Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Ανακατανομή Πιστώσεων Συλλογικών Αποφάσεων Έργων και Μελετών (ΣΑΕΠ/ΣΑΜΠ)"
(→Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς) |
μ (added Category:Τμήμα Εφαρμογής Προγραμμάτων και Εργων using HotCat) |
||
Γραμμή 109: | Γραμμή 109: | ||
[[Κατηγορία:Εσωτερικές διαδικασίες (περιφέρεια)]] | [[Κατηγορία:Εσωτερικές διαδικασίες (περιφέρεια)]] | ||
[[Κατηγορία:Απαιτείται κατηγοριοποίηση τμήματος]] | [[Κατηγορία:Απαιτείται κατηγοριοποίηση τμήματος]] | ||
+ | [[Κατηγορία:Τμήμα Εφαρμογής Προγραμμάτων και Εργων]] |
Αναθεώρηση της 14:55, 24 Νοεμβρίου 2015
Ανακατανομή Πιστώσεων Συλλογικών Αποφάσεων Έργων και Μελετών (ΣΑΕΠ/ΣΑΜΠ) | |
---|---|
Από ποιους παρέχεται | Περιφέρεια |
Σε ποιους παρέχεται | Φορείς |
Νομοθετικό πλαίσιο | Νόμος |
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση | 5 |
Κόστος σε ευρώ | 0 |
Περιεχόμενα
Περιγραφή Υπηρεσίας
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά την υπηρεσία.
Σχετική Νομοθεσία
- Ετήσια εγκύκλιος οδηγιών για την έγκριση και χρηματοδότηση του ΠΔΕ
- Ο Ν. 2362/1995 «Περί Δημοσίου Λογιστικού, ελέγχου των δαπανών του Κράτους και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α΄ 247), και ιδίως η παράγραφος 9 του άρθρου 7 και οι παράγραφοι 3 και 13 του άρθρου 21 αυτού, όπως τροποποιήθηκαν με τα άρθρα πρώτο και δεύτερο του Ν. 4128/2013 (ΦΕΚ Α΄ 51).
- Η Υ.Α με αρ. 23979/ΔΕ 2649/3.6.2013 «Ρυθμίσεις για τις ανακατανομές πιστώσεων των συλλογικών αποφάσεων του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων και ειδικότερα ρυθμίσεις του Περιφερειακού Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων» (ΦΕΚ 1367/Β΄/5.6.2013), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με την Υ.Α. με αρ. 26809/ΔΕ 3080/19.6.2013 (ΦΕΚ 1493/Β΄/19.6.2013).
Τρόπος διεκπεραίωσης
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό
Έντυπο που χρησιμοποιείται
Δικαιολογητικά
Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
Α/Α | Απαραίτητα Δικαιολογητικά | Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση |
---|---|---|
1 | Προτάσεις Ειδικών Υπηρεσιών Διαχείρισης για τις ετήσιες πιστώσεις έργων-μελετών του ΠΔΕ αρμοδιότητάς τους | |
2 | Προτάσεις φορέων υλοποίησης, για αύξηση πιστώσεων έργων-μελετών, με έγγραφα τεκμηρίωσης. |
Διαδικασίες
Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
Α | Βήματα διαδικασίας | Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική | Εμπλεκόμενος Αρμόδιος | Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα |
---|---|---|---|---|
1 | Έρευνα και συλλογή στοιχείων, που αφορούν στην υλοποίηση συμβάσεων
έργων-μελετών του ΠΔΕ όλων των φορέων υλοποίησης, για τη δυνατότητα σύνταξης των απαιτούμενων εντύπων με περιοδική ανασκόπηση ανά μήνα. |
|||
2 | Συμπλήρωση του Πίνακα ανακατανομής πιστώσεων – Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων | |||
3 | Ηλεκτρονική υποβολή
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ – Ηλεκτρονική Υποβολή Προτάσεων-Οφειλών-Πληρωμών ΠΔΕ (www.e-pde.gr/esub4pdeconsole/applist.zul) |
|||
4 | Κατάρτιση Συγκεντρωτικού πίνακα ανακατανομής πιστώσεων – Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων | |||
5 | Ανάρτηση στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ
Yπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΥΓΕΙΑ (diavgeia.gov.gr/f/pdm) |
Άλλη υπηρεσία του φορέα μας
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς
- Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης ΕΠ Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας
- Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης ΕΠ στόχου «Ευρωπαϊκή Εδαφική Συνεργασία»
- Φορείς υλοποίησης έργων
.