Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Υποβολή Αιτημάτων Δημοτών προς ΟΠΑΝΔΑ"
Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Γραμμή 21: | Γραμμή 21: | ||
===Τρόπος διεκπεραίωσης=== | ===Τρόπος διεκπεραίωσης=== | ||
− | Τα παράπονα των δημοτών υποβάλονται είτε μέσω του τηλεφώνου 1595, είτε μέσω του site του Δήμου Αθηναίων και καταχωρούνται ανάλογα. | + | |
+ | == Τα παράπονα των δημοτών υποβάλονται είτε μέσω του τηλεφώνου 1595, είτε μέσω του site του Δήμου Αθηναίων και καταχωρούνται ανάλογα. Τα παράπονα διαχωρίζονται και όσα αφορούν τις υπηρεσίες του ΟΠΑΝΔΑ αποστέλλονται μέσω του συστήματος διαχείρισης CRM == | ||
+ | |||
==Έντυπο που χρησιμοποιείται== | ==Έντυπο που χρησιμοποιείται== | ||
===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.=== | ===Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.=== |
Αναθεώρηση της 11:04, 25 Μαΐου 2017
Υποβολή Αιτημάτων Δημοτών προς ΟΠΑΝΔΑ | |
---|---|
Από ποιους παρέχεται | ΟΠΑΝΔΑ |
Σε ποιους παρέχεται | Πολίτες |
Νομοθετικό πλαίσιο | Νόμος |
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση | 10 |
Κόστος σε ευρώ | 0 |
Περιεχόμενα
- 1 Περιγραφή Υπηρεσίας
- 2 Τα παράπονα των δημοτών υποβάλονται είτε μέσω του τηλεφώνου 1595, είτε μέσω του site του Δήμου Αθηναίων και καταχωρούνται ανάλογα. Τα παράπονα διαχωρίζονται και όσα αφορούν τις υπηρεσίες του ΟΠΑΝΔΑ αποστέλλονται μέσω του συστήματος διαχείρισης CRM
- 3 Έντυπο που χρησιμοποιείται
- 4 Δικαιολογητικά
- 5 Διαδικασίες
- 6 Άλλη υπηρεσία του φορέα μας
- 7 Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς
Περιγραφή Υπηρεσίας
Υποβολή παραπόνων από δημότες σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχονται από τον ΟΠΑΝΔΑ.
Σχετική Νομοθεσία
Εδώ παραθέτουμε τους Νόμους, Υπουργικές Αποφάσεις και Εγκυκλίους που διέπουν την Υπηρεσία με σύνδεσμο στα αντίστοιχα αρχεία που έχουν καταχωρηθεί στο "Ανέβασμα Αρχείου".
Τρόπος διεκπεραίωσης
Τα παράπονα των δημοτών υποβάλονται είτε μέσω του τηλεφώνου 1595, είτε μέσω του site του Δήμου Αθηναίων και καταχωρούνται ανάλογα. Τα παράπονα διαχωρίζονται και όσα αφορούν τις υπηρεσίες του ΟΠΑΝΔΑ αποστέλλονται μέσω του συστήματος διαχείρισης CRM
Έντυπο που χρησιμοποιείται
Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.
- Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου http://is.gd/2CZ1ht
Δικαιολογητικά
Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
Α/Α | Απαραίτητα Δικαιολογητικά | Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση |
---|---|---|
1 | ||
2 | ||
3 | ||
4 | ||
5 | ||
6 | ||
7 | ||
8 | ||
9 | ||
10 |
Διαδικασίες
Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
Α | Βήματα διαδικασίας | Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική | Εμπλεκόμενος Αρμόδιος | Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα |
---|---|---|---|---|
1 | ||||
2 | ||||
3 | ||||
4 | ||||
5 | ||||
6 | ||||
7 | ||||
8 | ||||
9 | ||||
10 | ||||
11 | ||||
12 | ||||
13 | ||||
14 | ||||
15 | ||||
16 | ||||
17 | ||||
18 | ||||
19 | ||||
20 |
Άλλη υπηρεσία του φορέα μας
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.
Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.