Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Αποφάσεις Δήμων"
(→Περιγραφή Υπηρεσίας) |
(→Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.) |
||
Γραμμή 52: | Γραμμή 52: | ||
Υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης και απάντηση | Υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης και απάντηση | ||
==Έντυπο που χρησιμοποιείται== | ==Έντυπο που χρησιμοποιείται== | ||
− | |||
− | |||
− | |||
== Δικαιολογητικά == | == Δικαιολογητικά == | ||
Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο. | Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο. |
Αναθεώρηση της 22:13, 6 Ιανουαρίου 2016
Αποφάσεις Δήμων | |
---|---|
Σε ποιους παρέχεται | Πολίτες |
Νομοθετικό πλαίσιο | Νόμος |
Κόστος σε ευρώ | 0 |
Περιεχόμενα
Περιγραφή Υπηρεσίας
Η λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου καθώς και οι Συνεδριάσεις του είναι δημόσιες με ελάχιστες εξαιρέσεις. Για τη σωστή ενημέρωση αλλά και την εύκολη πρόσβαση των πολιτών προτείνεται η «Παρακολούθηση Θεμάτων προς τα Συλλογικά Όργανα του Δήμου Τυρνάβου» μέσω πληροφοριακού συστήματος.
Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση αφορά ηλεκτρονική υποστήριξη επικοινωνίας των φορέων του ΔΣ με το εξωτερικό περιβάλλον (πολίτες, επιχειρήσεις, άλλοι φορείς). Η διαδικασία αποτελείται από ένα σύνολο ενεργειών που εκτελούνται με βάση μια εκ των προτέρων ορισμένη λογική, δηλ. σειρά βημάτων. Ορίζεται απ’ το Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων Δήμου Τυρνάβου.
Σχετική Νομοθεσία
1. Κώδικας Επικοινωνίας Δημοσίων Υπηρεσιών (Ιανουάριος 2003).
2. Ν.3463/2006 (ΦΕΚ 114/Α΄/08-06-2006) «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων» (άρθρο 215).
3. Ν.3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α΄/07-06-2010) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης».
4. N. 3861/2010 (ΦΕΚ 112/Α΄/13-07-2010) «Ενίσχυση της διαφάνειας με την υποχρεωτική ανάρτηση νόμων και πράξεων των κυβερνητικών, διοικητικών και αυτοδιοικητικών οργάνων στο διαδίκτυο «Πρόγραμμα Διαύγεια» και άλλες διατάξεις».
5. Αριθ.16852/2011 (ΦΕΚ 661/Β΄/20-04-2011) Απόφαση Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης «Πρότυπος Κανονισμός Λειτουργίας Δημοτικού Συμβουλίου».
6. N. 3979/2011 (ΦΕΚ 138/Α΄/16-06-2011) «Για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και λοιπές διατάξεις».
7. Π.Δ. 28/2015 (ΦΕΚ 34/Α΄/23-03-2015) «Κωδικοποίηση διατάξεων για την πρόσβαση σε δημόσια έγγραφα και στοιχεία».
8. Ν.4325/2015 (ΦΕΚ 47/Α΄/11-05-2015) «Εκδημοκρατισμός της Διοίκησης - Καταπολέμηση Γραφειοκρατίας και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Αποκατάσταση αδικιών και άλλες διατάξεις».
9. Εγκύκλιος ΔΙΑΔΙΠΥΔ/ΤΣΠΕΑΔ/Φ. 18/οικ.16414 /27-05-2015 Υπουργείου Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης «Δικαιώματα πολιτών - Καταπολέμηση Γραφειοκρατίας και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. - Ν.4325/2015».
Τρόπος διεκπεραίωσης
Υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης και απάντηση
Έντυπο που χρησιμοποιείται
Δικαιολογητικά
Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
Α/Α | Απαραίτητα Δικαιολογητικά | Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση |
---|---|---|
1 | ||
2 | ||
3 | ||
4 | ||
5 | ||
6 | ||
7 | ||
8 | ||
9 | ||
10 |
Διαδικασίες
Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
Α | Βήματα διαδικασίας | Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική | Εμπλεκόμενος Αρμόδιος | Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα |
---|---|---|---|---|
1 | ||||
2 | ||||
3 | ||||
4 | ||||
5 | ||||
6 | ||||
7 | ||||
8 | ||||
9 | ||||
10 | ||||
11 | ||||
12 | ||||
13 | ||||
14 | ||||
15 | ||||
16 | ||||
17 | ||||
18 | ||||
19 | ||||
20 |
Άλλη υπηρεσία του φορέα μας
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.