Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Υπηρεσίες & Διαδικασίες του Δημοσίου Τομέα:Εγγραφή στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας για Μέλη του Πανεπιστημίου"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(URL)
Γραμμή 22: Γραμμή 22:
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
Οι εσωτερικοί χρήστες (μέλη του Πανεπιστημίου) συμπληρώνουν ηλεκτρονικά την αίτηση που βρίσκεται αναρτημένη στη σελίδα της Βιβλιοθήκης στο διαδίκτυο www.lib.uom.gr  στο σημείο «ΑΙΤΗΣΕΙΣ» και στη συνέχεια «ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ». Εκεί εισάγουν όλα τα στοιχεία τους και υποβάλλουν την αίτηση. Στη συνέχεια προσέρχονται προσέρχονται στο τμήμα Δανεισμού για την ολοκλήρωση της εγγραφής με τα προαπαιτούμενα δικαιολογητικά που περιγράφονται αναλυτικά στον κανονισμό και ετοιμάζεται η κάρτα εγγραφής.  
 
Οι εσωτερικοί χρήστες (μέλη του Πανεπιστημίου) συμπληρώνουν ηλεκτρονικά την αίτηση που βρίσκεται αναρτημένη στη σελίδα της Βιβλιοθήκης στο διαδίκτυο www.lib.uom.gr  στο σημείο «ΑΙΤΗΣΕΙΣ» και στη συνέχεια «ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ». Εκεί εισάγουν όλα τα στοιχεία τους και υποβάλλουν την αίτηση. Στη συνέχεια προσέρχονται προσέρχονται στο τμήμα Δανεισμού για την ολοκλήρωση της εγγραφής με τα προαπαιτούμενα δικαιολογητικά που περιγράφονται αναλυτικά στον κανονισμό και ετοιμάζεται η κάρτα εγγραφής.  
==URL ==
+
==Ηλεκτρονική Αίτηση ==
 
*[https://www.lib.uom.gr/index.php/el/new-user?view=form Αίτηση]
 
*[https://www.lib.uom.gr/index.php/el/new-user?view=form Αίτηση]
  
Γραμμή 61: Γραμμή 61:
 
|2
 
|2
 
|Προσέλευση στο Τμήμα Δανεισμού
 
|Προσέλευση στο Τμήμα Δανεισμού
|Χρήστης-Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού
+
|Χρήστης & Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού
 
|1' (Λεπτό)
 
|1' (Λεπτό)
 
|-
 
|-

Αναθεώρηση της 11:28, 23 Ιανουαρίου 2020

Εγγραφή στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας για Μέλη του Πανεπιστημίου
Από ποιους παρέχεται Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Σε ποιους παρέχεται Μέλη Πανεπιστημιακής Κοινότητας
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση ΔΕ-ΠΑ 8:00-20:00, ΣΑ 8:30-15:00
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Η Διαδικασία αυτή περιγράφει τον τρόπο εγγραφής και έκδοσης κάρτας νέων χρηστών (μελών του Πανεπιστημίου), ώστε να αποκτήσουν δικαίωμα δανεισμού και χρήσης των υπόλοιπων υπηρεσιών της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου.

Σχετική Νομοθεσία

Γραπτή Πολιτική Δανεισμού

Τρόπος διεκπεραίωσης

Οι εσωτερικοί χρήστες (μέλη του Πανεπιστημίου) συμπληρώνουν ηλεκτρονικά την αίτηση που βρίσκεται αναρτημένη στη σελίδα της Βιβλιοθήκης στο διαδίκτυο www.lib.uom.gr  στο σημείο «ΑΙΤΗΣΕΙΣ» και στη συνέχεια «ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ». Εκεί εισάγουν όλα τα στοιχεία τους και υποβάλλουν την αίτηση. Στη συνέχεια προσέρχονται προσέρχονται στο τμήμα Δανεισμού για την ολοκλήρωση της εγγραφής με τα προαπαιτούμενα δικαιολογητικά που περιγράφονται αναλυτικά στον κανονισμό και ετοιμάζεται η κάρτα εγγραφής.

Ηλεκτρονική Αίτηση

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα
1 Ηλεκτρονική Αίτηση Συμπλήρωση από τον αιτούντα
2 Ακαδημαϊκή Ταυτότητα Προσκόμιση από τον αιτούντα
3 Αστυνομική Ταυτότητα Προσκόμιση από τον αιτούντα

Διαδικασίες

Α Βήματα διαδικασίας Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής στη Βιβλιοθήκη  Χρήστης 3' (Λεπτά)
2 Προσέλευση στο Τμήμα Δανεισμού Χρήστης & Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού 1' (Λεπτό)
4 Προσκόμιση Δικαιολογητικών Χρήστης 1' (Λεπτό)
3 Αναζήτηση στη βάση Δεδομένων εγγραφών Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού 1' (Λεπτό)
5 Εντοπισμός ονόματος Χρήστη Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού 1' (Λεπτό)
6 Εισαγωγή των στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού 1' (Λεπτό)
7 Αντιπαραβολή των στοιχείων Χρήστη Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού 1' (Λεπτό)
8 Καταχώρηση ραβδοκώδικα της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας και Κωδικού Πρόσβασης (αριθμόςΑΔΤ) Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού 0,5' (Λεπτό)
9 Παράδοση Ακαδημαϊκής Ταυτότητας Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού 0,5' (Λεπτό)
10 Παράδοση ενημερωτικού εντύπου Πολιτικής Δανεισμού / Κατηγορία μέλους Υπάλληλος Τμήματος Δανεισμού 0,5' (Λεπτό)