Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Υποβολή Αιτημάτων Δημοτών προς ΟΠΑΝΔΑ"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Περιγραφή Υπηρεσίας)
Γραμμή 8: Γραμμή 8:
 
|Από ποιους παρέχεται =  ΟΠΑΝΔΑ  
 
|Από ποιους παρέχεται =  ΟΠΑΝΔΑ  
 
|Σε ποιους παρέχεται =  Πολίτες
 
|Σε ποιους παρέχεται =  Πολίτες
|Νομοθετικό πλαίσιο =    Νόμος
 
 
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =  10
 
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =  10
 
|Κόστος σε ευρώ =  0         
 
|Κόστος σε ευρώ =  0         
Γραμμή 31: Γραμμή 30:
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης ===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης ===
<span lang="EL">Τα αιτήματα των δημοτών (που αφορούν καταγγελίες,παράπονα, προτάσεις, ή πληροφόρηση) υποβάλλονται είτε μέσω της τηλεφωνικής γραμμής Εξυπηρέτησης πολιτών [https://www.cityofathens.gr/node/21239 1595], είτε μέσω του [https://www.cityofathens.gr/khe/crm/new Ηλεκτρονικού Κέντρου Εξυπηρέτησης] του </span>site<span lang="EL"> του  Δήμου Αθηναίων και καταχωρούνται ανάλογα. Τα αιτήματα
+
<span lang="EL">Τα αιτήματα των δημοτών (που αφορούν καταγγελίες,παράπονα, προτάσεις ή πληροφόρηση) υποβάλλονται είτε μέσω της τηλεφωνικής γραμμής Εξυπηρέτησης πολιτών [https://www.cityofathens.gr/node/21239 1595], είτε μέσω του [https://www.cityofathens.gr/khe/crm/new Ηλεκτρονικού Κέντρου Εξυπηρέτησης] του </span>site<span lang="EL"> του  Δήμου Αθηναίων και καταχωρούνται ανάλογα. Τα αιτήματα διαχωρίζονται  και όσα αφορούν τις υπηρεσίες του ΟΠΑΝΔΑ αποστέλλονται μέσω του συστήματος διαχείρισης </span>CRM<span lang="EL"> στο Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών της Διευθυνσης του ΟΠΑΝΔΑ, και ο αρμόδιος υπάλληλος τα εκτυπώνει και τα διαβιβάζει στο αρμόδιο Τμήμα του Οργανισμού (π.χ. Τμήμα Ανοιχτών Χώρων Άθλησης και Παιχνιδιού, Τμήμα Γυμναστηρίων κ.α.). Τα αιτήματα επεξεργάζονται
διαχωρίζονται  και όσα αφορούν τις
 
υπηρεσίες του ΟΠΑΝΔΑ αποστέλλονται μέσω του συστήματος διαχείρισης </span>CRM<span lang="EL"> στον αρμόδιο υπάλληλο
 
του Τμήματος Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών, ο οποίος τα εκτυπώνει
 
και τα διαβιβάζει στο αρμόδιο Τμήμα του Οργανισμού (π.χ. Τμήμα Ανοιχτών Χώρων
 
Άθλησης και Παιχνιδιού, Τμήμα Γυμναστηρίων κ.α.). Τα αιτήματα επεξεργάζονται
 
 
κατάλληλα από τον Οργανισμό και, μέσω του συστήματος </span>CRM<span lang="EL">, ο Δήμος Αθηναίων ενημερώνεται
 
κατάλληλα από τον Οργανισμό και, μέσω του συστήματος </span>CRM<span lang="EL">, ο Δήμος Αθηναίων ενημερώνεται
 
για την κατάσταση - εξέλιξη τους. Τέλος οι δημότες πληροφορούνται για την κατάσταση
 
για την κατάσταση - εξέλιξη τους. Τέλος οι δημότες πληροφορούνται για την κατάσταση
Γραμμή 51: Γραμμή 45:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
 +
|Υποβολή <span lang="EL">αιτήματος από δημότη (καταγγελία,παράπονο, πρόταση ή πληροφόρηση), είτε μέσω της τηλεφωνικής γραμμής Εξυπηρέτησης πολιτών 1595 είτε μέσω του </span>site<span lang="EL"> του  Δήμου Αθηναίων.</span>
 
|
 
|
|
+
|Δήμος Αθηναίων
|
 
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
 +
|Κ<span lang="EL">αταχώρηση και διαχωρισμός αιτημάτων</span>
 
|
 
|
|
+
|Δήμος Αθηναίων
|
 
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|  
+
| Όσα <span lang="EL">αφορούν τις υπηρεσίες του ΟΠΑΝΔΑ αποστέλλονται μέσω του συστήματος διαχείρισης </span>CRM<span lang="EL"> στο αρμόδιο Τμήμα του ΟΠΑΝΔΑ.</span>
|
 
 
|
 
|
 +
|<span lang="EL">Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών</span>
 
|
 
|
 
|-
 
|-

Αναθεώρηση της 09:08, 21 Ιουνίου 2017

Υποβολή Αιτημάτων Δημοτών προς ΟΠΑΝΔΑ
Από ποιους παρέχεται ΟΠΑΝΔΑ
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση 10
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Υποβολή αιτημάτων από δημότες σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχονται από τον ΟΠΑΝΔΑ.

Σχετική Νομοθεσία

1) Ν. 3463/06 Κύρωση Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων – ΦΕΚ 114/Α/ 8-6-06 (άρθρο 241 παρ.1.εδ.Β’)

2) Η υπ’ άρ. 1302/14-11-2011 Πράξη Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Αθηναίων (ΦΕΚ 2784/Β’/2-12-2011) και η αριθμ. οικ. 14660/13681/2-4-2014 (ΦΕΚ 1005/Β’) Απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, περί έγκρισης της συγχώνευσης των Ν.Π.Δ.Δ. του Δήμου Αθηναίων Δ.Α.Μ.Σ., Π.Ο.Δ.Α., Ο.Ν.Α. σε ένα νέο Ν.Π.Δ.Δ. με την ονομασία: «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ»

3) Οι διατάξεις του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Οργανισμού Πολιτισμού Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων (ΦΕΚ 1290/Β/28-5-2013)

4) Ν. 2472/1997 (άρθρο 10)

5) Ν. 2915/2001 - ΦΕΚ Α 109 ( άρθρο 7Α παρ. 1α & άρθρο 34 παρ. 3)

Τρόπος διεκπεραίωσης

Τα αιτήματα των δημοτών (που αφορούν καταγγελίες,παράπονα, προτάσεις ή πληροφόρηση) υποβάλλονται είτε μέσω της τηλεφωνικής γραμμής Εξυπηρέτησης πολιτών 1595, είτε μέσω του Ηλεκτρονικού Κέντρου Εξυπηρέτησης του site του  Δήμου Αθηναίων και καταχωρούνται ανάλογα. Τα αιτήματα διαχωρίζονται  και όσα αφορούν τις υπηρεσίες του ΟΠΑΝΔΑ αποστέλλονται μέσω του συστήματος διαχείρισης CRM στο Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών της Διευθυνσης του ΟΠΑΝΔΑ, και ο αρμόδιος υπάλληλος τα εκτυπώνει και τα διαβιβάζει στο αρμόδιο Τμήμα του Οργανισμού (π.χ. Τμήμα Ανοιχτών Χώρων Άθλησης και Παιχνιδιού, Τμήμα Γυμναστηρίων κ.α.). Τα αιτήματα επεξεργάζονται κατάλληλα από τον Οργανισμό και, μέσω του συστήματος CRM, ο Δήμος Αθηναίων ενημερώνεται για την κατάσταση - εξέλιξη τους. Τέλος οι δημότες πληροφορούνται για την κατάσταση -εξέλιξη του αιτήματος τους από το Δήμο Αθηναίων.

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Υποβολή αιτήματος από δημότη (καταγγελία,παράπονο, πρόταση ή πληροφόρηση), είτε μέσω της τηλεφωνικής γραμμής Εξυπηρέτησης πολιτών 1595 είτε μέσω του site του  Δήμου Αθηναίων. Δήμος Αθηναίων
2 Καταχώρηση και διαχωρισμός αιτημάτων Δήμος Αθηναίων
3 Όσα αφορούν τις υπηρεσίες του ΟΠΑΝΔΑ αποστέλλονται μέσω του συστήματος διαχείρισης CRM στο αρμόδιο Τμήμα του ΟΠΑΝΔΑ. Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Δήμος Αθηναίων.