Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Υποβολή Αιτημάτων Δημοτών προς ΟΠΑΝΔΑ"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 14: Γραμμή 14:
 
|Διαδικασία =
 
|Διαδικασία =
 
}}
 
}}
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
+
==[[Περιγραφή]] Υπηρεσίας==
 
Υποβολή αιτημάτων από δημότες σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχονται από τον [http://www.opanda.gr/ ΟΠΑΝΔΑ].
 
Υποβολή αιτημάτων από δημότες σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχονται από τον [http://www.opanda.gr/ ΟΠΑΝΔΑ].
  
Γραμμή 21: Γραμμή 21:
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης ===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης ===
<span lang="EL">Τα αιτήματα των δημοτών (που αφορούν καταγγελίες,παράπονα, προτάσεις, ή πληροφόρηση) υποβάλλονται είτε μέσω της τηλεφωνικής γραμμής Εξυπηρέτησης πολιτών 1595, είτε μέσω του Ηλεκτρονικού Κέντρου Εξυπηρέτησης του </span>site<span lang="EL"> του  Δήμου Αθηναίων και καταχωρούνται ανάλογα. Τα αιτήματα
+
<span lang="EL">Τα αιτήματα των δημοτών (που αφορούν καταγγελίες,παράπονα, προτάσεις, ή πληροφόρηση) υποβάλλονται είτε μέσω της τηλεφωνικής γραμμής Εξυπηρέτησης πολιτών [https://www.cityofathens.gr/node/21239 1595], είτε μέσω του [https://www.cityofathens.gr/khe/crm/new Ηλεκτρονικού Κέντρου Εξυπηρέτησης] του </span>site<span lang="EL"> του  Δήμου Αθηναίων και καταχωρούνται ανάλογα. Τα αιτήματα
 
διαχωρίζονται  και όσα αφορούν τις
 
διαχωρίζονται  και όσα αφορούν τις
 
υπηρεσίες του ΟΠΑΝΔΑ αποστέλλονται μέσω του συστήματος διαχείρισης </span>CRM<span lang="EL"> στον αρμόδιο υπάλληλο
 
υπηρεσίες του ΟΠΑΝΔΑ αποστέλλονται μέσω του συστήματος διαχείρισης </span>CRM<span lang="EL"> στον αρμόδιο υπάλληλο

Αναθεώρηση της 07:02, 30 Μαΐου 2017

Υποβολή Αιτημάτων Δημοτών προς ΟΠΑΝΔΑ
Από ποιους παρέχεται ΟΠΑΝΔΑ
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση 10
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Υποβολή αιτημάτων από δημότες σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχονται από τον ΟΠΑΝΔΑ.

Σχετική Νομοθεσία

Εδώ παραθέτουμε τους Νόμους, Υπουργικές Αποφάσεις και Εγκυκλίους που διέπουν την Υπηρεσία με σύνδεσμο στα αντίστοιχα αρχεία που έχουν καταχωρηθεί στο "Ανέβασμα Αρχείου".

Τρόπος διεκπεραίωσης

Τα αιτήματα των δημοτών (που αφορούν καταγγελίες,παράπονα, προτάσεις, ή πληροφόρηση) υποβάλλονται είτε μέσω της τηλεφωνικής γραμμής Εξυπηρέτησης πολιτών 1595, είτε μέσω του Ηλεκτρονικού Κέντρου Εξυπηρέτησης του site του  Δήμου Αθηναίων και καταχωρούνται ανάλογα. Τα αιτήματα διαχωρίζονται  και όσα αφορούν τις υπηρεσίες του ΟΠΑΝΔΑ αποστέλλονται μέσω του συστήματος διαχείρισης CRM στον αρμόδιο υπάλληλο του Τμήματος Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών, ο οποίος τα εκτυπώνει και τα διαβιβάζει στο αρμόδιο Τμήμα του Οργανισμού (π.χ. Τμήμα Ανοιχτών Χώρων Άθλησης και Παιχνιδιού, Τμήμα Γυμναστηρίων). Τα αιτήματα επεξεργάζονται κατάλληλα από τον Οργανισμό και, μέσω του συστήματος CRM, ο Δήμος Αθηναίων ενημερώνεται για την κατάσταση - εξέλιξη τους. Τέλος οι δημότες πληροφορούνται για την κατάσταση -εξέλιξη του αιτήματος τους από το Δήμο Αθηναίων.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Δικαιολογητικά

Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.