Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Διαδικασία Επιδιόρθωσης Βλάβης Η/Υ σε ΟΤΑ"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 41: Γραμμή 41:
 
|1
 
|1
 
|Αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος στο Τμήμα Πληροφορικής αναφέροντας ότι υπάρχει πρόβλημα λειτουργίας  Η/Υ. 
 
|Αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος στο Τμήμα Πληροφορικής αναφέροντας ότι υπάρχει πρόβλημα λειτουργίας  Η/Υ. 
| rowspan="21" |Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Φορέα.
+
| rowspan="21" |Εσωτερικός Οργανισμός Λειτουργίας του Φορέα.
 
|Υπάλληλος  του Φορέα.
 
|Υπάλληλος  του Φορέα.
 
|10 Λεπτά.
 
|10 Λεπτά.

Αναθεώρηση της 13:21, 25 Ιουνίου 2023

Διαδικασία Επιδιόρθωσης Βλάβης Η/Υ σε ΟΤΑ
Από ποιους παρέχεται Τμήμα Πληροφορικής.
Σε ποιους παρέχεται Σε όλους του υπαλλήλους του Φορέα.
Κόστος σε ευρώ Μηδέν(0) Ευρώ.

Περιγραφή Υπηρεσίας

Αφορά στην εσωτερική διαδικασία που ακολουθείται από το αρμόδιο (σύμφωνα με τον εσωτερικό οργανισμό λειτουργίας του Φορέα) τμήμα πληροφορικής του Φορέα έτσι ώστε να γίνει επιδιόρθωση βλάβης ενός υπηρεσιακού Ηλεκτρονικού Υπολογιστή (Η/Υ) .

Σχετική Νομοθεσία

Εσωτερικός οργανισμός λειτουργίας ΟΤΑ.

Τρόπος διεκπεραίωσης

Υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης από τον υπάλληλο που έχει το πρόβλημα στον Η/Υ του , προς το Τμήμα Πληροφορικής.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Αίτηση υπαλλήλου προς το τμήμα πληροφορικής για επιδιόρθωση βλάβης του Η/Υ του.

Αίτηση υπαλλήλου πληροφορικής προς το τμήμα προμηθειών για χορήγηση ανταλλακτικών.

Δικαιούχοι

Όλοι οι υπάλληλοι του οργανισμού με οποιαδήποτε σχέση εργασίας και αν απασχολούνται .

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Βήμα Διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Εκτιμώμενος Χρόνος Διεκπεραίωσης Βήματος
1 Αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος στο Τμήμα Πληροφορικής αναφέροντας ότι υπάρχει πρόβλημα λειτουργίας Η/Υ.  Εσωτερικός Οργανισμός Λειτουργίας του Φορέα. Υπάλληλος του Φορέα. 10 Λεπτά.
2 Παραλαβή του μυνήματος προβλήματος λειτουργίας Η/Υ από τον προϊστάμενο του τμήματος πληροφορικής. Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής Φορέα. Άμεσα.
3 Χρέωση με ηλεκτρονική διαδικασία απο τον προϊστάμενο σε τεχνικό υπάλληλο πληροφορικής ενέργειας αρχικής εκτίμησης του προβλήματος. Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής Φορέα. 5 Λεπτά.
4 Ανάληψη της χρέωσης για την εκτίμηση του προβλήματος από τον τεχνικό υπάλληλο πληροφορικής Υπάλληλος Τμήματος Πληροφορικής Φορέα. 5 Λεπτά.
5 Επιτόπια (στο γραφείο του υπαλλήλου) εκτίμηση του προβλήματος του Η/Υ από τον τεχνικό υπάλληλο πληροφορικής. Υπάλληλος Τμήματος Πληροφορικής Φορέα. Μία(1) εργάσιμη ημέρα.
6 Σε περίπτωση που με την επιτόπια εκτίμηση του προβλήματος διαπιστωθεί πως το πρόβλημα είναι σχετικά απλό - το πρόβλημα επιλύεται επιτόπου .Ο υπάλληλος πληροφορικής ενημερώνει με ηλεκτρονικό τρόπο το τμήμα πληροφορικής πως το πρόβλημα επιλύθηκε. Υπάλληλος Τμήματος Πληροφορικής Φορέα. 2 ώρες.
7 Σε περίπτωση που με την επιτόπια εκτίμηση του προβλήματος διαπιστωθεί πως το πρόβλημα είναι σοβαρό, ο υπολογιστής πρέπει να αποσταλεί στο τμήμα πληροφορικής για περεταίρω ενέργειες επιδιόρθωσης.  Υπάλληλος του Φορέα. 1 ώρα.
8 Εισαγωγή του Η/Υ που έχει το πρόβλημα  στο τμήμα πληροφορικής. Υπάλληλος του Φορέα και Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής Φορέα. Άμεσα.
9 Αναλυτικός έλεγχος του Η/Υ από τον προϊστάμενο του τμήματος πληροφορικής για να εντοπιστεί ακριβώς η βλάβη. Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής Φορέα. 2 ώρες.
10 Οποιουδήποτε τύπου βλάβης και να είναι, χρεώνεται σε τεχνικό υπάλληλο πληροφορικής με ηλεκτρονικό τρόπο. Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής Φορέα. 5 Λεπτά.
11 Ο υπάλληλος πληροφορικής ελέγχει αν απαιτούνται ανταλλακτικά για την επιδιόρθωση του Η/Υ. Υπάλληλος Τμήματος Πληροφορικής Φορέα. 2 ώρες.
12 Αν δεν απαιτούνται κάποια ανταλλακτικά επιδιορθώνει τον Η/Υ και τον αποστέλλει στον διοικητικό υπάλληλο . Υπάλληλος Τμήματος Πληροφορικής Φορέα. Μία(1) εργάσιμη ημέρα.
13 Αν απαιτούνται ανταλλακτικά αποστέλλει ηλεκτρονικό μήνυμα και ζητά τα ανταλλακτικά αυτά από το τμήμα προμηθειών του Φορέα. Υπάλληλος Τμήματος Πληροφορικής Φορέα. 30 Λεπτά.
14 Το τμήμα προμηθειών παραλαμβάνει το ηλεκτρονικό μήνυμα και ελέγχει αν υπάρχει το ανταλλακτικό. Προϊστάμενος Τμήματος Προμηθειών Φορέα. 2 ώρες.
15 Αν από τον έλεγχο του τμήματος προμήθειων προκύψει πως το ανταλλακτικό δεν υπάρχει , τότε αποστέλλεται ενημερωτικό ηλεκτρονικό μήνυμα  στο τμήμα πληροφορικής και ταυτόχρονά ενημερώνεται ένα ηλεκτρονικό αρχείο ελλείψεων υλικών ώστε να γίνει σχετική παραγγελία  Προϊστάμενος Τμήματος Προμηθειών Φορέα. 30 Λεπτά.
16 Αν από τον έλεγχο του τμήματος προμήθειων προκύψει πως το ανταλλακτικό υπάρχει στην αποθήκη, τότε το ανταλλακτικό χορηγείται στον τεχνικό υπάλληλο πληροφορικής. Προϊστάμενος Τμήματος Προμηθειών Φορέα. 2 ώρες.
17 Ο τεχνικός υπάλληλος πληροφορικής παραλαμβάνει το ανταλλακτικό , το χρησιμοποιεί και επιλύει την βλάβη του Η/Υ . Υπάλληλος Τμήματος Πληροφορικής Φορέα. Μία(1) εργάσιμη ημέρα.
18 Μετά την επίλυση της βλάβης ο  υπάλληλος πληροφορικής παραδίδει τον Η/Υ στον διοικητικό υπάλληλο και ταυτόχρονά ενημερώνει με ηλεκτρονικό μήνυμα το τμήμα πληροφορικής ότι η επιδιόρθωση του Η/Υ πραγματοποιήθηκε επιτυχώς και ο Η/Υ παραδόθηκε προς χρήση στον διοικητικό υπάλληλο. Υπάλληλος Τμήματος Πληροφορικής Φορέα και Υπάλληλος του Φορέα. 2 ώρες.
19 Το ηλεκτρονικό μήνυμα επίλυσης της βλάβης αποθηκεύεται σε μια βάση δεδομένων που τηρεί για αυτές τις περιπτώσεις το τμήμα πληροφορικής . Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής Φορέα. 10 Λεπτά.
20
21

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Τμήμα Προμηθειών.

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας2222

Τμήμα Προμηθειών.

Μητρώα που τηρούνται

Ηλεκτρονικό μητρώο επίλυσης βλαβών που τηρείται στο τμήμα πληροφορικής .

Ηλεκτρονικό μητρώο ελλείψεων ανταλλακτικών που τηρείται στο τμήμα προμηθειών.