Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Προμήθεια Εξοπλισμού - Λογισμικού - Αναλωσίμων (περιφέρεια)"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Βήματα Διαδικασίας)
(Βήματα Διαδικασίας)
Γραμμή 3: Γραμμή 3:
  
 
== Τίτλος Διαδικασίας ==
 
== Τίτλος Διαδικασίας ==
Προμήθεια εξοπλισμού - λογισμικού - αναλωσίμων της Διεύθυνσης Διαφάνειας Και [[Ηλεκτρονικής Διακυβέρνηση|Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης]] ΠΔΜ .
+
Προμήθεια εξοπλισμού - λογισμικού - αναλωσίμων της Διεύθυνσης Διαφάνειας Και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΠΔΜ .
  
 
== Συναλασσόμενος ==
 
== Συναλασσόμενος ==

Αναθεώρηση της 13:23, 5 Φεβρουαρίου 2016

Τίτλος Υπηρεσίας

Δ/νση Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΠΔΜ .

Τίτλος Διαδικασίας

Προμήθεια εξοπλισμού - λογισμικού - αναλωσίμων της Διεύθυνσης Διαφάνειας Και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΠΔΜ .

Συναλασσόμενος

Πολίτης
Φορέας
Επιχείρηση Προμηθευτής
'Αλλο Υπηρεσίες ΠΔΜ

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση Φορέας και Υπηρεσία Αυτεπάγγελτης Αναζήτησής του
1


Στατιστικά Διαδικασίας

Αιτήματα Που Υποβάλλονται Μηνιαια Αιτήματα Που Διεκπεραιώνονται Μηνιαία Αιτήματα Που Υποβάλλονται Ετήσια Αιτήματα Που Διεκπεραιώνονται Ετήσια Μέσος Χρόνος Εξυπηρέτησης Εκτιμώμενος Χρόνος Εξυπηρέτησης Άπο Άλλον Φορέα / Υπηρεσία
30 30 3 Ημέρες 0,5 - 4 Μήνες


Στοιχεία Διαδικασίας

Θεσμικό Πλαίσιο Κόστος Διεκπαιρέωσης / Παράβολο Εμπλεκόμενοι Άλλοι Φορείς
Συγκρότηση επιτροπής με απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής της ΠΔΜ (110/15) Οικονομική Επιτροπή
Προμηθευτής
Δ/νση Οικονομικού

Τρόποι Διεκπαιρέωσης

Χειρόγραφος Έντυπο που Χρησιμοποιείται Ηλεκτρονικός / Ποιά Εφαρμογή του Φορέα μας Ηλεκτρονική Εφαρμογή Άλλου Φορέα Ποια Δεδομένα / Στοιχεία που Υπάρχουν ΔΕΝ Πρέπει να Δημοσιοποιούνται Αιτιολογία
Ε5.1.Αιτησ.αγορ._ aa…-

ονομα προμηθ.doc

Dolibarr
E5.2.Πρωτ.Παραλ.aa….doc
E5.3.Διαβ.Παραλ.aa….doc Ε-Protocol


Βήματα Διαδικασίας

Α/Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Σημείο Ελέγχου Άλλοι Εμπλεκόμενοι Φορείς / 'Αλλη Υπηρεσία του Φορέα μας Ηλεκτρονικό Έντυπο που Χρησιμοποιείται Τρόπος διεκπεραίωσης/ Χειρωνακτικός ή ηλεκτρονικός Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Δ/νση Διοικητικού - Τμήμα Προσωπικού Ε5.1.Αιτησ.αγορ._ aa…-

ονομα προμηθ.doc

1 Ημέρα
2 Λίστα προμηθευτών Ίδια Ημέρα
Ίδια Ημέρα
3αα Ίδια Ημέρα
4 Δ/ντης Ε5.1.Αιτησ.αγορ._ aa…-

ονομα προμηθ.doc

Ίδια Ημέρα
5 Πρόεδρος Οικονομικής Επιτροπής Ε5.1.Αιτησ.αγορ._ aa…-

ονομα προμηθ.doc

Ίδια Ημέρα
6 Δ/νση Διοικητικού - Τμήμα Προσωπικού Ε5.1.Αιτησ.αγορ._ aa…-

ονομα προμηθ.doc

Ίδια Ημέρα
7 Ε5.1.Αιτησ.αγορ._ aa…-

ονομα προμηθ.doc

Ίδια Ημέρα
8 Όταν αναρτηθεί στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ η έγκριση από την οικονομική επιτροπή Ε5.1.Αιτησ.αγορ._ aa…-

ονομα προμηθ.doc

9 Συγκρότηση επιτροπής με απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής της ΠΔΜ (110/15) Επιτροπή Παραλαβής (τριμελής) Όταν παραληφθούν τα προϊόντα με τιμολόγιο E5.2.Πρωτ.Παραλ.aa….doc
10 Συγκρότηση επιτροπής με απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής της ΠΔΜ (110/15) Μέλη Επιτροπής
11.1 Asset manager inventory
11.1α Dolibarr
11.1β
12 E5.3.Διαβ.Παραλ.aa….doc
13 Δ/ντης E5.3.Διαβ.Παραλ.aa….doc
14 E5.3.Διαβ.Παραλ.aa….doc E-Protocol
15 E5.3.Διαβ.Παραλ.aa….doc
16 (local)