Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Τεχνική υποστήριξη χρηστών σε θέματα τηλεφωνίας, επίλυση προβλημάτων λογισμικού, δικτύου και απλές βλάβες σε υλικό, για όλες τις Υπηρεσίες"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
 
Γραμμή 2: Γραμμή 2:
  
 
[[Κατηγορία:Τμήμα Πληροφορικής]]
 
[[Κατηγορία:Τμήμα Πληροφορικής]]
 +
[[Κατηγορία:Χωρίς περιεχόμενο, κατηγοριοποίηση και πίνακες]]

Τελευταία αναθεώρηση της 15:05, 31 Οκτωβρίου 2016

Τεχνική υποστήριξη χρηστών σε θέματα τηλεφωνίας, επίλυση προβλημάτων λογισμικού, δικτύου και απλές βλάβες σε υλικό, για όλες τις Υπηρεσίες εντός και εκτός του Διοικητηρίου Φλώρινας (Κτηνιατρικά Κέντρα, Παράρτημα Π.Ε. στο Αμύνταιο, Δ/νση Μεταφορών & Επικοινωνιών, Μάντρα οχημάτων, Ωδείο κ.λπ.)