Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Διαχείριση Χρηστών (περιφέρεια)"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Νέα σελίδα με '== Τίτλος Υπηρεσίας == Δ/νση Διαφάνειας Και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΠΔΜ . == Τίτλος Διαδικα...')
 
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
== Τίτλος Υπηρεσίας ==
 
== Τίτλος Υπηρεσίας ==
Δ/νση Διαφάνειας Και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΠΔΜ .
+
Δ/νση Διαφάνειας Και [[Ηλεκτρονική διακυβέρνηση|Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης]] ΠΔΜ .
  
 
== Τίτλος Διαδικασίας ==
 
== Τίτλος Διαδικασίας ==
 
Επεξεργασία αναρτημένων αποφάσεων χρηστών, επεξεργασία μεταδεδομένων ή συνοδευτικών δεδομένων των ανωτέρω αποφάσεων.
 
Επεξεργασία αναρτημένων αποφάσεων χρηστών, επεξεργασία μεταδεδομένων ή συνοδευτικών δεδομένων των ανωτέρω αποφάσεων.
  
== Συναλασσόμενος ==
+
== Συναλλασσόμενος ==
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
  

Αναθεώρηση της 13:06, 4 Φεβρουαρίου 2016

Τίτλος Υπηρεσίας

Δ/νση Διαφάνειας Και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΠΔΜ .

Τίτλος Διαδικασίας

Επεξεργασία αναρτημένων αποφάσεων χρηστών, επεξεργασία μεταδεδομένων ή συνοδευτικών δεδομένων των ανωτέρω αποφάσεων.

Συναλλασσόμενος

Πολίτης
Φορέας Χ
Επιχείρηση
'Αλλο Αρμόδιος Υπάλληλος

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση Φορέας και Υπηρεσία Αυτεπάγγελτης Αναζήτησής του
1 Αίτηση Αρμόδιος Υπάλληλος


Στατιστικά Διαδικασίας

Αιτήματα Που Υποβάλλονται Μηνιαια Αιτήματα Που Διεκπεραιώνονται Μηνιαία Αιτήματα Που Υποβάλλονται Ετήσια Αιτήματα Που Διεκπεραιώνονται Ετήσια Μέσος Χρόνος Εξυπηρέτησης Εκτιμώμενος Χρόνος Εξυπηρέτησης Άπο Άλλον Φορέα / Υπηρεσία
5 5 70 70 1 Ημέρα


Στοιχεία Διαδικασίας

Θεσμικό Πλαίσιο Κόστος Διεκπαιρέωσης / Παράβολο Εμπλεκόμενοι Άλλοι Φορείς
Ν.3861/2010(ΦΕΚ 3861/Α/2010)

Ν.4210/2013 (ΦΕΚ 254/Α/2013)

Όχι

Τρόποι Διεκπαιρέωσης

Χειρόγραφος Έντυπο που Χρησιμοποιείται Ηλεκτρονικός / Ποιά Εφαρμογή του Φορέα μας Ηλεκτρονική Εφαρμογή Άλλου Φορέα Ποια Δεδομένα / Στοιχεία που Υπάρχουν ΔΕΝ Πρέπει να Δημοσιοποιούνται Αιτιολογία
Όχι Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ


Βήματα Διαδικασίας

Α/Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Σημείο ελέγχου Τρόπος διεκπεραίωσης/ Χειρωνακτικός ή ηλεκτρονικός Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Αίτηση Αρμόδιος Υπάλληλος Άμεσα
2 Πρωτόκολλο Αίτησης Αρμόδιος Υπάλληλος 1 Ημέρα
3 Είσοδος στο Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ Ν.3861/2010

(ΦΕΚ 3861/Α/2010)

Ν.4210/2013

(ΦΕΚ 254/Α/2013)

Διαχειρίστρια Εφαρμογής Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ 1 Ημέρα
4 Επεξεργασία Αναρτημένων Αποφάσεων Χρηστών ή Επεξεργασία Μεταδεδομένων ή Συνοδευτικών Δεδομένων Των Ανωτέρω Αποφάσεων  Ν.3861/2010

(ΦΕΚ 3861/Α/2010)

Ν.4210/2013

(ΦΕΚ 254/Α/2013)

Διαχειρίστρια Εφαρμογής Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ 1 Ημέρα
5 Αποθήκευση Ν.3861/2010

(ΦΕΚ 3861/Α/2010)

Ν.4210/2013

(ΦΕΚ 254/Α/2013)

ΔΙΑΥΓΕΙΑ Υπουργείου Εσωτερικών Και Διοικητικής Ανασυγκρότησης Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ 1 Ημέρα