Κατάθεση από τον Αιτούντα |
2 | Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) | Κατάθεση από τον Αιτούντα |
3 | Αριθμός Άδεας Οδήγησης | Κατάθεση από τον Αιτούντα |
Διαδικασίες
Οι πελάτες θα μπορούν να υποβάλουν αιτήσεις για κράτηση οχημάτων μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας (ή δια ζώσης). Μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας κράτησης και της δυνατότητας online παρακολούθησης της διαθεσιμότητας οχημάτων, μειώνεται ο χρόνος της διαδικασίας και διευκολύνεται η επιλογή του κατάλληλου οχήματος (με ή χωρίς κάποιον οδηγό της εταιρείας).
Α/Α | Βήμα Διαδικασίας | Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική | Εμπλεκόμενος Αρμόδιος | Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος |
---|---|---|---|---|
1 | Επιλογή οχήματος | Δ/Υ | Πελάτης | 5 λεπτά |
2 | Έλεγχος διαθεσιμότητας οχήματος | Δ/Υ | Σύστημα | Άμεσα |
Σε περίπτωση που το όχημα είναι διαθέσιμο, η διαδικασία προχωράει στο βήμα #5.
Αλλιώς, συνεχίζει κανονικά στο βήμα #3. | ||||
3 | Ενημέρωση πελάτη με εναλλακτικά οχήματα | Δ/Υ | Σύστημα | Άμεσα |
4 | Προβολή εναλλακτικών οχημάτων | Δ/Υ | Πελάτης | 5 λεπτά |
5 | Προσωρινή κράτηση οχήματος | Δ/Υ | Σύστημα | Άμεσα |
6 | Καταχώρηση στοιχείων κράτησης | Δ/Υ | Πελάτης | 5 λεπτά |
7 | Πληρωμή κράτησης | Δ/Υ | Πελάτης | 5 λεπτά |
8 | Αποθήκευση κράτησης | Δ/Υ | Σύστημα | Άμεσα |
Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν έχει επιλέξει την κράτηση με οδηγό, η διαδικασία προχωράει στο βήμα #12.
Αλλιώς, συνεχίζει κανονικά στο βήμα #10. | ||||
10 | Ενημέρωση οδηγού | Δ/Υ | Σύστημα | Άμεσα |
11 | Παραλαβή ενημέρωσης από οδηγό | Δ/Υ | Οδηγός | Άμεσα |
12 | Ενημέρωση πελάτη | Δ/Υ | Σύστημα | Άμεσα |
13 | Παραλαβή ενημέρωσης από πελάτη | Δ/Υ | Πελάτης | Άμεσα |
Το σύστημα θα παρακολουθεί την κατάσταση των οχημάτων, καθώς θα καταγράφει τα χιλιόμετρα, τις ημερομηνίες συντήρησης και τυχόν ζημιές. Με αυτόν τον τρόπο, οι υπάλληλοι της εταιρείας μπορούν να προγραμματίζουν συντηρήσεις από συνεργαζόμενους μηχανικούς.
Α/Α | Βήμα Διαδικασίας | Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική | Εμπλεκόμενος Αρμόδιος | Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος |
---|---|---|---|---|
1 | Επιλογή οχήματος | Δ/Υ | Εργαζόμενος | 1 λεπτό |
2 | Έλεγχος κατάστασης οχήματος | Δ/Υ | Σύστημα | Άμεσα |
3 | Πρόταση εργασιών συντήρησης | Δ/Υ | Σύστημα | Άμεσα |
4 | Επιβεβαίωση συντήρησης | Δ/Υ | Εργαζόμενος | 5 λεπτά |
5 | Καταχώρηση συντήρησης | Δ/Υ | Σύστημα | Άμεσα |
6 | Ενημέρωση μηχανικού | Δ/Υ | Σύστημα | Άμεσα |
7 | Παραλαβή ενημέρωσης | Δ/Υ | Μηχανικός | Άμεσα |
8 | Πραγματοποίηση συντήρησης | Δ/Υ | Μηχανικός | Δεν είναι προκαθορισμένος |
Για τη μετάβαση στο βήμα #9, υφίσταται αναμονή της ολοκλήρωσης των εργασιών. | ||||
9 | Καταχώρηση αποτελεσμάτων στο σύστημα | Δ/Υ | Μηχανικός | Άμεσα |
10 | Αποθήκευση κατάστασης οχήματος | Δ/Υ | Σύστημα | Άμεσα |