Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Επικοινωνία - Υποστήριξη με την κεντρική Υπηρεσία"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Στατιστικά Διαδικασίας)
Γραμμή 52: Γραμμή 52:
 
!Εκτιμώμενος Χρόνος Εξυπηρέτησης Άπο Άλλον Φορέα / Υπηρεσία
 
!Εκτιμώμενος Χρόνος Εξυπηρέτησης Άπο Άλλον Φορέα / Υπηρεσία
 
|-
 
|-
|5
+
|2
|5
+
|2
|70
+
|25
|70
+
|25
 
|
 
|
 
|1 Ημέρα
 
|1 Ημέρα
Γραμμή 107: Γραμμή 107:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|Αίτηση
+
|Είσοδος στο Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ
|
 
|Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|
 
|
 
|Άμεσα
 
|-
 
|2
 
|Πρωτόκολλο Αίτησης
 
|
 
|Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|
 
|
 
|1 Ημέρα
 
|-
 
|3
 
| Είσοδος στο Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ
 
 
|Ν.3861/2010
 
|Ν.3861/2010
 +
 
(ΦΕΚ 3861/Α/2010)
 
(ΦΕΚ 3861/Α/2010)
  
Γραμμή 133: Γραμμή 118:
 
|
 
|
 
|Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ
 
|Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ
|1 Ημέρα
+
|Άμεσα
 
|-
 
|-
|4
+
|2
|Επεξεργασία Αναρτημένων Αποφάσεων Χρηστών ή Επεξεργασία Μεταδεδομένων ή Συνοδευτικών Δεδομένων Των Ανωτέρω Αποφάσεων 
+
|Υποβολή αιτήματος υποστήριξης οσων αφορά τεχνικά θέματα
 
|Ν.3861/2010
 
|Ν.3861/2010
  
Γραμμή 149: Γραμμή 134:
 
|1 Ημέρα
 
|1 Ημέρα
 
|-
 
|-
|5
+
|3
|Αποθήκευση
+
| Απάντηση
 
|Ν.3861/2010
 
|Ν.3861/2010
 
 
(ΦΕΚ 3861/Α/2010)
 
(ΦΕΚ 3861/Α/2010)
  
Γραμμή 158: Γραμμή 142:
  
 
(ΦΕΚ 254/Α/2013)
 
(ΦΕΚ 254/Α/2013)
|ΔΙΑΥΓΕΙΑ  Υπουργείου Εσωτερικών Και Διοικητικής Ανασυγκρότησης  
+
|ΔΙΑΥΓΕΙΑ  - Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης  
 
|
 
|
 
|Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ
 
|Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ

Αναθεώρηση της 14:10, 4 Φεβρουαρίου 2016

Τίτλος Υπηρεσίας

Δ/νση Διαφάνειας Και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΠΔΜ .

Τίτλος Διαδικασίας

Επικοινωνία - Υποστήριξη με την κεντρική Υπηρεσία .

Συναλασσόμενος

Πολίτης
Φορέας Χ
Επιχείρηση
'Αλλο Αρμόδιος Υπάλληλος

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση Φορέας και Υπηρεσία Αυτεπάγγελτης Αναζήτησής του
1 Αίτηση Αρμόδιος Υπάλληλος


Στατιστικά Διαδικασίας

Αιτήματα Που Υποβάλλονται Μηνιαια Αιτήματα Που Διεκπεραιώνονται Μηνιαία Αιτήματα Που Υποβάλλονται Ετήσια Αιτήματα Που Διεκπεραιώνονται Ετήσια Μέσος Χρόνος Εξυπηρέτησης Εκτιμώμενος Χρόνος Εξυπηρέτησης Άπο Άλλον Φορέα / Υπηρεσία
2 2 25 25 1 Ημέρα


Στοιχεία Διαδικασίας

Θεσμικό Πλαίσιο Κόστος Διεκπαιρέωσης / Παράβολο Εμπλεκόμενοι Άλλοι Φορείς
Ν.3861/2010(ΦΕΚ 3861/Α/2010)

Ν.4210/2013 (ΦΕΚ 254/Α/2013)

Όχι

Τρόποι Διεκπαιρέωσης

Χειρόγραφος Έντυπο που Χρησιμοποιείται Ηλεκτρονικός / Ποιά Εφαρμογή του Φορέα μας Ηλεκτρονική Εφαρμογή Άλλου Φορέα Ποια Δεδομένα / Στοιχεία που Υπάρχουν ΔΕΝ Πρέπει να Δημοσιοποιούνται Αιτιολογία
Όχι Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ


Βήματα Διαδικασίας

Α/Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Σημείο ελέγχου Τρόπος διεκπεραίωσης/ Χειρωνακτικός ή ηλεκτρονικός Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Είσοδος στο Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ Ν.3861/2010

(ΦΕΚ 3861/Α/2010)

Ν.4210/2013

(ΦΕΚ 254/Α/2013)

Διαχειρίστρια Εφαρμογής Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ Άμεσα
2 Υποβολή αιτήματος υποστήριξης οσων αφορά τεχνικά θέματα Ν.3861/2010

(ΦΕΚ 3861/Α/2010)

Ν.4210/2013

(ΦΕΚ 254/Α/2013)

Διαχειρίστρια Εφαρμογής Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ 1 Ημέρα
3 Απάντηση Ν.3861/2010

(ΦΕΚ 3861/Α/2010)

Ν.4210/2013

(ΦΕΚ 254/Α/2013)

ΔΙΑΥΓΕΙΑ - Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ 1 Ημέρα