Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Αποφάσεις Δήμων"
(→Περιγραφή Υπηρεσίας) |
(→Δικαιολογητικά) |
||
Γραμμή 45: | Γραμμή 45: | ||
Υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης και απάντηση | Υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης και απάντηση | ||
==Δικαιολογητικά== | ==Δικαιολογητικά== | ||
− | Τα δικαιολογητικά είναι συναφή με την υποβολή του αιτήματος (π.χ. Υ.Δ., τοπογραφικό Διάγραμμα, παράβολο, καταστατικό) | + | Τα δικαιολογητικά είναι συναφή με την υποβολή του αιτήματος (π.χ. Υ.Δ., τοπογραφικό Διάγραμμα, παράβολο, καταστατικό κ.λ.π.) |
==Διαδικασίες== | ==Διαδικασίες== | ||
Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο. | Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο. | ||
{| class="wikitable" | {| class="wikitable" | ||
!Α | !Α | ||
− | |||
!Βήματα διαδικασίας | !Βήματα διαδικασίας | ||
− | |||
!Εμπλεκόμενος Αρμόδιος | !Εμπλεκόμενος Αρμόδιος | ||
!Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα | !Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα | ||
|- | |- | ||
|1 | |1 | ||
− | | | + | |Ο πολίτης ή φορέας καταχωρεί το αίτημα του ηλεκτρονικά μέσω της σχετικής εφαρμογής του δικτυακού τόπου του Δήμου. |
− | |||
− | |||
| | | | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
|2 | |2 | ||
− | | | + | |Ο Προϊστάμενος του Τμήματος Πρωτοκόλλου, χρεώνει ηλεκτρονικά το αίτημα στο αρμόδιο Γραφείο ή Τμήμα του Δήμου για την διεκπεραίωσή του. |
− | | | + | |Τμήμα Πρωτοκόλλου |
− | |||
− | |||
| | | | ||
|- | |- | ||
|3 | |3 | ||
− | |||
| | | | ||
− | |||
| | | | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
|4 | |4 | ||
− | |||
− | |||
| | | | ||
| | | | ||
Γραμμή 85: | Γραμμή 75: | ||
|- | |- | ||
|5 | |5 | ||
− | |||
− | |||
| | | | ||
| | | | ||
Γραμμή 92: | Γραμμή 80: | ||
|- | |- | ||
|6 | |6 | ||
− | |||
− | |||
| | | | ||
| | | | ||
Γραμμή 99: | Γραμμή 85: | ||
|- | |- | ||
|7 | |7 | ||
− | |||
− | |||
| | | | ||
| | | | ||
Γραμμή 106: | Γραμμή 90: | ||
|- | |- | ||
|8 | |8 | ||
− | |||
− | |||
| | | | ||
| | | | ||
Γραμμή 113: | Γραμμή 95: | ||
|- | |- | ||
|9 | |9 | ||
− | |||
− | |||
| | | | ||
| | | | ||
Γραμμή 120: | Γραμμή 100: | ||
|- | |- | ||
|10 | |10 | ||
− | |||
− | |||
| | | | ||
| | | | ||
Γραμμή 127: | Γραμμή 105: | ||
|- | |- | ||
|11 | |11 | ||
− | |||
− | |||
| | | | ||
| | | | ||
Γραμμή 134: | Γραμμή 110: | ||
|- | |- | ||
|12 | |12 | ||
− | |||
− | |||
| | | | ||
| | | | ||
Γραμμή 141: | Γραμμή 115: | ||
|- | |- | ||
|13 | |13 | ||
− | |||
− | |||
| | | | ||
| | | | ||
Γραμμή 148: | Γραμμή 120: | ||
|- | |- | ||
|14 | |14 | ||
− | |||
− | |||
| | | | ||
| | | | ||
Γραμμή 155: | Γραμμή 125: | ||
|- | |- | ||
|15 | |15 | ||
− | |||
− | |||
| | | | ||
| | | | ||
Γραμμή 162: | Γραμμή 130: | ||
|- | |- | ||
|16 | |16 | ||
− | |||
− | |||
| | | | ||
| | | | ||
Γραμμή 169: | Γραμμή 135: | ||
|- | |- | ||
|17 | |17 | ||
− | |||
− | |||
| | | | ||
| | | | ||
Γραμμή 176: | Γραμμή 140: | ||
|- | |- | ||
|18 | |18 | ||
− | |||
− | |||
| | | | ||
| | | | ||
Γραμμή 183: | Γραμμή 145: | ||
|- | |- | ||
|19 | |19 | ||
− | |||
− | |||
| | | | ||
| | | | ||
Γραμμή 190: | Γραμμή 150: | ||
|- | |- | ||
|20 | |20 | ||
− | |||
− | |||
| | | | ||
| | | |
Αναθεώρηση της 11:51, 8 Ιανουαρίου 2016
Αποφάσεις Δήμων | |
---|---|
Σε ποιους παρέχεται | Πολίτες |
Νομοθετικό πλαίσιο | Νόμος |
Κόστος σε ευρώ | 0 |
Περιεχόμενα
Περιγραφή Υπηρεσίας
Το Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου, ανήκει στην Διεύθυνση Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου.
Παρέχει κάθε είδους διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη στα αιρετά διοικητικά όργανα του Δήμου, συλλογικά και ατομικά.
Η λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου και των Επιτροπών του Δήμου καθώς και οι Συνεδριάσεις τους είναι δημόσιες με ελάχιστες εξαιρέσεις. Θέλοντας την αποφυγή του μεγάλου όγκου φακέλων καθώς και τη μείωση του χρόνου, προτείνεται μια εναλλακτική λύση για την παρακολούθηση των θεμάτων που απευθύνονται προς το Δημοτικό Συμβούλιο και τις Επιτροπές του Δήμου (Οικονομική Επιτροπή, Επιτροπή ΠοιότηταςΖωής, Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης, Εκτελεστική Επιτροπή κλπ). Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση αφορά ηλεκτρονική υποστήριξη επικοινωνίας των φορέων του ΔΣ με το εξωτερικό περιβάλλον (πολίτες, επιχειρήσεις, άλλοι φορείς). Η διαδικασία αποτελείται από ένα σύνολο ενεργειών που εκτελούνται με βάση μια εκ των προτέρων ορισμένη λογική, δηλ. σειρά βημάτων. Ορίζεται απ’ το Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων Δήμου.
Σχετική Νομοθεσία
1. Κώδικας Επικοινωνίας Δημοσίων Υπηρεσιών (Ιανουάριος 2003).
2. Ν.3463/2006 (ΦΕΚ 114/Α΄/08-06-2006) «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων» (άρθρο 215).
3. Ν.3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α΄/07-06-2010) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης».
4. N. 3861/2010 (ΦΕΚ 112/Α΄/13-07-2010) «Ενίσχυση της διαφάνειας με την υποχρεωτική ανάρτηση νόμων και πράξεων των κυβερνητικών, διοικητικών και αυτοδιοικητικών οργάνων στο διαδίκτυο «Πρόγραμμα Διαύγεια» και άλλες διατάξεις».
5. Αριθ.16852/2011 (ΦΕΚ 661/Β΄/20-04-2011) Απόφαση Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης «Πρότυπος Κανονισμός Λειτουργίας Δημοτικού Συμβουλίου».
6. N. 3979/2011 (ΦΕΚ 138/Α΄/16-06-2011) «Για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και λοιπές διατάξεις».
7. Π.Δ. 28/2015 (ΦΕΚ 34/Α΄/23-03-2015) «Κωδικοποίηση διατάξεων για την πρόσβαση σε δημόσια έγγραφα και στοιχεία».
8. Ν.4325/2015 (ΦΕΚ 47/Α΄/11-05-2015) «Εκδημοκρατισμός της Διοίκησης - Καταπολέμηση Γραφειοκρατίας και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Αποκατάσταση αδικιών και άλλες διατάξεις».
9. Εγκύκλιος ΔΙΑΔΙΠΥΔ/ΤΣΠΕΑΔ/Φ. 18/οικ.16414 /27-05-2015 Υπουργείου Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης «Δικαιώματα πολιτών - Καταπολέμηση Γραφειοκρατίας και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. - Ν.4325/2015».
Τρόπος διεκπεραίωσης
Υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης και απάντηση
Δικαιολογητικά
Τα δικαιολογητικά είναι συναφή με την υποβολή του αιτήματος (π.χ. Υ.Δ., τοπογραφικό Διάγραμμα, παράβολο, καταστατικό κ.λ.π.)
Διαδικασίες
Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
Α | Βήματα διαδικασίας | Εμπλεκόμενος Αρμόδιος | Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα |
---|---|---|---|
1 | Ο πολίτης ή φορέας καταχωρεί το αίτημα του ηλεκτρονικά μέσω της σχετικής εφαρμογής του δικτυακού τόπου του Δήμου. | ||
2 | Ο Προϊστάμενος του Τμήματος Πρωτοκόλλου, χρεώνει ηλεκτρονικά το αίτημα στο αρμόδιο Γραφείο ή Τμήμα του Δήμου για την διεκπεραίωσή του. | Τμήμα Πρωτοκόλλου | |
3 | |||
4 | |||
5 | |||
6 | |||
7 | |||
8 | |||
9 | |||
10 | |||
11 | |||
12 | |||
13 | |||
14 | |||
15 | |||
16 | |||
17 | |||
18 | |||
19 | |||
20 |
Άλλη υπηρεσία του φορέα μας
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.