Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Μετάταξη σε κλάδο ανώτερης κατηγορίας (περιφέρεια)"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Νέα σελίδα με 'Κατηγορία:Διοίκησης (Διεύθυνση) {{Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας |Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλο...')
 
(Δικαιολογητικά)
Γραμμή 38: Γραμμή 38:
 
|-
 
|-
 
|1
 
|1
|Αίτηση από τον αιτούντα
+
|Αίτηση του υπαλλήλου στην υπηρεσία που υπηρετεί
 
|Κατάθεση από τον αιτούντα
 
|Κατάθεση από τον αιτούντα
 
|-
 
|-

Αναθεώρηση της 12:33, 19 Νοεμβρίου 2015

Μετάταξη σε κλάδο ανώτερης κατηγορίας (περιφέρεια)
Από ποιους παρέχεται κατά τόπους περιφέρειες
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Μετάταξη υπαλλήλου σε κενή θέση κλάδου ανώτερης κατηγορίας του ίδιου Υπουργείου ή της ίδιας δημόσιας υπηρεσίας ή του ίδιου νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου αντίστοιχα, επιτρέπεται μετά από αίτηση του υπαλλήλου και ύστερα από γνώμη του υπηρεσιακού συμβουλίου του κλάδου στον οποίο μετατάσσεται

Σχετική Νομοθεσία

Άρθρο 69 Ν.3528 (φεκ 26 τ. Α΄ 09-02-2007)

Τρόπος διεκπεραίωσης

Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Αίτηση

Δικαιολογητικά

Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Αίτηση του υπαλλήλου στην υπηρεσία που υπηρετεί Κατάθεση από τον αιτούντα
2 Τίτλο σπουδών που απαιτείται Κατάθεση από τον αιτούντα
3 Αντίστοιχως ξενόγλωσσος τιτλος όπου απαιτείται Κατάθεση από τον αιτούντα
4 Αντιστοίχως Πιστοποιητικό Γνώσης Ηλ/κου Υπολογιστή όπου απαιτείται Κατάθεση από τον αιτούντα
5
6
7
8
9
10

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20