Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Υπηρεσίες & Διαδικασίες του Δημοσίου Τομέα:Εγγραφή στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας για Μέλη του Πανεπιστημίου"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Εγγραφή Νέων Χρηστών (για Μέλη Πανεπιστημίου) στη Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Μακεδονίας)
μ (Ο Mpm20012 μετακίνησε τη σελίδα Διαδικασία Εγγραφής στη Βιβλιοθήκη για Μέλη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στην [[Υπηρεσίες & Διαδικασίες το...)
 
(8 ενδιάμεσες αναθεωρήσεις από τον ίδιο χρήστη δεν εμφανίζεται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
[[Κατηγορία:Τμήμα Προσωπικού και Μισθοδοσίας]]
 
 
{{Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας
 
{{Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας
 
|Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας
Γραμμή 7: Γραμμή 6:
 
|λεζάντα        = λογότυπο
 
|λεζάντα        = λογότυπο
 
|τίτλος          =  
 
|τίτλος          =  
|Από ποιους παρέχεται =[[περιφέρεια|κατά τόπους περιφέρειες]]  
+
|Από ποιους παρέχεται =Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης Πανεπιστημίου Μακεδονίας  
|Σε ποιους παρέχεται =  Πολίτες
+
|Σε ποιους παρέχεται =  Μέλη Πανεπιστημιακής Κοινότητας
|Νομοθετικό πλαίσιο =    Νόμος
+
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =ΔΕ-ΠΑ 8:00-20:00, ΣΑ 8:30-15:00  
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =   
 
 
|Κόστος σε ευρώ =  0         
 
|Κόστος σε ευρώ =  0         
 
|Σημειώσεις =  
 
|Σημειώσεις =  
|Διαδικασία =
+
|Διαδικασία =Εγγραφή νέων μελών Πανεπιστημίου
 
}}
 
}}
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
Γραμμή 22: Γραμμή 20:
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
Οι εσωτερικοί χρήστες (μέλη του Πανεπιστημίου) συμπληρώνουν ηλεκτρονικά την αίτηση που βρίσκεται αναρτημένη στη σελίδα της Βιβλιοθήκης στο διαδίκτυο www.lib.uom.gr  στο σημείο «ΑΙΤΗΣΕΙΣ» και στη συνέχεια «ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ». Εκεί εισάγουν όλα τα στοιχεία τους και υποβάλλουν την αίτηση. Στη συνέχεια προσέρχονται προσέρχονται στο τμήμα Δανεισμού για την ολοκλήρωση της εγγραφής με τα προαπαιτούμενα δικαιολογητικά που περιγράφονται αναλυτικά στον κανονισμό και ετοιμάζεται η κάρτα εγγραφής.  
+
Οι εσωτερικοί χρήστες (μέλη του Πανεπιστημίου) συμπληρώνουν ηλεκτρονικά την αίτηση που βρίσκεται αναρτημένη στη σελίδα της Βιβλιοθήκης στο διαδίκτυο '''www.lib.uom.gr'''  στο σημείο '''«Αιτήσεις»''' και στη συνέχεια '''«Αίτηση Εγγραφής στη Βιβλιοθήκη για Μέλη του Πανεπιστημίου»'''. Εκεί εισάγουν όλα τα στοιχεία τους και υποβάλλουν την αίτηση. Στη συνέχεια προσέρχονται προσέρχονται στο τμήμα Δανεισμού για την ολοκλήρωση της εγγραφής με τα προαπαιτούμενα δικαιολογητικά που περιγράφονται αναλυτικά στον κανονισμό και ετοιμάζεται η κάρτα εγγραφής.  
==URL ==
+
==Ηλεκτρονική Αίτηση ==
 
*[https://www.lib.uom.gr/index.php/el/new-user?view=form Αίτηση]
 
*[https://www.lib.uom.gr/index.php/el/new-user?view=form Αίτηση]
  
 
==Δικαιολογητικά==
 
==Δικαιολογητικά==
Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
+
 
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
 
!Α/Α
 
!Α/Α
Γραμμή 48: Γραμμή 46:
  
 
==Διαδικασίες==
 
==Διαδικασίες==
Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
+
 
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
 
 
 
!Βήματα διαδικασίας
 
!Βήματα διαδικασίας
!Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική
 
 
!Εμπλεκόμενος Αρμόδιος
 
!Εμπλεκόμενος Αρμόδιος
 
!Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
 
!Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
Γραμμή 58: Γραμμή 55:
 
|1
 
|1
 
|Ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής στη Βιβλιοθήκη 
 
|Ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής στη Βιβλιοθήκη 
|
 
 
|Χρήστης
 
|Χρήστης
 
|3' (Λεπτά)
 
|3' (Λεπτά)
Γραμμή 64: Γραμμή 60:
 
|2
 
|2
 
|Προσέλευση στο Τμήμα Δανεισμού
 
|Προσέλευση στο Τμήμα Δανεισμού
|
+
|Χρήστης & Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού
|Χρήστης-Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού
 
 
|1' (Λεπτό)
 
|1' (Λεπτό)
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
 
|Προσκόμιση Δικαιολογητικών
 
|Προσκόμιση Δικαιολογητικών
|
 
 
|Χρήστης
 
|Χρήστης
 
|1' (Λεπτό)
 
|1' (Λεπτό)
Γραμμή 76: Γραμμή 70:
 
|3
 
|3
 
|Αναζήτηση στη βάση Δεδομένων εγγραφών
 
|Αναζήτηση στη βάση Δεδομένων εγγραφών
|
 
 
|Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού
 
|Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού
|
+
|1' (Λεπτό)
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
 
|Εντοπισμός ονόματος Χρήστη
 
|Εντοπισμός ονόματος Χρήστη
|
 
 
|Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού
 
|Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού
|
+
|1' (Λεπτό)
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
 
|Εισαγωγή των στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα
 
|Εισαγωγή των στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα
|
 
 
|Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού
 
|Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού
|
+
|1' (Λεπτό)
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
 
|Αντιπαραβολή των στοιχείων Χρήστη
 
|Αντιπαραβολή των στοιχείων Χρήστη
|
 
 
|Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού
 
|Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού
|
+
|1' (Λεπτό)
 
|-
 
|-
 
|8
 
|8
|Καταχώρηση ραβδοκώδικα της Ακαδημαικής Ταυτότητας
+
|Καταχώρηση ραβδοκώδικα της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας και Κωδικού Πρόσβασης (αριθμός Α.Δ.Τ.)
|
 
 
|Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού
 
|Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού
|
+
|0,5' (Λεπτό)
 
|-
 
|-
 
|9
 
|9
|
+
|Παράδοση Ακαδημαϊκής Ταυτότητας
|
+
|Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού
|
+
|0,5' (Λεπτό)
|
 
 
|-
 
|-
 
|10
 
|10
|
+
|Παράδοση ενημερωτικού εντύπου Πολιτικής Δανεισμού / Κατηγορία μέλους
|
+
|Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού
|
+
|0,5' (Λεπτό)
|
 
|-
 
|10
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|11
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|12
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|13
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|14
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|15
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|16
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|17
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|18
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|19
 
|
 
|
 
|
 
|
 
|-
 
|20
 
|
 
|
 
|
 
|
 
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
 
[[Κατηγορία:Εσωτερικές διαδικασίες (μετατάξεις)]]
 
[[Κατηγορία:Χωρίς περιεχόμενο (περιφέρεια)]]
 
[[Κατηγορία:Απαιτείται εισαγωγή διαδικασιών (περιφέρεια)]]
 

Τελευταία αναθεώρηση της 18:54, 1 Φεβρουαρίου 2020

Εγγραφή στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας για Μέλη του Πανεπιστημίου
Από ποιους παρέχεται Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Σε ποιους παρέχεται Μέλη Πανεπιστημιακής Κοινότητας
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση ΔΕ-ΠΑ 8:00-20:00, ΣΑ 8:30-15:00
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Η Διαδικασία αυτή περιγράφει τον τρόπο εγγραφής και έκδοσης κάρτας νέων χρηστών (μελών του Πανεπιστημίου), ώστε να αποκτήσουν δικαίωμα δανεισμού και χρήσης των υπόλοιπων υπηρεσιών της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου.

Σχετική Νομοθεσία

Γραπτή Πολιτική Δανεισμού

Τρόπος διεκπεραίωσης

Οι εσωτερικοί χρήστες (μέλη του Πανεπιστημίου) συμπληρώνουν ηλεκτρονικά την αίτηση που βρίσκεται αναρτημένη στη σελίδα της Βιβλιοθήκης στο διαδίκτυο www.lib.uom.gr  στο σημείο «Αιτήσεις» και στη συνέχεια «Αίτηση Εγγραφής στη Βιβλιοθήκη για Μέλη του Πανεπιστημίου». Εκεί εισάγουν όλα τα στοιχεία τους και υποβάλλουν την αίτηση. Στη συνέχεια προσέρχονται προσέρχονται στο τμήμα Δανεισμού για την ολοκλήρωση της εγγραφής με τα προαπαιτούμενα δικαιολογητικά που περιγράφονται αναλυτικά στον κανονισμό και ετοιμάζεται η κάρτα εγγραφής.

Ηλεκτρονική Αίτηση

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα
1 Ηλεκτρονική Αίτηση Συμπλήρωση από τον αιτούντα
2 Ακαδημαϊκή Ταυτότητα Προσκόμιση από τον αιτούντα
3 Αστυνομική Ταυτότητα Προσκόμιση από τον αιτούντα

Διαδικασίες

Α Βήματα διαδικασίας Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής στη Βιβλιοθήκη  Χρήστης 3' (Λεπτά)
2 Προσέλευση στο Τμήμα Δανεισμού Χρήστης & Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού 1' (Λεπτό)
4 Προσκόμιση Δικαιολογητικών Χρήστης 1' (Λεπτό)
3 Αναζήτηση στη βάση Δεδομένων εγγραφών Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού 1' (Λεπτό)
5 Εντοπισμός ονόματος Χρήστη Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού 1' (Λεπτό)
6 Εισαγωγή των στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού 1' (Λεπτό)
7 Αντιπαραβολή των στοιχείων Χρήστη Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού 1' (Λεπτό)
8 Καταχώρηση ραβδοκώδικα της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας και Κωδικού Πρόσβασης (αριθμός Α.Δ.Τ.) Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού 0,5' (Λεπτό)
9 Παράδοση Ακαδημαϊκής Ταυτότητας Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού 0,5' (Λεπτό)
10 Παράδοση ενημερωτικού εντύπου Πολιτικής Δανεισμού / Κατηγορία μέλους Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού 0,5' (Λεπτό)