Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Διαδικασία Επιδιόρθωσης Βλάβης Η/Υ σε ΟΤΑ"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Σχετική Νομοθεσία)
(Σχετική Νομοθεσία)
Γραμμή 18: Γραμμή 18:
  
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
Εσωτερικός οργανισμός λειτουργίας ΟΤΑ.
+
[[:el:images/3/31/ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ_ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ_ΟΤΑ.pdf|Εσωτερικός οργανισμός λειτουργίας ΟΤΑ.]]
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===

Αναθεώρηση της 09:48, 25 Ιουνίου 2023

Διαδικασία Επιδιόρθωσης Βλάβης Η/Υ σε ΟΤΑ

Περιγραφή Υπηρεσίας

Αφορά στην διαδικασία που ακολουθείται έτσι ώστε να γίνει επιδιόρθωση βλάβης ενός υπηρεσιακού Ηλεκτρονικού Υπολογιστή (Η/Υ) ΟΤΑ .

Σχετική Νομοθεσία

Εσωτερικός οργανισμός λειτουργίας ΟΤΑ.

Τρόπος διεκπεραίωσης

Υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης από τον υπάλληλο που έχει το πρόβλημα στον Η/Υ του , προς το Τμήμα Πληροφορικής.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Αίτηση υπαλλήλου για επιδιόρθωση βλάβης του Η/Υ του.

αιτηση προς τημα προμηθειων

Δικαιούχοι

Όλοι οι υπάλληλοι του οργανισμού με οποιαδήποτε σχέση εργασίας και αν απασχολούνται .

Δικαιολογητικά

Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Τμήμα Προμηθειών.

Μητρώα που τηρούνται

Συμπληρώνετε στον πίνακα τα μητρώα που τηρούνται για την παροχή της υπηρεσίας, για κάθε μητρώο καταχωρείτε τον τίτλο του, εάν είναι χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων που περιέχει και εκτίμηση του αριθμού των νέων καταχωρίσεων ανά έτος.