Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Ταμειακή Βεβαίωση Εσόδων Υπέρ Δημοσίου & Τρίτων"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
(Διαδικασίες)
(Περιγραφή Υπηρεσίας)
Γραμμή 18: Γραμμή 18:
  
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
Ν.Δ. 356/1974 (Κ.Ε.Δ.Ε.), Π.Δ. 16/89 Εδώ παραθέτουμε τους Νόμους, Υπουργικές Αποφάσεις και Εγκυκλίους που διέπουν την Υπηρεσία με σύνδεσμο στα αντίστοιχα αρχεία που έχουν καταχωρηθεί στο "Ανέβασμα Αρχείου".
+
Ν.Δ. 356/1974 (Κ.Ε.Δ.Ε.), Π.Δ. 16/89
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===

Αναθεώρηση της 18:32, 26 Δεκεμβρίου 2016

Ταμειακή Βεβαίωση Εσόδων Υπέρ Δημοσίου & Τρίτων
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Ταμειακή βεβαίωση εσόδων άλλων υπηρεσιών ή τμημάτων της Δ.Ο.Υ. αφού πρώτα ελεγχθούν οι τίτλοι είσπραξης και οι τριπλότυπες περιληπτικές καταστάσεις βεβαίωσης ως προς την ορθότητα τους.

Σχετική Νομοθεσία

Ν.Δ. 356/1974 (Κ.Ε.Δ.Ε.), Π.Δ. 16/89

Τρόπος διεκπεραίωσης

Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.

  • Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου http://is.gd/2CZ1ht

Δικαιολογητικά

Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Τριπλότυπη Περιληπτική Κατάσταση Βεβαίωσης Αποστολή από την αρμόδια υπηρεσία
2 Χρηματικός Κατάλογος Αποστολή από την αρμόδια υπηρεσία

Διαδικασίες

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Παραλαβή Χρηματικού Καταλόγου & Τριπλότυπης Περιληπτικής Κατάστασης Βεβαίωσης Υπάλληλος Γραμματείας
2 Χαρακτηρισμός Χρηματικού Καταλόγου και Χρέωση στο Τμήμα Εσόδων Προϊστάμενος Δ.Ο.Υ.
3 Πρωτοκόλληση του Χρηματικού Καταλόγου Υπάλληλος Γραμματείας
4 Παραλαβή Χρηματικού Καταλόγου από τον Προϊστάμενο του Τμήματος Εσόδων και χρέωση του στον αρμόδιο υπάλληλο Προϊστάμενος Τμήματος Εσόδων
5 Παραλαβή από τον αρμόδιο υπάλληλο Υπάλληλος Τμήματος Εσόδων
6 Έλεγχος του Χρηματικού Καταλόγου και της Περιληπτικής Κατάστασης Βεβαίωσης Υπάλληλος Τμήματος Εσόδων
7 Διενέργεια Ταμειακής Βεβαίωσης Υπάλληλος Τμήματος Εσόδων
8 Αποστολή αντιγράφου της περιληπτικής κατάστασης βεβαίωσης στο Ελεγκτικό Συνέδριο και στην Αρμόδια Υπηρεσία Υπάλληλος Γραμματείας

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.