Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Ταμειακή Βεβαίωση Εσόδων Υπέρ Δημοσίου & Τρίτων"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Περιγραφή Υπηρεσίας)
 
(4 ενδιάμεσες αναθεωρήσεις από τον ίδιο χρήστη δεν εμφανίζεται)
Γραμμή 7: Γραμμή 7:
 
|τίτλος          =  
 
|τίτλος          =  
 
|Από ποιους παρέχεται =   
 
|Από ποιους παρέχεται =   
|Σε ποιους παρέχεται =  [[Πολίτες]]
+
|Σε ποιους παρέχεται =  Υπηρεσίες του Δημοσίου & Τρίτους
|Νομοθετικό πλαίσιο =    Νόμος
+
|Νομοθετικό πλαίσιο =    Ν.Δ. 356/1974, Π.Δ. 16/89
 
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =   
 
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =   
 
|Κόστος σε ευρώ =  0         
 
|Κόστος σε ευρώ =  0         
Γραμμή 15: Γραμμή 15:
 
}}
 
}}
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
Ταμειακή βεβαίωση εσόδων άλλων υπηρεσιών ή τμημάτων της Δ.Ο.Υ. αφού πρώτα ελεγχθούν οι τίτλοι είσπραξης και οι τριπλότυπες περιληπτικές καταστάσεις βεβαίωσης ως προς την ορθότητα τους.  
+
Ταμειακή βεβαίωση Εσόδων υπέρ Δημοσίου και Τρίτων  αφού πρώτα ελεγχθούν οι τίτλοι είσπραξης και οι τριπλότυπες περιληπτικές καταστάσεις βεβαίωσης ως προς την ορθότητα τους.  
  
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
Γραμμή 21: Γραμμή 21:
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό
+
Η αρμόδια κατά περίπτωση Υπηρεσία η οποία προσδιορίζει σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις τον οφειλέτη, το είδος της οφειλής, το ποσό και την αιτία της οφειλής, συντάσσει και αποστέλλει τον Χρηματικό Κατάλογο και την Τριπλότυπη Περιληπτική Κατάσταση Βεβαίωσης στην αρμόδια κατά περίπτωση Δ.Ο.Υ. Τα στοιχεία που περιέχονται στους τίτλους είσπραξης και στις περιληπτικές καταστάσεις βεβαίωσης καθορίζονται στο Π.Δ. 16/89 και αν δεν περιέχουν τα στοιχεία που προβλέπονται από το νόμο επιστρέφονται στην αρχή που τους απέστειλε για συμπλήρωση ή διόρθωση. Εάν τα ανωτέρω έγγραφα είναι ορθά συμπληρωμένα τότε καταχωρούνται στο σύστημα TAXIS από τον υπάλληλο του Τμήματος Εσόδων της Δ.Ο.Υ. και επικυρώνονται λαμβάνοντας Αριθμό Τριπλοτύπου Βεβαίωσης (Α.Τ.Β.). Στη συνέχεια  ένα αντίτυπο της περιληπτικής κατάστασης βεβαίωσης συμπληρώνεται και επιστρέφεται στην Αρχή που την εξέδωσε.
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===
+
== Δικαιολογητικά ==
*Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου http://is.gd/2CZ1ht
 
  
== Δικαιολογητικά ==
 
Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
 
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
 
!Α/Α
 
!Α/Α
Γραμμή 53: Γραμμή 50:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|Παραλαβή Χρηματικού Καταλόγου & Τριπλότυπης Περιληπτικής Κατάστασης Βεβαίωσης
+
|Παραλαβή Χρηματικού Καταλόγου & Τριπλότυπης Περιληπτικής Κατάστασης Βεβαίωσης που έχουν αποσταλεί από την αρμόδια κατά περίπτωση Υπηρεσία
 
|
 
|
 
|Υπάλληλος Γραμματείας
 
|Υπάλληλος Γραμματείας
Γραμμή 77: Γραμμή 74:
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
|Παραλαβή από τον αρμόδιο υπάλληλο
+
|Έλεγχος του Χρηματικού Καταλόγου και της Περιληπτικής Κατάστασης Βεβαίωσης. Αν τα δικαιολογητικά είναι πλήρη πηγαίνουμε στο Βήμα 6, αν δεν είναι πλήρη πηγαίνουμε στο Βήμα 8
 
|
 
|
 
|Υπάλληλος Τμήματος Εσόδων
 
|Υπάλληλος Τμήματος Εσόδων
Γραμμή 83: Γραμμή 80:
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
|Έλεγχος του Χρηματικού Καταλόγου και της Περιληπτικής Κατάστασης Βεβαίωσης
+
|Καταχώρηση του Χρηματικού Καταλόγου και της Περιληπτικής Κατάστασης Βεβαίωσης στο σύστημα TAXIS, επικύρωση αυτών και λήψη Αριθμού Τριπλοτύπου Βεβαίωσης (Α.Τ.Β.). 
 
|
 
|
 
|Υπάλληλος Τμήματος Εσόδων
 
|Υπάλληλος Τμήματος Εσόδων
Γραμμή 89: Γραμμή 86:
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
|Διενέργεια Ταμειακής Βεβαίωσης
+
|Αποστολή αντιγράφου της περιληπτικής κατάστασης βεβαίωσης  στην Αρμόδια Υπηρεσία
 
|
 
|
|Υπάλληλος Τμήματος Εσόδων
+
|Υπάλληλος Γραμματείας
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|8
 
|8
|Αποστολή αντιγράφου της περιληπτικής κατάστασης βεβαίωσης στο Ελεγκτικό Συνέδριο και στην Αρμόδια Υπηρεσία
+
|Επιστροφή εγγράφων στην αρμόδια Υπηρεσία για διόρθωση ή συμπλήρωση
 
|
 
|
 
|Υπάλληλος Γραμματείας
 
|Υπάλληλος Γραμματείας
Γραμμή 101: Γραμμή 98:
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
 
== Άλλη υπηρεσία του φορέα μας ==
 
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
 
  
 
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
 
==Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς==
  
Αρμόδια κατά περίπτωση Υπηρεσία που βεβαιώνει έσο
+
Αρμόδια κατά περίπτωση Υπηρεσία που βεβαιώνει έσοδα.
  
 
<!--*Προσοχή αντιγράψτε μέχρι την πάνω γραμμή-->
 
<!--*Προσοχή αντιγράψτε μέχρι την πάνω γραμμή-->
 
[[Κατηγορία:Βεβαιώσεις (ΔΟΥ)]]
 
[[Κατηγορία:Βεβαιώσεις (ΔΟΥ)]]

Τελευταία αναθεώρηση της 19:41, 9 Φεβρουαρίου 2017

Ταμειακή Βεβαίωση Εσόδων Υπέρ Δημοσίου & Τρίτων
Σε ποιους παρέχεται Υπηρεσίες του Δημοσίου & Τρίτους
Νομοθετικό πλαίσιο Ν.Δ. 356/1974, Π.Δ. 16/89
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Ταμειακή βεβαίωση Εσόδων υπέρ Δημοσίου και Τρίτων αφού πρώτα ελεγχθούν οι τίτλοι είσπραξης και οι τριπλότυπες περιληπτικές καταστάσεις βεβαίωσης ως προς την ορθότητα τους.

Σχετική Νομοθεσία

Ν.Δ. 356/1974 (Κ.Ε.Δ.Ε.), Π.Δ. 16/89

Τρόπος διεκπεραίωσης

Η αρμόδια κατά περίπτωση Υπηρεσία η οποία προσδιορίζει σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις τον οφειλέτη, το είδος της οφειλής, το ποσό και την αιτία της οφειλής, συντάσσει και αποστέλλει τον Χρηματικό Κατάλογο και την Τριπλότυπη Περιληπτική Κατάσταση Βεβαίωσης στην αρμόδια κατά περίπτωση Δ.Ο.Υ. Τα στοιχεία που περιέχονται στους τίτλους είσπραξης και στις περιληπτικές καταστάσεις βεβαίωσης καθορίζονται στο Π.Δ. 16/89 και αν δεν περιέχουν τα στοιχεία που προβλέπονται από το νόμο επιστρέφονται στην αρχή που τους απέστειλε για συμπλήρωση ή διόρθωση. Εάν τα ανωτέρω έγγραφα είναι ορθά συμπληρωμένα τότε καταχωρούνται στο σύστημα TAXIS από τον υπάλληλο του Τμήματος Εσόδων της Δ.Ο.Υ. και επικυρώνονται λαμβάνοντας Αριθμό Τριπλοτύπου Βεβαίωσης (Α.Τ.Β.). Στη συνέχεια ένα αντίτυπο της περιληπτικής κατάστασης βεβαίωσης συμπληρώνεται και επιστρέφεται στην Αρχή που την εξέδωσε.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Τριπλότυπη Περιληπτική Κατάσταση Βεβαίωσης Αποστολή από την αρμόδια υπηρεσία
2 Χρηματικός Κατάλογος Αποστολή από την αρμόδια υπηρεσία

Διαδικασίες

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Παραλαβή Χρηματικού Καταλόγου & Τριπλότυπης Περιληπτικής Κατάστασης Βεβαίωσης που έχουν αποσταλεί από την αρμόδια κατά περίπτωση Υπηρεσία Υπάλληλος Γραμματείας
2 Χαρακτηρισμός Χρηματικού Καταλόγου και Χρέωση στο Τμήμα Εσόδων Προϊστάμενος Δ.Ο.Υ.
3 Πρωτοκόλληση του Χρηματικού Καταλόγου Υπάλληλος Γραμματείας
4 Παραλαβή Χρηματικού Καταλόγου από τον Προϊστάμενο του Τμήματος Εσόδων και χρέωση του στον αρμόδιο υπάλληλο Προϊστάμενος Τμήματος Εσόδων
5 Έλεγχος του Χρηματικού Καταλόγου και της Περιληπτικής Κατάστασης Βεβαίωσης. Αν τα δικαιολογητικά είναι πλήρη πηγαίνουμε στο Βήμα 6, αν δεν είναι πλήρη πηγαίνουμε στο Βήμα 8 Υπάλληλος Τμήματος Εσόδων
6 Καταχώρηση του Χρηματικού Καταλόγου και της Περιληπτικής Κατάστασης Βεβαίωσης στο σύστημα TAXIS, επικύρωση αυτών και λήψη Αριθμού Τριπλοτύπου Βεβαίωσης (Α.Τ.Β.). Υπάλληλος Τμήματος Εσόδων
7 Αποστολή αντιγράφου της περιληπτικής κατάστασης βεβαίωσης στην Αρμόδια Υπηρεσία Υπάλληλος Γραμματείας
8 Επιστροφή εγγράφων στην αρμόδια Υπηρεσία για διόρθωση ή συμπλήρωση Υπάλληλος Γραμματείας

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Αρμόδια κατά περίπτωση Υπηρεσία που βεβαιώνει έσοδα.