Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Σύναψη Διαπανεπιστημιακών Συμφωνιών (ΑΠΘ) Α'"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Περιγραφή Υπηρεσίας)
(Περιγραφή Υπηρεσίας)
Γραμμή 27: Γραμμή 27:
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===   
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===   
  
Τρίτο βήμα:
+
Με ηλεκτρονική αλληλογραφία αλλά και κλασσική αλληλογραφία μέσω γενικού πρωτοκόλλου
 
 
Εξέταση τις λίστας με τις νέες προτάσεις από την Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων μία φορά τον χρόνο (κάθε Ιούνιο)
 
 
 
Τέταρτο βήμα:
 
 
 
Εισήγηση της Επιτροπής Διεθνών Σχέσεων προς την Σύγκλητο (θετική ή αρνητική)
 
 
 
Πέμπτο βήμα:
 
 
 
Υπογραφή κειμένου Συμφωνίας από τον κ. Πρύτανη και αποστολή του κειμένου Συμφωνίας στο ξένο Ανώτατο Ίδρυμα για υπογραφή από μέρους τους. Το συμφωνητικό συνοδεύεται από επίσημη επιστολή.
 
 
 
Έκτο βήμα:
 
 
 
Μετά την ολοκλήρωση της υπογραφής και από τα δύο συμβαλλόμενα Ιδρύματα, το κείμενο της Συμφωνίας σκανάρεται και αναρτάται στην ιστοσελίδα του Τμήματος Διεθνών Σχέσεων ενώ παράλληλα ενημερώνονται ηλεκτρονικά τα Τμήματα για την υπογραφή της νέας Συμφωνίας. 
 
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===
 
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.===
Γραμμή 101: Γραμμή 87:
 
==Διαδικασίες==
 
==Διαδικασίες==
 
Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
 
Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
 +
 +
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
 
 
Γραμμή 110: Γραμμή 98:
 
|1
 
|1
 
|
 
|
 
 
Ανάλογα από που προέρχεται η πρόταση:   
 
Ανάλογα από που προέρχεται η πρόταση:   
  
Γραμμή 122: Γραμμή 109:
 
|2
 
|2
 
|
 
|
 
 
Καταγραφή πρότασης σε ειδική λίστα που τηρείται στοΤμήμα(όπου αναφέρεται το όνομα του Πανεπιστημίου, ενημερωτικά στοιχεία που αφορούν το ξένο Πανεπιστήμιο, από που προήλθε η πρόταση)  
 
Καταγραφή πρότασης σε ειδική λίστα που τηρείται στοΤμήμα(όπου αναφέρεται το όνομα του Πανεπιστημίου, ενημερωτικά στοιχεία που αφορούν το ξένο Πανεπιστήμιο, από που προήλθε η πρόταση)  
 
|
 
|
Γραμμή 129: Γραμμή 115:
 
|-
 
|-
 
|3
 
|3
|
 
|
 
|
 
 
|
 
|
 +
 +
<nowiki> </nowiki>Εξέταση τις λίστας με τις νέες προτάσεις από την Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων μία φορά τον χρόνο (κάθε Ιούνιο)
 +
|Κανονισμός λειτουργίας Διεθνών Σχέσεων
 +
|Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων
 +
|1ημέρα
 
|-
 
|-
 
|4
 
|4
|
+
|Εισήγηση της Επιτροπής Διεθνών Σχέσεων προς την Σύγκλητο (θετική ή αρνητική)
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 142: Γραμμή 130:
 
|5
 
|5
 
|
 
|
 +
 +
Υπογραφή κειμένου Συμφωνίας από τον κ. Πρύτανη και αποστολή του κειμένου Συμφωνίας στο ξένο Ανώτατο Ίδρυμα για υπογραφή από μέρους τους. Το συμφωνητικό συνοδεύεται από επίσημη επιστολή.
 
|
 
|
 
|
 
|
Γραμμή 148: Γραμμή 138:
 
|6
 
|6
 
|
 
|
 +
 +
Μετά την ολοκλήρωση της υπογραφής και από τα δύο συμβαλλόμενα Ιδρύματα, το κείμενο της Συμφωνίας σκανάρεται και αναρτάται στην ιστοσελίδα του Τμήματος Διεθνών Σχέσεων ενώ παράλληλα ενημερώνονται ηλεκτρονικά τα Τμήματα για την υπογραφή της νέας Συμφωνίας. 
 
|
 
|
 
|
 
|

Αναθεώρηση της 14:37, 17 Οκτωβρίου 2017


Σύναψη Διαπανεπιστημιακών Συμφωνιών (ΑΠΘ) Α'
Από ποιους παρέχεται Τμήμα Διεθνών Σχέσεων ΑΠΘ
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος ΥΠΕΠΘ Διεθνοποίηση Παν/μίων
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση 0
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Τμήμα Διεθνών Σχέσεων ΑΠΘ- Για περισσότερες πληροφορίες στην σελίδα:

http://international-relations.auth.gr/el

https://diadikasies.gr/images/e/ed/%CE%9A%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82_%CE%91%CE%A0%CE%98.pdf

Τρόπος διεκπεραίωσης

Με ηλεκτρονική αλληλογραφία αλλά και κλασσική αλληλογραφία μέσω γενικού πρωτοκόλλου

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.

  • Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου http://is.gd/2CZ1ht

Δικαιολογητικά

Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Δεύτερο βήμα:

Καταγραφή πρότασης σε ειδική λίστα (όπου αναφέρεται το όνομα του Πανεπιστημίου, ενημερωτικά στοιχεία που αφορούν το ξένο Πανεπιστήμιο, από που προήλθε η πρόταση)

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

.

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1

Ανάλογα από που προέρχεται η πρόταση:

(Α) αν προέρχεται από Ανώτατο 'Ιδρυμα του εξωτερικού: στέλνουμε ηλεκτρονικά έγγραφο στα Τμήματα και τα ρωτούμε εάν ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν σε πιθανή σύναψη Συμφωνίας με το εν λόγω ίδρυμα.

β)αν προέρχεται από μέλος ΔΕΠ του ΑΠΘ , ζητείται η σχετική απόφαση Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος

απόφαση Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος ~30 ημέρες
2

Καταγραφή πρότασης σε ειδική λίστα που τηρείται στοΤμήμα(όπου αναφέρεται το όνομα του Πανεπιστημίου, ενημερωτικά στοιχεία που αφορούν το ξένο Πανεπιστήμιο, από που προήλθε η πρόταση)

1ημέρα
3

Εξέταση τις λίστας με τις νέες προτάσεις από την Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων μία φορά τον χρόνο (κάθε Ιούνιο)

Κανονισμός λειτουργίας Διεθνών Σχέσεων Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων 1ημέρα
4 Εισήγηση της Επιτροπής Διεθνών Σχέσεων προς την Σύγκλητο (θετική ή αρνητική)
5

Υπογραφή κειμένου Συμφωνίας από τον κ. Πρύτανη και αποστολή του κειμένου Συμφωνίας στο ξένο Ανώτατο Ίδρυμα για υπογραφή από μέρους τους. Το συμφωνητικό συνοδεύεται από επίσημη επιστολή.

6

Μετά την ολοκλήρωση της υπογραφής και από τα δύο συμβαλλόμενα Ιδρύματα, το κείμενο της Συμφωνίας σκανάρεται και αναρτάται στην ιστοσελίδα του Τμήματος Διεθνών Σχέσεων ενώ παράλληλα ενημερώνονται ηλεκτρονικά τα Τμήματα για την υπογραφή της νέας Συμφωνίας.

7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Μητρώα που τηρούνται

Συμπληρώνετε στον πίνακα τα μητρώα που τηρούνται για την παροχή της υπηρεσίας, για κάθε μητρώο καταχωρείτε τον τίτλο του, εάν είναι χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων που περιέχει και εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος. [[Κατηγορία: ]]