Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Προέγκριση καταλληλότητας οικοπέδου Ιδιωτικής Κλινικής"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
 
(19 ενδιάμεσες εκδόσεις από 2 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
{{table2
+
{{Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας
|1. Από ποιους παρέχεται=
+
|Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας
|2. Σε ποιους παρέχεται=
+
|χρώμα = background:#C1D8FF;
|3. Κόστος=
+
|εικόνα = 
|4. Χρόνος=
+
|μέγεθος_εικόνας =
|5. Σχετική Νομοθεσία=
+
|λεζάντα        = λογότυπο
|6. Σημειώσεις=
+
|τίτλος          =
 +
|Από ποιους παρέχεται =[[περιφέρεια|κατά τόπους περιφέρειες]], Δ/νση Δημόσιας Υγείας 
 +
|Σε ποιους παρέχεται = [[Επιχειρήσεις]]
 +
|Νομοθετικό πλαίσιο =  Π.Δ. 247/91 ΦΕΚ 93 Τ.Α. /21-06-1991 (άρθρα 8)  & Π.Δ.517/91 ΦΕΚ 202 Τ.Α. /24-12-1991 άρθρα 9,10,11,12)
 +
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση = 20
 +
|Κόστος σε ευρώ = 0       
 +
|Σημειώσεις =  
 +
|Διαδικασία =
 
}}
 
}}
 
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
  
Γραμμή 18: Γραμμή 24:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|
+
|ΑΙΤΗΣΗ Προέγκριση καταλληλότητας οικοπέδου για ανέγερση ιδιωτικής κλινικής
|
+
|Από τον αιτούντα
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|
+
|Τοπογραφικό διάγραμμα (υποβάλλεται εις τριπλούν).Σε κλίμακα 1:500 ή 1: 200 για τα οικόπεδα εκτός σχεδίου πόλεως και σε κλίμακα 1:100 ή 1: 200 για τα οικόπεδα εντός σχεδίου. 
|
+
|Από τον αιτούντα
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|
+
|Απόσπασμα ρυμοτομικού ή απόσπασμα χάρτου εις τριπλούν
|
+
|Από τον αιτούντα
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|
+
|Τεχνική έκθεση εις τριπλούν
|
+
|Από τον αιτούντα
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
|
+
|Βεβαιώσεις εξασφάλισης της υποδομής (ΔΕΗ, Υδροδότησης, αποκομιδής απορριμμάτων , ύδρευσης)
|
+
|Από τον αιτούντα
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
|
+
|Βεβαιώσεις περιορισμών δόμησης εφ΄όσον απαιτούνται από τη θέση του οικοπέδου (αρχαιολογική Υπηρεσία,
|
+
Πολιτικής Αεροπορίας, καθορισμός γραμμής αιγιαλού, έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης)
 +
|Από τον αιτούντα
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
|
+
|Τίτλοι Νομιμότητας των υπαρχόντων κτισμάτων
|
+
|Από τον αιτούντα
 
|-
 
|-
 
|8
 
|8
|
+
|Υπεύθυνες δηλώσεις για την ακρίβεια των υποβαλλομένων στοιχείων
|
+
|Από τον αιτούντα
|-
 
|9
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|}  
 
|}  
 
*[[Στατιστικά διαδικασίας]]
 
*[[Στοιχεία διαδικασίας]]
 
*[[Τρόποι διεκπεραίωσης]]
 
*[[Βήματα Διαδικασίας]]
 
  
 
==Διαδικασίες==
 
==Διαδικασίες==
Γραμμή 75: Γραμμή 69:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|  
+
|Έλεγχος πληρότητας φακέλλου-πρωτοκόλληση [έκδοση βεβαίωσης κατάθεσης αιτήματος]
|
+
|Π.Δ.517/91 ΦΕΚ 202 Τ.Α. /24-12-1991 άρθρα 9,10,11,12)
|
+
 
|
+
Π.Δ. 247/91 ΦΕΚ 93 Τ.Α. /21-06-1991 (άρθρα 8,9
|
+
|Υπάλληλος
 +
|Γραφείο
 
|
 
|
 +
|1 ημέρα
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
 +
|Αναλυτικός έλεγχος υποβληθέντων δικαιολογητικών- σχεδίων κ.λ.π. στοιχείων σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία (Διαβίβαση δικ/κών προς την επιτροπή ελέγχου ιδιωτικών κλινικών)
 
|
 
|
 +
|Υπάλληλος
 +
|Γραφείο
 
|
 
|
|
+
|1 ημέρα
|
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|  
+
|Έγγραφο για σύγκλιση επιτροπής του άρθρου 4 του  Π.Δ. 247/1991
|
 
|
 
|
 
 
|
 
|
 +
|Γραμματέας Επιτροπής του άρθρου 4 του Π,ΔΔ. 247/1991 και η επιτροπή
 +
|Γραφείο και επιτόπιος έλεγχος
 
|
 
|
 +
|1 βδομάδα
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|  
+
|Σύνταξη εγγράφου έκθεσης επιτροπής και υπογραφές εισήγηση προς την υπηρεσία
|
 
|
 
|
 
 
|
 
|
 +
|Γραμματέας Επιτροπής και τα  μέλη της επιτροπής
 +
|Γραφείο
 
|
 
|
 +
|1 βδομάδα
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
 +
|Υπογραφές και διεκπεραίωση εγγράφου [απόφαση περιφερειάρχη ]-Ανάρτηση στη Διαύγεια
 
|
 
|
 +
|Υπάλληλος,Δ/ντής,Γενικός Δ/ντής , Περιφερειάρχης
 +
|Γραφείο Υπαλλήλου  και γραφείο Περιφερειάρχη
 
|
 
|
|
+
|1 βδομάδα
|
 
|
 
|
 
|-
 
|6
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|7
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|8
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|9
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|11
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|12
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|13
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|14
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|15
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|16
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|17
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|18
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|19
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|20
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|21
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|22
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|23
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|24
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|25
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|26
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
===Τρόπος διεκπεραίωσης/ Ηλεκτρονικός===
 
 
 
===Ηλεκτρονική εφαρμογή φορέα/ άλλο===
 
 
  
 
===Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς/ Άλλη υπηρεσία του φορέα μας===
 
===Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς/ Άλλη υπηρεσία του φορέα μας===
Γραμμή 298: Γραμμή 121:
 
== Σχετική Νομοθεσία ==
 
== Σχετική Νομοθεσία ==
  
 
+
[[Κατηγορία:Δημόσιας Υγείας (Διεύθυνση)]]
*Προσοχή ΜΗΝ αντιγράφετε κάτω από εδώ
+
[[Κατηγορία:Υπηρεσίες ιδιωτικών κλινικών]]
[[Κατηγορία:Υπηρεσίες επαγγελμάτων γης]]
+
[[Κατηγορία:Απαιτείται κατηγοριοποίηση τμήματος (περιφέρεια)]]

Τελευταία αναθεώρηση της 11:30, 10 Απριλίου 2017

Προέγκριση καταλληλότητας οικοπέδου Ιδιωτικής Κλινικής
Από ποιους παρέχεται κατά τόπους περιφέρειες, Δ/νση Δημόσιας Υγείας
Σε ποιους παρέχεται Επιχειρήσεις
Νομοθετικό πλαίσιο Π.Δ. 247/91 ΦΕΚ 93 Τ.Α. /21-06-1991 (άρθρα 8) & Π.Δ.517/91 ΦΕΚ 202 Τ.Α. /24-12-1991 άρθρα 9,10,11,12)
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση 20
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 ΑΙΤΗΣΗ Προέγκριση καταλληλότητας οικοπέδου για ανέγερση ιδιωτικής κλινικής Από τον αιτούντα
2 Τοπογραφικό διάγραμμα (υποβάλλεται εις τριπλούν).Σε κλίμακα 1:500 ή 1: 200 για τα οικόπεδα εκτός σχεδίου πόλεως και σε κλίμακα 1:100 ή 1: 200 για τα οικόπεδα εντός σχεδίου. Από τον αιτούντα
3 Απόσπασμα ρυμοτομικού ή απόσπασμα χάρτου εις τριπλούν Από τον αιτούντα
4 Τεχνική έκθεση εις τριπλούν Από τον αιτούντα
5 Βεβαιώσεις εξασφάλισης της υποδομής (ΔΕΗ, Υδροδότησης, αποκομιδής απορριμμάτων , ύδρευσης) Από τον αιτούντα
6 Βεβαιώσεις περιορισμών δόμησης εφ΄όσον απαιτούνται από τη θέση του οικοπέδου (αρχαιολογική Υπηρεσία,

Πολιτικής Αεροπορίας, καθορισμός γραμμής αιγιαλού, έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης)

Από τον αιτούντα
7 Τίτλοι Νομιμότητας των υπαρχόντων κτισμάτων Από τον αιτούντα
8 Υπεύθυνες δηλώσεις για την ακρίβεια των υποβαλλομένων στοιχείων Από τον αιτούντα

Διαδικασίες

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Σημείο ελέγχου Τρόπος διεκπ/σης/ Χειρωνακτικός ή ηλεκτρονικός Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Έλεγχος πληρότητας φακέλλου-πρωτοκόλληση [έκδοση βεβαίωσης κατάθεσης αιτήματος] Π.Δ.517/91 ΦΕΚ 202 Τ.Α. /24-12-1991 άρθρα 9,10,11,12)

Π.Δ. 247/91 ΦΕΚ 93 Τ.Α. /21-06-1991 (άρθρα 8,9

Υπάλληλος Γραφείο 1 ημέρα
2 Αναλυτικός έλεγχος υποβληθέντων δικαιολογητικών- σχεδίων κ.λ.π. στοιχείων σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία (Διαβίβαση δικ/κών προς την επιτροπή ελέγχου ιδιωτικών κλινικών) Υπάλληλος Γραφείο 1 ημέρα
3 Έγγραφο για σύγκλιση επιτροπής του άρθρου 4 του Π.Δ. 247/1991 Γραμματέας Επιτροπής του άρθρου 4 του Π,ΔΔ. 247/1991 και η επιτροπή Γραφείο και επιτόπιος έλεγχος 1 βδομάδα
4 Σύνταξη εγγράφου έκθεσης επιτροπής και υπογραφές εισήγηση προς την υπηρεσία Γραμματέας Επιτροπής και τα μέλη της επιτροπής Γραφείο 1 βδομάδα
5 Υπογραφές και διεκπεραίωση εγγράφου [απόφαση περιφερειάρχη ]-Ανάρτηση στη Διαύγεια Υπάλληλος,Δ/ντής,Γενικός Δ/ντής , Περιφερειάρχης Γραφείο Υπαλλήλου και γραφείο Περιφερειάρχη 1 βδομάδα

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς/ Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Σχετικά Έγγραφα

Σχετική Νομοθεσία