Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Υποβολή Αιτημάτων Δημοτών προς ΟΠΑΝΔΑ"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 15: Γραμμή 15:
 
}}
 
}}
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
 
==Περιγραφή Υπηρεσίας==
Υποβολή παραπόνων από δημότες σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχονται από τον ΟΠΑΝΔΑ.
+
Υποβολή παραπόνων από δημότες σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχονται από τον [http://www.opanda.gr/ ΟΠΑΝΔΑ].
  
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
 
=== Σχετική Νομοθεσία ===
Γραμμή 21: Γραμμή 21:
  
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
 
===Τρόπος διεκπεραίωσης===
Τα παράπονα των δημοτών υποβάλονται είτε μέσω του τηλεφώνου 1595, είτε μέσω του site του Δήμου Αθηναίων και καταχωρούνται ανάλογα. Τα παράπονα διαχωρίζονται και όσα αφορούν τις υπηρεσίες του ΟΠΑΝΔΑ αποστέλλονται μέσω του συστήματος διαχείρισης CRM στον αρμόδιο υπάλληλο του Τμήματος Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών, ο οποίος τα εκτυπώνει και τα διαβιβάζει στο αρμόδιο Τμήμα του Οργανισμού  (π.χ. Τμήμα Ανοιχτών Χώρων Άθλησης και Παιχνιδιού, Τμήμα Γυμναστηρίων). Τα παράπονα επεξεργάζονται κατάλληλα και ο δημότης ενημερώνεται για την εξέλιξη  
+
Τα παράπονα των δημοτών υποβάλονται είτε μέσω του τηλεφώνου 1595, είτε μέσω του site του Δήμου Αθηναίων και καταχωρούνται ανάλογα. Τα παράπονα διαχωρίζονται και όσα αφορούν τις υπηρεσίες του ΟΠΑΝΔΑ αποστέλλονται μέσω του συστήματος διαχείρισης CRM στον αρμόδιο υπάλληλο του Τμήματος Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών, ο οποίος τα εκτυπώνει και τα διαβιβάζει στο αρμόδιο Τμήμα του Οργανισμού  (π.χ. Τμήμα Ανοιχτών Χώρων Άθλησης και Παιχνιδιού, Τμήμα Γυμναστηρίων). Τα παράπονα επεξεργάζονται κατάλληλα και ο δημότης ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου/αιτήματος του
  
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==
 
==Έντυπο που χρησιμοποιείται==

Αναθεώρηση της 11:33, 25 Μαΐου 2017

Υποβολή Αιτημάτων Δημοτών προς ΟΠΑΝΔΑ
Από ποιους παρέχεται ΟΠΑΝΔΑ
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση 10
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Υποβολή παραπόνων από δημότες σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχονται από τον ΟΠΑΝΔΑ.

Σχετική Νομοθεσία

Εδώ παραθέτουμε τους Νόμους, Υπουργικές Αποφάσεις και Εγκυκλίους που διέπουν την Υπηρεσία με σύνδεσμο στα αντίστοιχα αρχεία που έχουν καταχωρηθεί στο "Ανέβασμα Αρχείου".

Τρόπος διεκπεραίωσης

Τα παράπονα των δημοτών υποβάλονται είτε μέσω του τηλεφώνου 1595, είτε μέσω του site του Δήμου Αθηναίων και καταχωρούνται ανάλογα. Τα παράπονα διαχωρίζονται και όσα αφορούν τις υπηρεσίες του ΟΠΑΝΔΑ αποστέλλονται μέσω του συστήματος διαχείρισης CRM στον αρμόδιο υπάλληλο του Τμήματος Ανθρωπίνων Πόρων και Ποιότητας Υπηρεσιών, ο οποίος τα εκτυπώνει και τα διαβιβάζει στο αρμόδιο Τμήμα του Οργανισμού (π.χ. Τμήμα Ανοιχτών Χώρων Άθλησης και Παιχνιδιού, Τμήμα Γυμναστηρίων). Τα παράπονα επεξεργάζονται κατάλληλα και ο δημότης ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου/αιτήματος του

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Δικαιολογητικά

Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.