Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Διοργάνωση Πολιτιστικών Εκδηλώσεων"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
 
(2 ενδιάμεσες αναθεωρήσεις από τον ίδιο χρήστη δεν εμφανίζεται)
Γραμμή 42: Γραμμή 42:
 
|Στοιχεία γιά σύναψη σύμβασης
 
|Στοιχεία γιά σύναψη σύμβασης
 
|από τον Αιτούντα
 
|από τον Αιτούντα
|-
 
|4
 
|
 
|
 
|-
 
|5
 
|
 
|
 
|-
 
|6
 
|
 
|
 
|-
 
|7
 
|
 
|
 
|-
 
|8
 
|
 
|
 
|-
 
|9
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
Γραμμή 120: Γραμμή 92:
 
|Υλοποίηση εκδήλωσης:  
 
|Υλοποίηση εκδήλωσης:  
  
α. Άδειες χώρων γιά την πραγματοποίηση της εκδήλωσης
+
α. Άδειες χώρων για την πραγματοποίηση της εκδήλωσης
  
 
β. Ανάγκες τεχνικού εξοπλισμού εκδήλωσης (εξέδρες, ήχος, φωτισμός, ...)
 
β. Ανάγκες τεχνικού εξοπλισμού εκδήλωσης (εξέδρες, ήχος, φωτισμός, ...)
  
γ. Συλλογή πληροφοριών γιά την έκδοση του προγράμματος, δελτίου τύπου γιά το Τμήμα Επικοινωνίας
+
γ. Συλλογή πληροφοριών για την έκδοση του προγράμματος, δελτίου τύπου γιά το Τμήμα Επικοινωνίας
  
 
δ. Συνεννόηση με τις υπόλοιπες υπηρεσίες όσον αφορά τις μεταφορές στους χώρους της εκδήλωσης των απαραίτητων υλικών.
 
δ. Συνεννόηση με τις υπόλοιπες υπηρεσίες όσον αφορά τις μεταφορές στους χώρους της εκδήλωσης των απαραίτητων υλικών.
Γραμμή 132: Γραμμή 104:
 
|
 
|
 
|Διεύθυνση Πολιτισμού και τα αντίστοιχα τμήματα και άλλες δημόσιες υπηρεσίες που αφορούν την εκδήλωση (π.χ. Αστυνομία, ΕΚΑΒ, Τροχαία, Πυροσβεστική, Υπουργείο Πολιτισμού, Εφορίαες αρχαιοτήτων, Καθαριότητα του Δήμου κλπ)
 
|Διεύθυνση Πολιτισμού και τα αντίστοιχα τμήματα και άλλες δημόσιες υπηρεσίες που αφορούν την εκδήλωση (π.χ. Αστυνομία, ΕΚΑΒ, Τροχαία, Πυροσβεστική, Υπουργείο Πολιτισμού, Εφορίαες αρχαιοτήτων, Καθαριότητα του Δήμου κλπ)
|
 
|-
 
|8
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|9
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|11
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|12
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|13
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|14
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|15
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|16
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|17
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|18
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|19
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|20
 
|
 
|
 
|
 
 
|
 
|
 
|-
 
|-
Γραμμή 227: Γραμμή 121:
 
[[Κατηγορία:Τμήμα Σχεδιασμού Ανάπτυξης και Πολιτιστικών Εκδηλώσεων]]
 
[[Κατηγορία:Τμήμα Σχεδιασμού Ανάπτυξης και Πολιτιστικών Εκδηλώσεων]]
 
[[Κατηγορία:Εκδηλώσεις (Δήμοι)]]
 
[[Κατηγορία:Εκδηλώσεις (Δήμοι)]]
 +
[[Κατηγορία:ΟΠΑΝΔΑ (υπηρεσίες)]]
 +
[[Κατηγορία:Απαιτείται σύνδεσμος νόμου (Δήμοι)]]

Τελευταία αναθεώρηση της 16:59, 14 Ιανουαρίου 2019

Διοργάνωση Πολιτιστικών Εκδηλώσεων
Από ποιους παρέχεται ΟΠΑΝΔΑ
Σε ποιους παρέχεται Δημότες και επισκέπτες της Πόλης
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση μήνες

Περιγραφή Υπηρεσίας

Σχεδιασμός , υλοποίηση Πολιτιστικών εκδηλώσεων, συναυλιών, θεατρικών παραστάσεων, φεστιβάλ, κ.λ.π. που πραγματοποιούνται στο κέντρο και στις δημοτικές Κοινότητες της Αθήνας π.χ. Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά, Απόκριες, Καλοκαιρινές Εκδηλώσεις, κ.λ.π.

Σχετική Νομοθεσία

ΦΕΚ 1290/28.5.13, Ν. 4270/204, Π.Δ..80/16, Ν.3463/06, Ν.3852/10, Ν.4412/16

Τρόπος διεκπεραίωσης

Ηλεκτρονικός και χειρόγραφος

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Αίτηση φορέα προς τον Δήμο από τον Αιτούντα
2 Demo της εκδήλωσης από τον Αιτούντα
3 Στοιχεία γιά σύναψη σύμβασης από τον Αιτούντα

Διαδικασίες

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Αίτηση φορέων και προϋπολογισμός ανάλογα με την εκδήλωση Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών, Διεύθυνση Πολιτισμού
2 Επιλογή φορέων από επιτροπή
3 Εισήγηση στο Δ.Σ. γιά την πραγματοποίηση ή μη της εκδήλωσης Διεύθυνση Πολιτισμού, Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών
4 Εισήγηση στο Δ.Σ. αποδέσμευσης ποσού Διεύθυνση Πολιτισμού, Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών, Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών
5 Ανάθεση στην εταιρεία/ες, ανάλογα με την εκδήλωση, μέσω απόφασης Δ.Σ. (αν το ποσό είναι πάνω από 20.000 ευρώ), ή από τον πρόεδρο του Δ.Σ. (αν είναι λιγότερο) Διεύθυνση Πολιτισμού, Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών
6 Ενημέρωση των αναδόχων φορέων μέσω εμαιλ ή τηλεφωνικά, συζήτηση γιά τις λεπτομέρειες μαζί τους Διεύθυνση Πολιτισμού
7 Υλοποίηση εκδήλωσης:

α. Άδειες χώρων για την πραγματοποίηση της εκδήλωσης

β. Ανάγκες τεχνικού εξοπλισμού εκδήλωσης (εξέδρες, ήχος, φωτισμός, ...)

γ. Συλλογή πληροφοριών για την έκδοση του προγράμματος, δελτίου τύπου γιά το Τμήμα Επικοινωνίας

δ. Συνεννόηση με τις υπόλοιπες υπηρεσίες όσον αφορά τις μεταφορές στους χώρους της εκδήλωσης των απαραίτητων υλικών.

ε. Επικοινωνία με εμπλεκόμενους φορείς

Διεύθυνση Πολιτισμού και τα αντίστοιχα τμήματα και άλλες δημόσιες υπηρεσίες που αφορούν την εκδήλωση (π.χ. Αστυνομία, ΕΚΑΒ, Τροχαία, Πυροσβεστική, Υπουργείο Πολιτισμού, Εφορίαες αρχαιοτήτων, Καθαριότητα του Δήμου κλπ)

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Μητρώα που τηρούνται

Μηνιαίοι, τρίμηνοι, εξάμηνοι, ετήσιοι απολογισμοί

Μητρώα των συνεργαζόμενων φορέων