Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Υποβολή Αιτημάτων Δημοτών προς ΟΠΑΝΔΑ"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Διαδικασίες)
Γραμμή 30: Γραμμή 30:
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης ===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης ===
<span lang="EL">Τα αιτήματα των δημοτών (που αφορούν καταγγελίες,παράπονα, προτάσεις ή πληροφόρηση) υποβάλλονται είτε μέσω της τηλεφωνικής γραμμής Εξυπηρέτησης πολιτών [https://www.cityofathens.gr/node/21239 1595], είτε μέσω του [https://www.cityofathens.gr/khe/crm/new Ηλεκτρονικού Κέντρου Εξυπηρέτησης] του </span>site<span lang="EL"> του  Δήμου Αθηναίων και καταχωρούνται ανάλογα. Τα αιτήματα διαχωρίζονται  και όσα αφορούν τις υπηρεσίες του ΟΠΑΝΔΑ αποστέλλονται μέσω του συστήματος διαχείρισης </span>CRM<span lang="EL"> στο Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών της Διευθυνσης </span>Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Οργάνωσης και Αξιοποίησης Πόρων<span lang="EL"> του ΟΠΑΝΔΑ, και ο αρμόδιος υπάλληλος τα εκτυπώνει και τα διαβιβάζει στο ανάλογο Τμήμα του Οργανισμού (π.χ. Τμήμα Ανοιχτών Χώρων Άθλησης και Παιχνιδιού, Τμήμα Γυμναστηρίων κ.α.). Τα αιτήματα επεξεργάζονται
+
Χειρόγραφος.
κατάλληλα από τον Οργανισμό και, μέσω του συστήματος </span>CRM<span lang="EL">, ο Δήμος Αθηναίων ενημερώνεται
 
για την κατάσταση - εξέλιξη τους. Τέλος οι δημότες πληροφορούνται για την κατάσταση
 
-εξέλιξη του αιτήματος τους από το Δήμο Αθηναίων.</span>
 
  
 
==Διαδικασίες==
 
==Διαδικασίες==
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
!Βήματα διαδικασίας
+
!
 
!Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική
 
!Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική
 
!Εμπλεκόμενος Αρμόδιος
 
!Εμπλεκόμενος Αρμόδιος
Γραμμή 43: Γραμμή 40:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|Υποβολή <span lang="EL">αιτήματος από δημότη (καταγγελία,παράπονο, πρόταση ή πληροφόρηση), είτε μέσω της τηλεφωνικής γραμμής Εξυπηρέτησης πολιτών 1595 είτε μέσω του </span>site<span lang="EL"> του  Δήμου Αθηναίων.</span>
 
 
|
 
|
|Δήμος Αθηναίων
+
|
 +
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|2
 
|2
|Κ<span lang="EL">αταχώρηση και διαχωρισμός αιτημάτων</span>
 
 
|
 
|
|Δήμος Αθηναίων
+
|
 +
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
| Όσα <span lang="EL">αφορούν τις υπηρεσίες του ΟΠΑΝΔΑ αποστέλλονται μέσω του συστήματος διαχείρισης </span>CRM<span lang="EL"> στο αρμόδιο Τμήμα του ΟΠΑΝΔΑ.</span>
 
 
|
 
|
|<span lang="EL">Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών - <span lang="EL">Διευθυνση </span>Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Οργάνωσης και Αξιοποίησης Πόρων<span lang="EL"> του ΟΠΑΝΔΑ</span></span>
+
|
 +
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|Εκτύπωση και <span lang="EL">ο αρμόδιος διαβίβαση του αιτήματος στο ανάλογο, κατα περίπτωση, Τμήμα του Οργανισμού (π.χ. Τμήμα Ανοιχτών Χώρων Άθλησης και Παιχνιδιού, Τμήμα Γυμναστηρίων κ.α.)</span>
 
 
|
 
|
|Αρμόδια Τμήματα ΟΠΑΝΔΑ <span lang="EL">(π.χ. Τμήμα Ανοιχτών Χώρων Άθλησης και Παιχνιδιού, Τμήμα Γυμναστηρίων κ.α.)</span>
+
|
 +
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|5
 
|5
|<span lang="EL">Επεξεργασία αιτημάτων από το εκάστοτε τμήμα του ΟΠΑΝΔΑ και ενημέρωση <span lang="EL">Τμήματος Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών. </span></span>
 
 
|
 
|
|Αρμόδια Τμήματα ΟΠΑΝΔΑ <span lang="EL">(π.χ. Τμήμα Ανοιχτών Χώρων Άθλησης και Παιχνιδιού, Τμήμα Γυμναστηρίων κ.α.)</span>
+
|
 +
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|6
 
|6
|Υποβολή απάντησης στο αίτημα<span lang="EL">, μέσω του συστήματος </span>CRM<span lang="EL">, στο Δήμο Αθηναίων, </span>
 
 
|
 
|
|<span lang="EL">Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών - <span lang="EL">Διευθυνση </span>Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Οργάνωσης και Αξιοποίησης Πόρων<span lang="EL"> του ΟΠΑΝΔΑ</span></span>
+
|
 +
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-
 
|7
 
|7
|Ενημέρωση δημοτών σχετικά με το αίτημά τους <span lang="EL">από το Δήμο Αθηναίων.</span>
 
 
|
 
|
|Δήμος Αθηναίων
+
|
 +
|
 
|
 
|
 
|-
 
|-

Αναθεώρηση της 10:08, 21 Ιουνίου 2017

Υποβολή Αιτημάτων Δημοτών προς ΟΠΑΝΔΑ
Από ποιους παρέχεται ΟΠΑΝΔΑ
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση 10
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Υποβολή αιτημάτων από δημότες σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχονται από τον ΟΠΑΝΔΑ.

Σχετική Νομοθεσία

1) Ν. 3463/06 Κύρωση Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων – ΦΕΚ 114/Α/ 8-6-06 (άρθρο 241 παρ.1.εδ.Β’)

2) Η υπ’ άρ. 1302/14-11-2011 Πράξη Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Αθηναίων (ΦΕΚ 2784/Β’/2-12-2011) και η αριθμ. οικ. 14660/13681/2-4-2014 (ΦΕΚ 1005/Β’) Απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, περί έγκρισης της συγχώνευσης των Ν.Π.Δ.Δ. του Δήμου Αθηναίων Δ.Α.Μ.Σ., Π.Ο.Δ.Α., Ο.Ν.Α. σε ένα νέο Ν.Π.Δ.Δ. με την ονομασία: «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ»

3) Οι διατάξεις του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Οργανισμού Πολιτισμού Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων (ΦΕΚ 1290/Β/28-5-2013)

4) Ν. 2472/1997 (άρθρο 10)

5) Ν. 2915/2001 - ΦΕΚ Α 109 ( άρθρο 7Α παρ. 1α & άρθρο 34 παρ. 3)

Τρόπος διεκπεραίωσης

Χειρόγραφος.

Διαδικασίες

Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1
2
3
4
5
6
7

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Αρμόδια Τμήματα ΟΠΑΝΔΑ (π.χ. Τμήμα Ανοιχτών Χώρων Άθλησης και Παιχνιδιού, Τμήμα Γυμναστηρίων κ.α.).

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Δήμος Αθηναίων.